[A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom, Zoomland

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » vr 10 jun 2011, 13:29

Bah, een diamant aanfluiting. :facepalm:

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » vr 10 jun 2011, 13:50

SPOILER: TOON

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
M.i. een veel betere variant. :yes:
Jammer dat al dat verkeer dan door Heimolen moet. Hebben ze daar geen rekening mee gehouden. :dontknow:

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » vr 10 jun 2011, 17:03

peejay schreef:In het Verkeersstructuurplan staat nog dat wordt onderzocht of er op de eerste kruising bij afrit 28 (Rooseveltlaan / Gagelboslaan / Sterrelaan) een rotonde kan komen, eventueel met ongelijkvloerse oversteken voor langzaam verkeer.
Mijn opa die daar vlakbij woont, heeft een aantal jaren geleden al een brief binnengekregen dat er een rotonde zou worden geplaatst (turborotonde als ik het me goed herinner) en komt er een nieuw politiebureau waar nu de (Volkswagen?)dealer zit. Maar daar stond ook in dat alles in 2012 klaar zou zijn...
peejay schreef:In het Verkeersstructuurplan (PDF) van de gemeente Bergen op Zoom
Het plaatje dat je zelf liet zien geloof ik allemaal wel, maar op bijv. kaartje 2.1 (blz 19, over het fietsnet) zie ik toch een aantal verbindingen die er al zouden moeten zijn, maar nog helemaal niet bestaan... Om er een te noemen: Van de oude N259 westelijk van woonwijk De Schans loopt een stippellijntje: fietspad zonder voorzieningen: dat is dus alleen een oversteek: verder is er nog niets geregeld. Het heeft ook geen nut om daar om te keren, omdat de route tussen de huizen daar afgesloten is dmv hekken... Maar dat heeft niets met de aansluitingen te maken, eerder met de gem. BoZ (of iig degene die dat plattegrondje/document heeft gemaakt)
Snelwegenkenner schreef:M.i. een veel betere variant. :yes:
Inderdaad, maar die optie is dus niet meer mogelijk.
Snelwegenkenner schreef:Jammer dat al dat verkeer dan door Heimolen moet. Hebben ze daar geen rekening mee gehouden. :dontknow:
Het lijkt me wel dat ze daar rekening mee hebben gehouden, maar dan bleek dit blijkbaar de beste optie te zijn...
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » vr 10 jun 2011, 17:09

Die kaarten van de MER zijn verouderd. De A4 tussen Halsteren en B.o.Z-Noord ligt er allang.
Ook de wijk augustapolder staat niet ingetekend. :geeuw:

Verder ben ik redelijk teleurgesteld over de plannen. Ze hadden er meer uit kunnen halen. :|
1. Afrit 29 iets noordelijker doen zonder diamant aanfluiting.
2. Afrit 28 naar de moderniteit opknappen.
3. KP Zoomland verbeteren en die bocht eruit halen.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » vr 10 jun 2011, 17:31

Snelwegenkenner schreef:Die kaarten van de MER zijn verouderd. De A4 tussen Halsteren en B.o.Z-Noord ligt er allang.
Op de ene kaart staat het wel en op de andere weer niet... (het is trouwens geen MER, maar een Verkeersstructureringsplan (VSP))
Ook de wijk augustapolder staat niet ingetekend.
Was me niet eens opgevallen ;) Heet overigens 'De Markiezaten'. Ook de nieuwe locatie van De Schans in Halsteren is er nog niet ingetekend. Gecombineerd met de eerste opmerking die je maakte, zullen het wel oudere kaarten zijn geweest, alhoewel dit plan van Mei dit jaar is :facepalm:
Verder ben ik redelijk teleurgesteld over de plannen. Ze hadden er meer uit kunnen halen. :|
1. Afrit 29 iets noordelijker doen zonder diamant aanfluiting.
2. Afrit 28 naar de moderniteit opknappen.
3. KP Zoomland verbeteren en die bocht eruit halen.
Alles wat wij hier dus voorstelden ;)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door peejay » vr 10 jun 2011, 18:26

