[E] Comunitat Valenciana

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
tsov
verkeersader
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 12 jan 2009, 10:26
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door tsov » vr 18 jun 2021, 16:32

^^ Vorig jaar ook meegemaakt. Hadden via Budget gehuurd, maar kregen een oudere Citroën C1 met AVIS-stickertjes mee. Die bleek helaas ook niet helemaal fit (iets aan de stuurinrichting, want hij trok boven de 60 km/h enorm naar rechts), dus kregen vervangend een nieuwe Fiat Panda :top:

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door waldo79 » vr 18 jun 2021, 17:09

Heb de indruk dat die wagens bij budgetmerken vaak maar marginaal onderhoud krijgen en zwaar te lijden hebben door de veelheid aan bestuurders. Plus dat de goedkoopste modellen (zoals een C1) als huurauto het best pittig voor hun kiezen krijgen in verhouding tot stadsauto's die niet in de verhuur belanden.

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Willem » vr 18 jun 2021, 19:45

^^ De grootste ramp op dat gebied is Goldcar.

Bij die firma kun je voor een habbekrats een auto huren. Na urenlang voor hun balie op de luchthaven gewacht te hebben proberen ze je aan de balie een extra verzekering van zeg 1200 euro aan te smeren. Ook als je vanuit huis al een verzekering had afgesloten: dan beweren ze zonder met hun ogen te knipperen dat die verzekering bij hen niet geldig is.
De mensen voor mij in rij moesten daarom heel veel euro extra voor een week autohuur betalen: anders kregen ze de auto niet mee....
Het enige wat helpt is non-verbaal laten blijken dat het onzin is. Aan verbale reacties is het personeel gewend geraakt: daar wordt men niet warm of koud van.

Vervolgens krijg je wel een grote en schone auto mee. Alleen zit die wel vol met beschadigingen. Die moet je goed registreren (en vooral aan het personeel goed laten merken dat je alle schades nauwkeurig opneemt). Dat klinkt overdreven. Toch is het dat niet: anders krijg je een a twee maanden na de huur opeens een afschrijving op je creditcard van een schade die jij niet veroorzaakt hebt.

Normaal gesproken krijg je een huurauto met een volle tank mee en moet je de auto weer met een volle tank inleveren. Bij Goldcar hoeft dat niet. Op zich is dat niet zo erg, maar bij het verrekenen van een halfvolle tank worden wel eens "vergissingen" gemaakt. De auto met een lege tank ophalen en met een lege tank terugbrengen is daarom de beste overeenkomst.

Een ander, trouwens positief, punt is dat Goldcar enorm hecht aan schone auto's. Je krijgt een wellicht beschadigde auto mee, maar het interieur is brandschoon. Bij terugkomst verwachten ze dat ook weer.
Als er ook maar drie zandkorrels in de auto gevonden worden (in Spanje, zeker op de eilanden, ga je al snel een keer naar zee) worden achteraf extra schoonmaakkosten in rekening gebracht. Als je dat niet wil moet je vooraf de auto dus erg goed stofzuigen.

Toen ik een aantal jaar geleden op Tenerife was had ik bij Goldcar een auto gehuurd. Bij mij viel het gelukkig mee, slechts een beperkte afschrijving van de creditcard achteraf (zonder bericht van het hoe en wat), maar als je op internet zoekt bij Goldcar vind je genoeg.

In Spanje kun je prima een auto huren. Belangriijk is echter om niet voor de goedkoopste optie te gaan, maar voor kwaliteit.
Vooraf, bij het boeken, lijk je duurder uit te zijn. Achteraf niet omdat er geen onverwachte "verzekeringen", "beschadigingen" of "extra schoonmaakkosten" van je creditcard worden afgeschreven.
Zoek dus een serieuze autoverhuurder.

