[A008] TU-opdracht A8

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Kasper
zandpaadje
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 04 nov 2007, 16:06

[A008] TU-opdracht A8

Bericht door Kasper » ma 05 nov 2007, 12:39

Hallo,

Ik ben kasper, eerstejaars student Civiele techniek in Delft.
Samen met een projectgroepje van 10 man ben ik momenteel bezig met "verbinding A8 - A9", zodoende kwam ik op deze website terecht.
Ik hoop hier wat informatie over het verleden van dit project te kunnen vinden, en uiteraard ook wat bij te dragen zodra we meer te weten komen over het hoe en wat van deze snelweg.

Mvg,

Kasper.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: Kasper

Bericht door mavas » ma 12 nov 2007, 20:16

Hehe, dat is al het zoveelste onderzoek naar de A8 - A9 verbinding. Ik heb er laatst nog 1 gelezen van 2 studenten civiele techniek. En de provincie heeft ook door een adviesbureau een onderzoek laten doen en Grontmij is er ook mee bezig.
Veel spelers op de markt dus :)
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Kasper
zandpaadje
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 04 nov 2007, 16:06

Re: Kasper

Bericht door Kasper » di 13 nov 2007, 20:17

Populair stukje snelweg dus :).
Volgens GIS is het nieuwe traject overigens al bekend.. in hoevere dit al een bepaling / nota is weten we nog niet. Er staat in ieder geval bij "uitvoer voor 2015".
Morgen bij DHV langs voor een presentatie en op locatie kijken, er is nog genoeg te doen dus. Ik ga eens even kijken of die twee studenten niet toevallig in het andere projectgroepje (met dezelfde opdracht) zitten :P.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27