keokiracer schreef:
peejay schreef:[...]eerste kruising bij afrit 28 (Rooseveltlaan / Gagelboslaan / Sterrelaan) een rotonde kan komen, eventueel met ongelijkvloerse oversteken voor langzaam verkeer.
Mijn opa die daar vlakbij woont, heeft een aantal jaren geleden al een brief binnengekregen dat er een rotonde zou worden geplaatst (turborotonde als ik het me goed herinner) en komt er een nieuw politiebureau waar nu de (Volkswagen?)dealer zit. Maar daar stond ook in dat alles in 2012 klaar zou zijn...
Klopt. Maarja, dat politiebureau gaat niet door, en zo'n rotonde aanleggen kost ook een paar centen (en die heeft de gemeente niet).
Rij met je hart

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » vr 10 jun 2011, 18:31

^^ Het recentelijke idee vind ik wel goed, zeker met de ongelijkvloerse oversteken voor langzaam verkeer :top: (maar daar hebben ze toch geen geld voor?)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » zo 26 jun 2011, 14:04

Hier waarom het knooppunt Zoomland eens grondig aangepast moet worden:
BN De Stem schreef:Harleyrijder meerdere malen over de kop
zaterdag 25 juni 2011 | 16:27 | Laatst bijgewerkt op: zondag 26 juni 2011 | 13:39

BERGEN OP ZOOM - Een 43-jarige motorrijder uit Chaam kwam zaterdag ten val in de verbindingsbocht van de A4 naar de A58 bij Bergen op Zoom. Vermoedelijk had de brede achterband van zijn Harley Davidson te weinig grip op het natte wegdek.
Hij raakte in een slip en sloeg een aantal keren over de kop. Door de valpartij liep de man een gebroken sleutelbeen en gebroken pols op. Zijn motor was total loss.
Dit gebeurt gewoon veel te vaak :neenee:. Aangezien het gisteren was, gok ik erop dat de man van de TT vandaan kwam, gelukkig is het zo afgelopen, het had vele malen erger kunnen aflopen :(
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Ditho
verkeersader
Berichten: 554
Lid geworden op: di 16 okt 2007, 19:34
Locatie: Bergen op Zoom

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Ditho » zo 26 jun 2011, 15:14

Ik zag het gisteren, toen het pas was gebeurt. Ik kwam vanaf Bergen op Zoom Centrum dus via de bocht vanaf Steenbergen. Ik dacht dat die man dood was :schrikreactie: Het was wel een chaos daar qua file, betrokkenen en hulpdiensten.

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » ma 27 jun 2011, 21:52

keokiracer schreef: Dit gebeurt gewoon veel te vaak :neenee:.
Net nadat wij een nieuwe variant van dat knooppunt op het forum hadden geplaatst. :p

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » ma 22 aug 2011, 23:34

*schop*
In een PDF van de gem. Bergen Op Zoom heb ik alle alternatieven gevonden voor de afrit, ik zal ze hier even allemaal posten en kort toelichten.

Alle info en plaatjes komen van deze site (PDF): http://docs1.eia.nl/mer/p22/p2209/2209-02sn.pdf (vanaf blz. 17)
Als eerste even een plaatje met alle namen van wegen in de regio, zodat iedereen weet waar ik heb over heb:
SPOILER: TOON

Voor degene wie het meteen opviel, het is eigenlijk gewoon Antwerpsestraatweg 'aan elkaar', het zijn geen aparte woorden. Dat vind ik een behoorlijke blunder.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Alternatief 1:
SPOILER: TOON

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Dit is de enige variant zonder nieuwe aansluiting. Er wordt een weg gebouwd van de rotonde Markiezaatsweg/Antwerpsestraatweg naar de huidige aansluiting 29

Alternatief 2:
SPOILER: TOON

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Bij deze variant is er sprake van een diamantaansluiting met de A4/A58 bij Heimolen. In Heimolen komt een 'knip' te zitten waardoor doorgaand autoverkeer niet van deze weg gebruik kan maken, TNO Heimolen en Heimolen (plaats) behouden wel een verbinding met de A4/A58.