Gebruikersavatar
Hajo
2x3 autosnelweg
Berichten: 8634
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 11:17
Locatie: Zeist

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Hajo » vr 18 jun 2021, 20:50

^^ Ik kan Avis aanbevelen. Of anders Hertz.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32134
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Coen Tunnel » vr 18 jun 2021, 22:19

Ik heb al zoveel slechte verhalen over Goldcar gehoord dat ik ze vermijd als de pest. Die adverteren inderdaad met autohuur voor een paar euro per dag, maar dringen je verzekeringen op en brengen je voor de meest onzinnige dingen extra kosten in rekening, waardoor het onder de streep eigenlijk nooit een goede deal is.

Ik boek een huurauto tegenwoordig bij voorkeur via Sunny Cars en ik zie dan wel waar ik terecht kom, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ik betaal dan misschien niet de allerlaagste prijs, maar ik betaal een all-in-prijs dus ik kom niet voor verrassingen te staan, en mijn ervaringen zijn tot nu toe altijd positief. En vaak heb ik wel een of andere kortingscode, daar is Sunny Cars best scheutig mee. Als ik niet via Sunny Cars kan boeken (omdat ze in die stad geen aanbod hebben), dan boek ik als het even kan bij een grote bekende verhuurder. Wel check ik nog even beoordelingen op internet, en ga ik af op de hoogste beoordeling, doorgaans is dat wel een goede indicatie van de verhuurder waar je het minste gezeik hebt. Twee jaar geleden in Beirut heb ik om die reden Sixt gekozen.

Terug naar Spanje: ik heb daar ook heel goede ervaringen met Enterprise/ATESA en Hertz/Thrifty.

Mundial
stadsweg
Berichten: 338
Lid geworden op: za 11 jun 2016, 19:18

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Mundial » za 19 jun 2021, 14:05

^^ Ik heb ook goede ervaringen met Sunny Cars, al vergelijk ik ook altijd met Autoeurope, daar kan je alle aanbieders vergelijken en als je een omniumverzekering wilt hebben zij vaak gunstigere tarieven dan wanneer je rechtstreeks bij een verhuurder boekt.
Goldcar is de enige die ons ooit eens een extra halve dag heeft aangerekend omdat we een uur te laat inleverden, sindsdien neem ik het uur van inleveren altijd ruim genoeg.

Misschien eens tijd voor een topic autoverhuur in Europa?

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » wo 07 jul 2021, 14:31

De bouw van de brug van de N-232 op de Puerto de Querol, ten oosten van Morella in de provincie Castellón. Op dit traject daalt de N-232 bijna 200 meter af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » do 23 sep 2021, 21:24

Een rariteit binnen het Spaanse systeem is de A-79 bij Alicante. Deze 7 kilometer lange weg is in 2007 opengesteld voor het verkeer, behoort tot het nationale wegennet en is opgenomen in de catalogus tussen de andere nationale autosnelwegen. Echter het is geen autosnelweg, de weg heeft niet de status van autovía en is dus een carretera convencional. Het heeft gescheiden rijbanen maar geen ongelijkvloerse aansluitingen. De maximumsnelheid is dan ook 100 km/h.

Afbeelding
A-79 Alicante 01 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
A-79 Alicante 02 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
A-79 Alicante 04 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
A-79 Alicante 05 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
A-79 Alicante 07 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
A-79 Alicante 09 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
A-79 Alicante 12 by European Roads, on Flickr

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door nederland24 » zo 17 okt 2021, 17:28

^^ Inderdaad. Vooral omdat de A-70 parallel loopt aan deze verbinding. Ik zou eerder hebben gekozen voor het nummer CV-86 die in het verlengde loopt van deze weg.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » wo 24 nov 2021, 16:22

Mooie foto van de A-70 bij Alicante.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Willem » wo 24 nov 2021, 17:04

Het is net Marokko.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » vr 14 jan 2022, 12:02

Wat beelden van de N-338 bij de luchthaven van Alicante. De N-338 is een verbinding tussen de N-332 (kustweg) en de A-70 (bypass Alicante).

De N-338 was oorspronkelijk enkelbaans met 26.000 voertuigen per dag. In juni 2021 werd de verdubbeling van de weg tot autovía afgerond. Deze foto's zijn van enkele maanden daarna.

