Waarom is het hier eigenlijk 100? Ik kan volgens mij Nuland zien, lijkt me niet echt een A10 West of zo...?harry schreef:Ja, maar jammer van die "100".
En waar begint het 120 stuk dan eigenlijk?
Moderator: Moderatoren
Volgens mij begint de 120 dan weer na Geffen. 100 is hier idd een belachelijke snelheid, te meer omdat straks overal ZOAB ligt en geluidsschermen staan.hoevenpe schreef:Waarom is het hier eigenlijk 100? Ik kan volgens mij Nuland zien, lijkt me niet echt een A10 West of zo...?harry schreef:Ja, maar jammer van die "100".
En waar begint het 120 stuk dan eigenlijk?
Ik zit wel te wachten op de eerste bezwaren van de moslimgemeenschap. Die kruisen, alsof er alleen christenen gecremeerd mogen worden...Mark schreef:Opvallend is dat ze al een Crematorium verwijzen vanaf de snelweg, nog nooit eerder gezien.
Op de rondweg Eindhoven wordt of is er een aparte afslag gecreeerd naar een bedrijventerrein van Philips. Tja, als je dan bedrijventerreinen niet zou noemen, heb je daar ineens een spookafslag.Chrizz schreef: Overigens ben ik ook van mening dat dit soort lokale doelen niet op de snelweg thuishoren. evt. ziekenhuizen en bedrijfsterreinen uitgezonderd.
Volgens mij is het zelfs op de A35 zo, meen ik me te herinneren.Chrizz schreef:Stond eergister nog een foto van een wegwijzer op de N35 in de krant. Het ging om 2 verwijzingen boven elkaar. Ind. de vrolijkheid en het crematorium.
Nee, nee, de foto was genomen in Zwolle, bij Berkum om precies te zijn op de N35. De A35 begint pas 45km ná Zwolle.(helaas)IQ[] schreef:Volgens mij is het zelfs op de A35 zo, meen ik me te herinneren.Chrizz schreef:Stond eergister nog een foto van een wegwijzer op de N35 in de krant. Het ging om 2 verwijzingen boven elkaar. Ind. de vrolijkheid en het crematorium.
Van mij maakt het niet uit dat dat op het bord staat, zolang t alleen maar op het bord bij de afslag staat, en niet eerder. Dus niet zoals op de foto van de A59 te zien is.
Yup, dat viel me ook op. De situatie lijkt me definitief, dus er zal niet meer geschoven worden lijkt me.ViaHaaren schreef:Mooie foto's! Maar wat wil men nog gaan toevoegen onder Den Bosch? En bij afrit 48?
Trouwens, raar asymmetrisch bord bij afrit 48 voor de rechtdoorgaande richting.
Dan moet je eens bij Waalwijk op de A59 kijken.Ds79m schreef:Ik vind het onderscheid tussen 's-Hertogenbosch en 's-Hertogenbosch-Centrum eigenlijk ook een beetje vaag. Zeker omdat na de afrit er weer een nieuwe verwijzing Centrum verschijnt.