Alternatieven 3 A, B, C en D:
SPOILER: TOON

Het sterretje hoort niet rechtsboven de foto in de tekst te staan :oops:
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
3A: Bij deze variant wordt er gekozen voor een diamantaansluiting met de A4/A58 bij Heimolen en komt er net ten oosten van deze aansluiting een nieuwe weg aan de noordkant van Heimolen. De nieuwe weg komt vlak langs het Buisleidingentracé* te liggen en sluit aan op de Huijbergsebaan.

3B: Alternatief 2 zonder de 'knip'.

3C: Ook hier een diamantaansluiting bij Heimolen, net na deze aansluiting gaat er een weg in zuidelijke richting parallel aan de A58 door de bossen om na een kilometer af te buigen in oostelijke richting om vervolgens via het gehucht Zuidgeest aan te sluiten op de Huijbergsebaan

3D: Dit is een variant waar de meeste forumleden denk ik nog niet van hebben gehoord (ik zelf ook nog niet). Een diamantaansluiting met de A58 bij het tunneltje Zuidgeest om via Zuidgeest naar de Huijbergsebaan te gaan, net als bij variant 3C. Dit is van de 4 3-alternatieven de minst waarschijnlijke, omdat deze het verst weg ligt van Bergen Op Zoom en er dus minder mensen van gebruik gaan maken (die rijden door BoZ heen naar aansluiting 28).

Alternatief 4:
SPOILER: TOON

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Bij alternatief 4 is het eigenlijk de situatie van alternatief 2, maar nu met een nieuwe weg tussen de Huijbergsebaan (bij huidige afrit 29) naar de Rooseveltlaan (afrit 28). Deze nieuwe weg loopt parallel aan de A58 en is circa 1 kilometer lang.

* "een buisleidingenstraat die de industriële complexen in Rotterdam, Moerdijk, Vlissingen en Antwerpen met elkaar verbindt; "
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Kaaiman » ma 22 aug 2011, 23:39

Zo op het oog lijken de alternatieven 3A en 4 mij het meest zinvol. De andere alternatieven zorgen namelijk voor aardig wat omrijkilometers.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » ma 22 aug 2011, 23:53

^^ Ik zou variant 3A kiezen, aangezien bij variant 4 de nieuwe weg tussen de Huijbergsebaan en de Rooseveltlaan door het bos heengaat, terwijl de weg bij 3A door open gebied gaat. Het bos daar is namelijk een plek waar veel Bergenaren eens een eindje gaan lopen in de natuur.
De anderen zorgen idd voor veel omrijkilometers, ik snap dan ook niet waarom alternatief 3D er überhaupt was :?
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Naturist » ma 22 aug 2011, 23:54

Mijn voorkeur zou ook liggen bij 3A, aangezien er ter plekke het minste bos ten prooi valt, en ook nog eens een bundeling van infrastructuur plaatsvindt, daarnaast lijkt de kom van Heimolen in die variant ook nog eens onlast te worden, iets wat mij wenselijk lijkt, en de afstand tussen de afritten wordt groter, waarmee de kans op allerhande typen files daalt.

De tijd zal het leren....

Keokiracer, wij waren tegelijkertijd op de zelfde gedachte, grappig!
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Kaaiman » di 23 aug 2011, 0:09

^^ Mwah, bij alternatief 4 wordt die nieuwe weg wel direct parallel aan de bestaande A4 aangelegd. Extra barrièrewerking is dan nauwelijks aan de orde.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Naturist
expressweg
Berichten: 3508
Lid geworden op: zo 16 jan 2011, 15:48
Locatie: Meijerij, omgeving 's-Hertogenbosch

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Naturist » di 23 aug 2011, 0:13

^^ Bosbarbaar. :D
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen. 

