[A004] Delft - Schiedam

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21978
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Pino » zo 15 jan 2012, 11:14

Willem schreef:
Pino schreef:Betekent dit dat op afrit 9 doelen als Schiedam-Noord en [H] Vlietland zullen worden toegevoegd?
Dat is een lastige. Verkeer van de A4 komende uit de Beneluxtunnel kan wel gewoon de afslag Schiedam-Noord nemen. Dat verkeer zou dan tweemaal een afslag Schiedam-Noord tegenkomen.
Waarschijnlijker is dan om die plaatsen bij de afslag Vlaardingen toe te voegen. Via de Zwanensingel en Laan van Bol'es ben je vrij snel bij de afrit Schiedam-Noord.
Afrit Vlaardingen is afrit 9. Dus we praten over hetzelfde.

Op het OWN verwacht ik dat er simpele borden "Schiedam" staan, verwijzend naar de route over Heusdenlaan en Hargalaan. Die staan er nu geloof ik ook al. Afsteken via de Laan van Bol'Es is sneller op weg naar Schiedam-Noord, maar die route staat verder niet bewegwijzerd en zal er dus vermoedelijk eentje blijven voor ter plaatse bekenden (en gebruikers van navigatie-apparatuur). In die zin zou alleen het ziekenhuis nog moeten worden toeevoegd op de OWN-bewegwijzering.

Bonaparte
dorpsstraat
Berichten: 111
Lid geworden op: di 30 okt 2007, 23:05

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Bonaparte » za 18 feb 2012, 23:39

Alle snelweg geïnteresseerden die in de buurt van de Ring van Rotterdam komen, moeten binnenkort eens via het Kethelplein rijden. Vrijwel alle bomen op het Kethelplein zijn in verband met de aanleg van de A4 Midden Delfland de afgelopen twee weken gekapt.

Thom

Hanno
autoweg
Berichten: 1046
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 9:49
Locatie: Rotterdam

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Hanno » zo 19 feb 2012, 21:42

Dan ben ik net op tijd geweest om het hele dijklichaam nog in de 'oorspronkelijke' staat te zien. Heb vorige maand met een vriend van Delft naar Schiedam gewandeld over het tracé. Leuk ook dat je nog twee kunstwerken tegenkomt ergens halverwege.

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10945
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Willem » ma 20 feb 2012, 20:06

De inmiddels traditionele nieuwjaarswandeling over het trace is daarom dit jaar ook voor het laatst gehouden.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Palance » ma 20 feb 2012, 20:49

Gauw nog even wat plaatjes gaan schieten dan maar, voordat de boel echt helemaal verdwijnt.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Palance » di 28 feb 2012, 13:52

De plaatjes zijn er dus :)

Foto's in de spoiler. Het zijn wat foto's van het dijklichaam bij Vlaardingen, Schiedam en van de situatie rondom KP Kethelplein. Jammer dat het zo nevelig was.
SPOILER: TOON

A4, komend vanuit de Beneluxtunnel richting Kethelplein. De kenner ziet al snel dat het er een stuk kaler is dan vroeger.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een blik naar de (aanstaande) lus A20W -> A4N. De gele keet in de verte staat op de afgesloten afrit Schiedam-Noord
Afbeelding

Het huidige einde van de A4, de kaalslag is duidelijk zichtbaar
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En we zijn op de A20 richting afrit Vlaardingen
Afbeelding

Naar rechts kijkend zien we veel hout.
Afbeelding

De Zwanensingel (Vlaardingen en Laan van Bol'Es (Schiedam). KP Kethelplein is nu heel goed zichtbaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het dijklichaam tussen KP Kethelplein en de Brederoweg is niet meer toegankelijk, er staan hekken omheen. Dus door naar de Brederollaan (daar waar tram 23 van Schiedam naar Vlaardingen het tracé kruist) voor wat plaatjes.

Raar bord: Het staat aan de verkeerde kant, en bovendien is het voor iedereen doodlopend.
Afbeelding

Het einde van Schiedam ter hoogte van de A4. De hekken links zijn goed te zien, gelukkig staan ze rechts niet
Afbeelding

Dit wordt hopelijk niet de Vmax op de A4 ;)
Afbeelding

Kijkend richting Delft
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En richting het Kethelplein, het afgezette stuk. Het wordt nu gebruikt voor opslag van de gekapte bomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aan de Vlaardingse kant gezien, net als de vorige 2 foto's. Heel in de verte is nog net KP Kethelplein te zien.
Afbeelding

En dit bord moet straks ook niet langs de A4 staan ;)
Afbeelding

Nu 'van de grond' genomen: Vanaf de Schiedamse zijde, kijkend naar Vlaardingen
Afbeelding
Afbeelding

