Rijkswegen in Nederland Kaart

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31586
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Rijkswegen in Nederland Kaart

Bericht door Palance » vr 01 aug 2014, 22:32

Dat had ik wel begrepen, en daarom reageerde ik dat ik dat onzin vond. Dan krijg je van die flauwekul dat Vlaardingers eisen dat het Vlietlandziekenhuis in Schiedam een kamer tot Vlaardings grondgebied verklaart zodat kinderen die daar worden geboren de 'juiste' geboortplaats in hun paspoort krijgen.

Waar je je druk om kan maken...
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10215
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Rijkswegen in Nederland Kaart

Bericht door Rein » vr 01 aug 2014, 22:34

^^ ik mag toch hopen dat dit geen doorgang vindt hè.
harry schreef:^^ Veel andere mensen ontlenen een deel van hun identiteit wél aan de naam van de plaats waar ze wonen.
Het is helaas triest maar waar.

Ik merk het bijvoorbeeld aan mensen die in IJburg wonen. Ze voelen zich op en top Amsterdammer en geven af op bijvoorbeeld Almere. En dat terwijl hun wijk even troosteloos is als Almere, buiten de ring ligt en op kilometers van de rest van Amsterdam af ligt. Zo erg veel verschil met Almere is er niet, behalve dan dat het in IJburg een stuk duurder (en krapper) wonen is.

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10242
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: Rijkswegen in Nederland Kaart

Bericht door Mark » za 02 aug 2014, 0:51

Rein schreef:^^ ik mag toch hopen dat dit geen doorgang vindt hè.
http://www.deweekkrant.nl/artikel/2010/ ... _schiedam/

kees
expressweg
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: Rijkswegen in Nederland Kaart

Bericht door kees » za 02 aug 2014, 2:05

Ach, wat betreft identiteit betreft kan ook binnen een stad de identiteit verschillen.
Zo is er ook een verschil tussen Hagenezen en Hagenaren.

Plaats reactie