1. Op de N-332 vanuit Alicante.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 01 by European Roads, on Flickr

2. De N-338 heeft maar twee aansluitingen. De eerste is naar de luchthaven.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 04 by European Roads, on Flickr

3. De tweede is met de N-340 / CV-86.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 08 by European Roads, on Flickr

4. Daarna kom je op de A-70 uit.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 09 by European Roads, on Flickr

5. In de andere richting. De N-338 heeft blauwe kilometerpalen, maar rode wegnummers op de bewegwijzering. Het is één van een klein aantal N-wegen in Spanje met autovía-status.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 11 by European Roads, on Flickr

6. Zicht over de luchthaven.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 14 by European Roads, on Flickr

7. Weer bij de N-332. Met zicht op de hotels aan de kust.
Afbeelding
N-338 Aeropuerto de Alicante 17 by European Roads, on Flickr

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » zo 20 mar 2022, 11:45

De V-30 in Valencia. Dit is de zuidelijke rondweg. Bijzonder is dat de rivier de Turia tussen beide rijrichtingen ligt. Daarnaast is er een parallelstructuur zodat het een nogal brede corridor is. Het vormt ook de scheiding tussen de stad en de zuidelijke voorsteden.

1. Komende vanaf de V-31 kom je de hoofdrijbaan op.
Afbeelding
V-30 Valencia 01 by European Roads, on Flickr

2. Bijna alle afritten zijn op de parallelrijbaan zodat er over de hoofdrijbaan weinig bewegwijzering hangt.
Afbeelding
V-30 Valencia 02 by European Roads, on Flickr

3. Aansluiting naar de parallelrijbaan waarmee je de CV-36 naar Torrent kan bereiken, evenals verderop de A-3 naar Madrid.
Afbeelding
V-30 Valencia 03 by European Roads, on Flickr

4. De hogesnelheidslijn Madrid - Valencia.
Afbeelding
V-30 Valencia 05 by European Roads, on Flickr

5. Afrit naar de CV-36.
Afbeelding
V-30 Valencia 06 by European Roads, on Flickr

6. A-7 in alle richtingen binnen 5 minuten bereikbaar.
Afbeelding
V-30 Valencia 09 by European Roads, on Flickr

7. Aan de westkant van Valencia splitst de weg zich in de V-30, die verder gaat naar de A-7, en de CV-30, die de noordelijke rondweg vormt.
Afbeelding
V-30 Valencia 10 by European Roads, on Flickr

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » wo 20 jul 2022, 18:12

Vandaag is een nieuw tracé van de N-232 bij de Puerto de Querol in de buurt van Morella geopend. Dit nieuwe tracé is 3-strooks, met een hoge ontwerpsnelheid. Het bypasst een steil (10%) en bochtig traject van de N-232. De reistijdbesparing is 10 - 15 minuten.

In wit de oude route:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » do 21 jul 2022, 12:58

Er is ook een projectbesluit vastgesteld voor de upgrade van de N-232 bij Morella tot een moderne weg. Dit sluit aan op het gisteren geopende deel over de Puerto de Querol en is het laatste deel van de N-232 in de provincie Castellón dat nog opgewaardeerd moet worden tot een weg waar hogere rijsnelheden mogelijk zijn.

De N-232 upgrades zijn eigenlijk een compensatie voor de ooit geplande A-68, waarvan wel duidelijk is dat die niet meer helemaal tot aan de Middellandse Zee aangelegd zal worden. De verkeersintensiteiten zijn gewoon te laag om een volledige autovía te rechtvaardigen, er rijden ongeveer 3.000 voertuigen per dag.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » do 28 jul 2022, 18:25

Vandaag is na 15 jaar eindelijk de rondweg van Benissa van de N-332 opengesteld.

De bouw begon al in 2007 maar werkt in 2010 gestaakt zoals zoveel projecten in Spanje in die tijd, vanwege de financiële crisis. In 2017 zijn de werkzaamheden hervat maar dit verliep opnieuw erg traag, omdat de Spaanse regering in elke begroting maar weinig geld vrijgeeft voor dit soort projecten. Het feit dat de AP-7 tolvrij werd maakte een omlegging nog minder urgent.