Kijkend langs de Schiedamse zijde richting Kethelplein
Afbeelding

Terug naar Vlaardingen, maar dan via Midden-Delfland

Paddentrek
Afbeelding

Zo smal is de Woudweg, dat zelfs de fietser voor me (die ik later overigens ook amper voorbij kon gaan) af moet stappen voor de vrachtwagen. Gelukkig kon ik bij een erf even aan de kant gaan.
Afbeelding

De Woudweg doorsnijdt het tracé. Hier kijkend naar Schiedam
Afbeelding
Afbeelding

En naar Delft
Afbeelding

En terugkijkend naar die doorsnede: Schiedam rechts, Delft links.
Afbeelding

Gemeente Vlaardingen: Dit lijken tijdelijke straatnaambordjes. Later in Vlaardingen heb ik er nog een paar gezien in deze kleurstelling
Afbeelding

Bijna in Vlaardingen...
Afbeelding

... maar eerst langs de poller
Afbeelding

Een ouwetje "Doorgaand Verkeer"
Afbeelding

Net als deze trouwens (Lepelaarsingel)
Afbeelding

Dit zie je niet veel meer in deze regio: Rotterdam-Zuid. Meestal is het RING met een windrichting
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Schiedam, onder de A4 door bij het Kethelplein
Afbeelding
Afbeelding

Kaalslag links
Afbeelding

Hier de RING-aanduiding. Dit is trouwens de oprit Schiedam-Noord, richting Rotterdam (de afrit is dicht).
Afbeelding

Je kan, als je hier de A4 opgaat, niet meer de A20 op richting Vlaardingen en verder. Hoek van Holland is daarom doorgehaald.
Afbeelding

Ook hier moet ergens Schiedam-Noord staan ;) De aanduiding A20 klopt ook niet meer, want..
Afbeelding

.. je kan alleen nog maar naar de A4.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En mocht je toch nog de A20 opwillen: Dat kan dus niet, en moet je, als je toch naar Vlaardingen had gewild, nu via de afrit Vlaardingen-Oost op de A4 rijden.
Afbeelding

Weer op het Kethelplein: De afrit naar de A20 toe is écht dicht, en de bewegwijzering is verwijderd. Net als veel bomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog een blik op een stapel bomen in het knooppunt
Afbeelding

En een blik op de afgesloten afrit Schiedam-Noord in de A20
Afbeelding
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Davy
expressweg
Berichten: 4618
Lid geworden op: vr 11 sep 2009, 3:06
Locatie: Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen)

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Davy » di 28 feb 2012, 15:40

Mooie en voor mij ook leerzame fotoreeks!

http://foto.autosnelwegen.net/28-02-12/S_43.JPG
Zijn dit nu kinderkopjes? Zie je ook niet veel in Nederland "op den buiten" denk ik...

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Palance » di 28 feb 2012, 16:20

Ja, over een klein stukje, precies daar waar de Woudweg het tracé kruist.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Victor
autoweg
Berichten: 1484
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 21:39
Locatie: Oosterhout

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Victor » di 28 feb 2012, 18:30

Palance schreef:Kaalslag links
Afbeelding
Kun je wel zeggen ja :)

Leuke fotoserie!

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door nederland24 » di 28 feb 2012, 18:35

Mooie foto's. :top: Jammer dat het weer behoorlijk tegen zat. :geenlach: Ben benieuwd wanneer ze de grond gaan afgraven. Pas dan kan je de eerste contouren gaan zien van de nieuwe snelweg.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Naturist » di 28 feb 2012, 19:49

Mooie fotoreportage Palance, :top: Heb net een half uur zitten kijken.
Jammer dat er op geen enkele boomstam een bordje "Gratis af te halen" te vinden is. :mrgreen:
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Palance » di 28 feb 2012, 19:50

Ik vraag me toch serieus af wat er met dit hout gebeurt. Wordt het gewoon vernietigd of elders voor gebruikt. In dat geval zou zo'n bordje helemaal geen kwaad kunnen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Naturist » di 28 feb 2012, 19:53

Waarschijnlijk wordt het naar de biomassacentrale in Cuijk getransporteerd, dat zal waarschijnlijk meer opbrengen dan de reguliere kachelhouthandel. B(
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

VincZ
dorpsstraat
Berichten: 223
Lid geworden op: wo 13 sep 2006, 16:03
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door VincZ » wo 29 feb 2012, 1:50

^^ Klopt. Daar wordt het namelijk veel efficiënter gebruikt.
130 maakt dit land niet prettig.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Naturist » wo 29 feb 2012, 8:14