N ° de membre 40

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » za 27 aug 2011, 14:59

keokiracer schreef: Bij deze variant is er sprake van een diamantaansluiting met de A4/A58 bij Heimolen. In Heimolen komt een 'knip' te zitten waardoor doorgaand autoverkeer niet van deze weg gebruik kan maken, TNO Heimolen en Heimolen (plaats) behouden wel een verbinding met de A4/A58.
Hoe moet men in verband met die knip dan naar Huijbergen?

Ik vind alle alternatieven 'stom' en 'omslachtig'.
Doe het dan gewoon zo:
SPOILER: TOON

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Is dat buisleidingentrace dan zo bezwaarlijk?

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8711
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door captain007 » za 27 aug 2011, 15:13

^^ Ja, want buisleidingentracés kun je niet even verplaatsen.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Palance » za 27 aug 2011, 15:22

En er stroomt ook geen water doorheen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » za 27 aug 2011, 15:25

Hmm, dan spreekt 3a me het meeste aan. Die komt namelijk het dichtste in de buurt.

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » zo 06 nov 2011, 17:43

Mijn visie van KP Zoomland.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » zo 06 nov 2011, 18:02

^^ Ik vind het een goede oplossing. Zou deze graag in werkelijkheid willen zien :D

Misschien post ik later vanavond ook nog wel iets :)
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15219
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Via » zo 06 nov 2011, 19:57

Ik heb ook een ontwerpje gemaakt:

Afbeelding

Toelichting:

- A4 ligt op niveau +1, de nieuwe lussen gaan onder de snelweg door om qua hoogte niet in de knel te komen,
- de lus Roosendaal > Vlissingen heeft ruimte genoeg om te stijgen naar niveau +1 om over de lus Steenbergen > Roosendaal heen te gaan,
- de afrit Bergen op Zoom-Centrum blijft ongewijzigd, wel komt er een nieuwe toerit die aansluit op de lus Steenbergen > Roosendaal.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76300
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Chris » zo 06 nov 2011, 21:03

Tijd voor een Hinthammetje daar. :top:

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » zo 06 nov 2011, 21:19

Ziet er goed uit, Viahaaren. Al zou ik een stukje van de Ruytershoveweg dan wel gescheiden rijbanen maken.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36662
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Rene » zo 06 nov 2011, 21:25

Boogstralen van minder dan 150 meter zijn absoluut ongeschikt.
Bij voorkeur de minimumboogstraal naar 170 meter brengen.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18192
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door mavas » zo 06 nov 2011, 21:35

De verbinding A4-noord -> A58-oost zal niet veel gebruikt worden denk ik, dus die kan best een driekwartklaverlusje worden. Daar kan dan mooi de invoegstrook vanuit de oprit bij invoegen.
Dan zou ook de boog A58-oost -> A4-zuid wat ruimer gemaakt moeten worden, dan wordt dat wat veiliger.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » zo 06 nov 2011, 21:38

^^ Oeioeioei, dat zou Keokiracer niet leuk vinden denk ik, als hij met de auto naar Breda of verder moet. :twisted:

Dan zou je weer een trompet krijgen, maar dan de andere kant op.

Gebruikersavatar
keokiracer
2x3 autosnelweg
Berichten: 8646
Lid geworden op: do 10 mar 2011, 3:52
Locatie: Halsteren
Contacteer:

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door keokiracer » zo 06 nov 2011, 21:40

^^ Nee dat vind ik niet kunnen :twisted:
Eerlijk gezegd maakt mij het niet zoveel uit, het blijft een 270 graden bocht en dan komt die de andere kant uit te liggen. Zoveel verkeer gaat er nu ook weer niet rijden.
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: [A058][A004] Wijziging aansluitingen Bergen op Zoom,Zoom

Bericht door Snelwegenkenner » zo 06 nov 2011, 21:41

^^ Jij hoeft nu trouwens die Philip Morris bocht niet te maken. Bofkont. :mrgreen:

Plaats reactie