Op de achtergrond Benidorm:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » vr 19 aug 2022, 11:56

De V-31 is een 13 kilometer lange autovía tussen de AP-7 bij Silla en de V-30 in Valencia. Het is de zuidelijke invalsweg van Valencia en telt 2x3 rijstroken.

De weg is eind jaren '80 aangelegd door de N-340 op te waarderen tot autovía.

Afbeelding

1. Komende vanaf de AP-7 uit Alicante. Een stukje met 4 rijstroken tot Silla.
Afbeelding
V-31 Silla - Valencia 01 by European Roads, on Flickr

2. Albal.
Afbeelding
V-31 Silla - Valencia 04 by European Roads, on Flickr

3.
Afbeelding
V-31 Silla - Valencia 06 by European Roads, on Flickr

4. Weer stukje met 4 rijstroken bij het naderen van het knooppunt met de V-30.
Afbeelding
V-31 Silla - Valencia 07 by European Roads, on Flickr

5. Het knooppunt met de V-30.
Afbeelding
V-31 Silla - Valencia 09 by European Roads, on Flickr

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Pino » vr 19 aug 2022, 12:53

Chris schreef: vr 19 aug 2022, 11:56 De V-31 is een 13 kilometer lange autovía tussen de AP-7 bij Silla en de V-30 in Valencia. Het is de zuidelijke invalsweg van Valencia en telt 2x3 rijstroken.

De weg is eind jaren '80 aangelegd door de N-340 op te waarderen tot autovía.
Op deze kaart uit 1980 is het nog de N-332 en loopt de N-340 westelijker door de voorsteden. Weg staat ook al ingetekend als tweebaans totdat je bij Silla in de N-340 (de latere A-7) uitkwam als doorgaande route naar plekken verder zuidelijk, of juist koos voor de N-332 (latere A-38/AP-7) als route naar kustplaatsen als Benidorm. Denk wel dat veel kruisingen toen nog ongelijkvloers zijn geweest. Dat zal met de upgrade eind jaren '80 die je omschrijft zijn aangepakt.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » vr 19 aug 2022, 13:00

I stand corrected ;)

De oude N-340 was toen al wel gebypasst door de N-332 lijkt het. De N-340 is nu een lange stadsweg door allerlei plaatsen als een soort street canyon.

Ik kan mij voorstellen dat oorspronkelijk de N-332 op de N-340 uitkwam bij Silla, de stedenbouw van die plaats lijkt dat te suggereren.

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10938
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Willem » vr 19 aug 2022, 14:14

Hebben de bosbranden in Valencia nog invloed op de route via de A(P)7 en A35 richting de Costa del Sol?

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door waldo79 » vr 19 aug 2022, 15:15

Als het al effect heeft, een bosbrand, dan zal dat hooguit tijdelijke sluitingen van de wegen tot gevolg hebben.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Pino » vr 19 aug 2022, 15:24

Chris schreef: vr 19 aug 2022, 13:00 De oude N-340 was toen al wel gebypasst door de N-332 lijkt het. De N-340 is nu een lange stadsweg door allerlei plaatsen als een soort street canyon.

Ik kan mij voorstellen dat oorspronkelijk de N-332 op de N-340 uitkwam bij Silla, de stedenbouw van die plaats lijkt dat te suggereren.
Ja, als je op nog oudere kaarten kijkt (geamap.com en dan de Minutas MTN50) zie je nog niets liggen op het V-31 tracé en loopt de hoofdweg over de N-340 van de kaart uit 1980. Bij Silla splitsen zich de kustroute en de binnenlandroute. Alleen niet in het oude dorp, maar iets erbuiten op het kruispunt Cuatro Caminos op de kaart (Quatre Camins tegenwoordig, in het Valenciaans). Dus of de stedenbouw het gevolg is van die splitsing? De N-340 is daar hoe dan ook een oneindige hoeveelheid lintbebouwing.