^^ :grrrr: Het waren gemeenschappelijke bomen, vervolgens laat de gemeenschap mij betalen voor de elektriciteit die eruit gewonnen wordt? :nothanks:
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10945
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Willem » wo 29 feb 2012, 21:28

^^ Dat zijn de administratiekosten voor het omzagen en tot energie verwerken van het hout.

willemtabak
zandpaadje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 12:55

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door willemtabak » di 20 mar 2012, 14:37

en het opnieuw aanplanten misschien, hopelijk, schijnt namelijk belangrijk te zijn die bomen
Laatst gewijzigd door willemtabak op di 20 mar 2012, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8664
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door keokiracer » di 20 mar 2012, 14:39

^^ Maar dat mag niet.... (Tunnelwet)

EDIT: Hé, post veranderd...
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

willemtabak
zandpaadje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 12:55

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door willemtabak » di 20 mar 2012, 14:42

Ehm, ja was even de weg kwijt op dit forum excuus,

Ik zei dus idd dat onze ingenieurs prima een afrit kunnen ontwerpen in onze tunnels

willemtabak
zandpaadje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 12:55

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door willemtabak » di 20 mar 2012, 14:43

ehm tunnelwet veranderen????

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10242
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Mark » wo 28 mar 2012, 14:53

Dit is volgens mij niet gebruikelijk in Nederland bij wegaanleg? Ik kan me eigenlijk alleen de reconstructie van de A16 herinneren waarin op grote schaal hulpbruggen zijn gebruikt.
RWS schreef:Start aanleg hulpbruggen voor realisatie A4 Delft - Schiedam; 28 maart

Rijkswaterstaat en de aannemerscombinatie A4all starten vandaag - 28 maart - met de aanleg van hulpbruggen voor de realisatie van de nieuwe A4 tussen Delft en Schiedam. De eerste hulpbrug komt ter hoogte van Kethelplein/Laan van Bol’Es in Schiedam. Voor het realiseren van een tweetal steunpunten voor de eerste hulpbrug en het plaatsen van een tweetal dekken boven de rijbaan en het fiets-/voetpad is een afsluiting en omleiding van gemotoriseerd verkeer op de Laan van Bol’Ees noodzakelijk. De afsluiting duurt naar verwachting maximaal vier dagen. De afsluiting op de Laan van Bol’Es geldt op donderdag 29 en vrijdag 30 maart, maandag 2 en dinsdag 3 april van 07.00 tot 19.00 uur. Gele borden geven de omleidingsroute aan die loopt via de Hargalaan en de Burgemeester Heusdenlaan. De extra reistijd is ongeveer vijf minuten.

Bouwverkeer
Het bouwverkeer krijgt aan het einde van de A4 - komende uit de Beneluxtunnel bij het Kethelplein via een hulpbrug over een verbindingsboog in het Kethelplein en de Laan van Bol’ Es - toegang tot het bouwterrein bij het zandlichaam tussen Schiedam en Vlaardingen. Dit om de kruisende wegen in stand te houden en de hinder voor de omgeving zoveel mogelijk te beperken. De realisatie van de hulpbruggen Brederoweg, Woudweg, Oostveenseweg en Zuidkade vindt naar verwachting in april plaats. Na deze voorbereidende werkzaamheden kan de daadwerkelijke aanleg van de A4 Delft - Schiedam van start.

Hinder voor de omgeving
Rijkswaterstaat en A4all doen er alles aan om de hinder voor weggebruikers en omwonenden tot een minimum te beperken. De werkzaamheden worden uitgevoerd tussen 07:00 uur en 19:00 uur. Tijdens deze werkzaamheden moeten omwonenden rekening houden met enige geluidshinder en bouwverkeer dat de brugdekken en materialen voor de steunpunten en materieel aanvoert. Het bouwverkeer verdwijnt van de lokale wegen zodra de nog aan te leggen hulpbrug die straks het bouwterrein ontsluit, is geplaatst. Dan rijdt het bouwverkeer vanaf het bouwterrein direct de rijksweg op.

Aanleg A4 Delft-Schiedam
Rijkswaterstaat legt met het consortium A4all 7 kilometer nieuwe snelweg aan van Delft tot aan het Kethelplein. Van de 7 kilometer wordt 2,6 kilometer van de nieuwe wega half verdiept aangelegd (vanaf Delft). Hierna volgt 1,4 kilometer verdiepte weg tot aan de bebouwing bij Vlaardingen en Schiedam. Daar verdwijnt de snelweg in een landtunnel van 2 kilometer. Hierna kruist de A4 het knooppunt Kethelplein om vervolgens aan te sluiten op de bestaande A4 naar de Beneluxtunnel en de A20. Op de A4 tussen de Kruithuisweg in Delft en de Beatrixlaan in Rijswijk worden dubbellaags zoab en verkeerssignalering aangebracht.

