Wat bedoelt men eigenlijk met optie 3? Op welke provinciale weg doelt men hier?
Moderator: Moderatoren
de keren dat wij er kwamen was het gewoon nodig, het was altijd druk tot file op de Rijnbrug daar. Maar dat kan ook te maken hebben met de verkeerslichten bij Rhenen. Volgens mij zou je daar al veel kunnen oplossen door invoeg en uitvoegstroken aan te leggen. Het is erg substandaard, maar toch zal het een hoop verbeteren denk ikRein schreef:hoe druk het rond de Rijnbrug zelf is en of een derde rijstrook echt nodig is kan ik niet beoordelen.
Ik vind dat eerlijk gezegd ook een kansloos alternatief. Het verlengen van de N781 om Wageningen heen zorgt ervoor dat het Binnenveld aangetast wordt en vereist de aanleg van een nieuwe rivierbrug. En dat zijn nou precies de argumenten waarmee een zuidelijke verlenging van de A30 altijd afgeschoten wordt.Kaaiman schreef:Ik vind een brug ten westen van Wageningen bij voorbaat al best een kansloos plan. De verkaveling is te ongunstig om de N781 om Wageningen heen te leggen. Je zou ook gebruik kunnen maken van de bestaande ruit, maar dan heb je al het verkeer bibeko, wat me ook niet de bedoeling lijkt. Daarnaast moet je vreemde capriolen uit gaan halen met het tracé om een voordelige rivierkruising te maken, want de Nederrijn loopt ter plekke alleszins haaks op de bestaande wegenstructuren.
Dat gaat recht door een begraafplaats heen
Dat wist ik niet, maar daar zou hij dan dus diep onderdoor gaan. Graven zijn doorgaans niet dieper dan een meter of 4. Of we schuiven hem enkele tientallen meters op. Het is maar een ruw voorstel.keokiracer schreef:Dat gaat recht door een begraafplaats heen(ten westen van Rhenen)
Paalgraven trekt mijn twijfels aan. Het is al zo moeilijk qua ruimte enzovoorts. Ik denk dat het beter is om het net achter Ewijk aan te sluiten.Chris schreef:Of de A30 doortrekken tot het knooppunt Paalgraven