Wat ik wel grappig vind aan die oudere kaart is dat de doorlopende kilometrering over de kustroute lijkt te lopen, dus niet over de “afsteek” die de N-340/A-7 feitelijk is. Mogelijk dat in deze buurt de wegnummers toen ook anders liepen.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18033
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Snelwegfreak » di 13 sep 2022, 13:03

Enkele fotootjes van gisteren, waarbij ik heel kort de regio Valencia bezocht heb. Na een bezoek aan het Mirador del Monte Caro op zo'n 1450 meter hoog (nee Hajo, niet Monte Carlo ;) ben ik via San Rafael del Río de regio Valencia binnen gereden. Vanaf daar naar Vinaròs om weer bij de AP-7 uit te komen.

Afbeelding
IMG_7059 by Benjamin van der Velden, on Flickr

Afdaling richting het oosten. Oftewel: de Mediterraanse Zee komt in zicht 8-)
Afbeelding
IMG_7066 by Benjamin van der Velden, on Flickr

Aansluiting op de N-340, de oude kustweg van noord naar Zuid-Spanje.
Afbeelding
IMG_7085 by Benjamin van der Velden, on Flickr

De weg is duidelijk geüpgrade geweest, enkele jaren terug. Het is een knetterstrakke expresweg geworden met lelijke geluidsschermen en een slaapverwekkende maximumsnelheid van 90 km/h...
Afbeelding
IMG_7088 by Benjamin van der Velden, on Flickr

Afbeelding
IMG_7089 by Benjamin van der Velden, on Flickr

Aansluiting richting de AP-7. Inmiddels gelukkig tolvrij.
Afbeelding
IMG_7094 by Benjamin van der Velden, on Flickr

Afbeelding
IMG_7095 by Benjamin van der Velden, on Flickr
Enne gojje mins blieft altied leave.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door waldo79 » di 13 sep 2022, 13:34

Weinig verkeer.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18033
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Snelwegfreak » di 13 sep 2022, 13:39

Ja, het is geen Nederland.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » di 13 sep 2022, 15:37

Deze weg was voorheen knetterdruk vanwege tolvermijdend verkeer. Dat is met het tolvrij worden van de AP-7 enorm verschoven.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » zo 02 okt 2022, 11:12

De CV-30 vormt de noordelijke rondweg van Valencia, de 'Ronda Nord'. Dit is een autovía met 2x2 tot 2x4 rijstroken.

1. Komende vanaf de V-30, die in nationaal beheer is, de CV-30 op, die van de Comunitat Valenciana is.
Afbeelding
CV-30 Ronda Nord Valencia 01 by European Roads, on Flickr

2. Knooppunt met de CV-31.
Afbeelding
CV-30 Ronda Nord Valencia 02 by European Roads, on Flickr

3. De CV-30 behoort tot het 'netwerk van wegen van de Valenciaanse gemeenschap'.
Afbeelding
CV-30 Ronda Nord Valencia 03 by European Roads, on Flickr

4.
Afbeelding
CV-30 Ronda Nord Valencia 05 by European Roads, on Flickr

5. 2x4 rijstroken bij de voorstad Burjassot.
Afbeelding
CV-30 Ronda Nord Valencia 10 by European Roads, on Flickr

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » vr 04 nov 2022, 13:43

Het laatste deel van de V-21 ten noorden van Valencia is naar 2x3 rijstroken verbreed. Gisteren openden 3 rijstroken richting Valencia en volgende week richting noorden. Het gaat om 4 kilometer van de V-21 dat nog verbreed moest worden, de rest had al 2x3 rijstroken.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » di 03 jan 2023, 18:06

^^ Paar dronebeelden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76292
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [E] Comunitat Valenciana

Bericht door Chris » zo 12 mar 2023, 11:47

De N-332 in Alicante in 1968.

De situatie is nog maar weinig veranderd, al zijn de rails weggehaald:
https://www.google.com/maps/@38.3447498 ... a=!3m1!1e3

Afbeelding

Plaats reactie