Meer informatie
Voor meer informatie over deze werkzaamheden of de aanleg van de A4 kunt u bellen naar de gratis landelijke informatielijn van Rijkswaterstaat 0800–8002. Om op de hoogte te blijven van de werkzaamheden, kunt u zich aanmelden voor de digitale nieuwsbrief die Rijkswaterstaat uitgeeft door een e-mail te sturen naar: A4delft-schiedam@rws.nl. Meer informatie over de werkzaamheden voor de aanleg van de A4 vindt u op http://www.rijkswaterstaat.nl/a4.

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Naturist » wo 28 mar 2012, 18:15

^^Mogenlijk heeft de firma Janson Bridging daar weer een leuke order aan. Zij zijn toch het bedrijf dat ik iedere keer weer met tijdelijke bruggen in de weer zie.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door captain007 » wo 28 mar 2012, 23:12

Mark schreef:Dit is volgens mij niet gebruikelijk in Nederland bij wegaanleg? Ik kan me eigenlijk alleen de reconstructie van de A16 herinneren waarin op grote schaal hulpbruggen zijn gebruikt.
Bij de ombouw van knooppunt Hintham van een trompetknooppunt naar een halve sterknooppunt zijn er ook hulpbruggen gebruikt voor de hoofdrijbanen van de A2. Her en der wordt het dus wel toegepast. Ook bij de verbreding van de A12 tussen Ede en Grijsoord zullen er hulpbruggen worden toegepast bij afrit Oosterbeek.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36666
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Rene » wo 28 mar 2012, 23:28

Ook op de A2 bij de voormalige koffieknoop werd een hulpbrug neergelegd - die zelfs nog is verschoven.

En over de vele hulpconstructies voor pijpleidingen zullen we het maar niet hebben.

lebre7
stadsweg
Berichten: 276
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 23:59
Locatie: A20

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door lebre7 » za 31 mar 2012, 20:21

Wat snelle plaatjes van afgelopen donderdag. Ik fietste hier langs en de plaatjes zijn vanaf mijn iPod gemaakt.
SPOILER: TOON

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Snelwegenkenner » za 31 mar 2012, 23:31

Eindelijk, ze beginnen. :worship:

Bonaparte
dorpsstraat
Berichten: 111
Lid geworden op: di 30 okt 2007, 23:05

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Bonaparte » ma 02 apr 2012, 3:43

Mark schreef:Dit is volgens mij niet gebruikelijk in Nederland bij wegaanleg? Ik kan me eigenlijk alleen de reconstructie van de A16 herinneren waarin op grote schaal hulpbruggen zijn gebruikt.
Aannemerscombinatie A4ALL heeft echt een te gek bouwplan, waardoor al het bouwverkeer niet door het OWN van Schiedam en Vlaardingen moeten, maar al het verkeer wordt afgehandeld via de ontsluiting op de snelwegen aan de noord en zuidzijde. Er komen nog meer tijdelijke bruggen, o.a. bij de Brederoweg :)

Thom

lebre7
stadsweg
Berichten: 276
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 23:59
Locatie: A20

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door lebre7 » zo 15 apr 2012, 18:46

Het eerste deel van de hulpbrug is inmiddels (al een tijdje) geplaatst. Deze hulpbrug is over de verbindingsweg A20 Oost --> A4 geplaatst. Als het goed is wordt morgen of dinsdag het andere deel erin gehangen wat over de Laan van Bol'es gaat. Met de komst van deze brug is ook een portaal verdwenen. Dat is deze: http://g.co/maps/qsrnf (het rechterbord was eerder al verwijderd). De (nieuwe) matrixborden zijn aan het viaduct gehangen.

Bonaparte
dorpsstraat
Berichten: 111
Lid geworden op: di 30 okt 2007, 23:05

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Bonaparte » wo 18 apr 2012, 2:13

Tweede brugdeel lag vanmiddag ook.... :)

Thom

Madhollander
dorpsstraat
Berichten: 199
Lid geworden op: do 27 okt 2011, 21:21
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: [A004] Delft - Schiedam: op weg naar aanleg

Bericht door Madhollander » wo 18 apr 2012, 20:50

Foto's van vandaag.
Vanaf de A20 Richting de Beneluxtunnel
Afbeelding

Afbeelding

En vanaf de Beneluxtunnel richting de A20 West (Vlaardingen)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor zover ik kon zien waren ze bezig met de voorbereidingen voor het leggen van het laatste brugdeel tussen het deel dat al staat en de A4.
Detail. De brug is van http://www.retrobridge.com, er hangt zelfs een sticker met het webadres op de brug zelf.

Plaats reactie