Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Forum waar gediscussieerd kan worden over (dynamisch) verkeersmanagement.

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Chris » wo 16 sep 2015, 7:42

Flitsmeister gebruikt soms ook heel specifieke plaatsbenamingen, bijvoorbeeld niet de namen van aansluitingen, maar van een dorp langs een stuk weg waar geen aansluiting is. En dan lees je dus namen die je normaal niet in de verkeersinfo ziet.

VID
dorpsstraat
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 18:56
Locatie: Lijnden
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door VID » wo 23 sep 2015, 15:56

Snelwegfreak schreef:Die informatie komt toch meestal van de VID af? Kan me echter niet voorstellen dat zij zulke fouten maken :dontknow:
Dank. :worship: Dat komt inderdaad niet bij ons vandaan.
opmerkingen, vragen, suggesties, verbeteringen?
mail ons op reacties@vid.nl!

feitelijk
expressweg
Berichten: 4303
Lid geworden op: di 29 mar 2011, 10:17

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door feitelijk » do 24 sep 2015, 9:21

Snelwegfreak schreef: Kan me echter niet voorstellen dat zij zulke fouten maken :dontknow:
Ze beperken zich meestal tot het hoaxen van files veroorzaakt door flitsers, ja.

(Die van 2 september op de A12 was er wel een!)
Build a man a fire and he is warm for a day, set a man on fire and he is warm for the rest of his life.

Veldwachter
woonerf
Berichten: 94
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 21:40
Locatie: Rotterdam, NL

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Veldwachter » do 22 okt 2015, 12:24

Het afgelopen jaar valt mij het volgende op omtrent de TMC-kanalen van de VID en ANWB:

- Het ontvangst van het TMC-kanaal van de ANWB is slecht en in sommige gebieden totaal afwezig.

- Wegwerkzaamheden (zonder wegafsluiting) op A- en N-wegen worden niet meer gemeld in het TMC-kanaal VIDExtra. Tot circa halverwege 2014 werden langdurige werkzaamheden in de bebouwde kom zelfs nog gemeld.

- VIDExtra meld geen volledige wegafsluitingen t.g.v. wegwerkzaamheden en/of ongevallen meer. Wel afgesloten rijstroken, echter ziet mijn navigatiesysteem dat niet als een afgesloten rijbaan, dus navigeert het er niet omheen. Dit vind ik met name 's nachts vervelend als er meerdere verbindingsbogen afgesloten zijn.

- Mobiele flitsers komen niet meer voor in VIDExtra.

- Zowel VIDExtra als ANWB melden geen files op de parallelbanen van o.a. de A4, A16 en A15. De A12 bij Utrecht en A2 bij Den Bosch weer wel.
Anticipeer en tolereer (op) andermans fouten.

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door mhkamp » za 24 okt 2015, 11:48

^^ Dat TMC Kanaal wat je gratis uit de lucht pikt op basis van de FM-frequentie? Tja, het is niet voor niets gratis. Je kan ook bij (in ieder geval) TomTom een abonnement afsluiten. Dan krijg je die informatie real-time.
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8709
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door captain007 » za 24 okt 2015, 12:01

^^ VIDextra is een gecodeerd TMC signaal waarvoor je een licentie nodig hebt om die te gebruiken. Kan door middel van een navigatiesysteem waar al een betaalde licentie op zit.

Veldwachter
woonerf
Berichten: 94
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 21:40
Locatie: Rotterdam, NL

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Veldwachter » zo 25 okt 2015, 11:49

^^ Ik heb een Garmin navigatiesysteem met een levenslang abonnement op het gecodeerde VIDExtra.
Laatst gewijzigd door Wouter N14 op zo 25 okt 2015, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Gebruik alsjeblieft ^^ als je direct op een bericht reageert en niet de quote-knop.
Anticipeer en tolereer (op) andermans fouten.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door boe! » vr 06 nov 2015, 18:10

Er is leven na de dood ...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Palance » vr 06 nov 2015, 18:43

Best snel, 10 km in 11 minuten voor een dood wandelend hert.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door RSK » di 17 nov 2015, 19:42

Strikt fout is het niet, maar toch wel grappig:
112HM schreef:Reeuwijk – De hulpdiensten werden vanmiddag gealarmeerd voor een ongeval op de A12 bij afrit Reeuwijk. Ter plaatse bleek het ongeval niet op de afrit, maar een kilometer daarvoor gebeurd te zijn.
Knap dat je ter plaatse bent en ziet dat het een kilometer terug gebeurd is. :lol:
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Coen Tunnel » zo 22 nov 2015, 15:23

De Telegraaf schreef:De N7 is een provinciale weg en dus verboden voor voetgangers.
:facepalm:

N235
dorpsstraat
Berichten: 157
Lid geworden op: do 26 jun 2014, 21:23

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door N235 » zo 22 nov 2015, 15:43

Autoweg zou dan wat beter zijn geweest. Mag ik mij aanmelden bij de telegraaf?

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Coen Tunnel » zo 22 nov 2015, 15:51

^^ Autoweg zou inderdaad correct zijn geweest. Het is geen provinciale weg maar een rijksweg en voorts zijn er ook genoeg provinciale wegen waar voetgangers zijn toegestaan.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door boe! » za 12 dec 2015, 20:27

Kaiserburg? :confuuuse:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Coen Tunnel » za 12 dec 2015, 20:46

^^ Ze zullen wellicht Kreuz Kaiserberg bedoelen, het knooppunt van de Duitse A40 met de A3, maar dat is dan een heel lang stuk dat dicht is.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door boe! » za 12 dec 2015, 22:09

Er zijn geen afsluitingen op het Duitse deel behalve in de buurt van Essen. De VID heeft het over Straelen. Dat klinkt een stuk logischer. Maar wat Kaiserburg dan is ...

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door RSK » za 12 dec 2015, 22:14

Er was wel degelijk een afsluiting van de A40, zo hoorde ik op de Duitse radio vanmiddag. Maar dat was dan wel een stuk dichter bij Venlo. Ik reed zelf zonder problemen de A40 tussen Kreuz Moers en Essen-Zentrum.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Peter » ma 28 dec 2015, 9:04

http://www.dvhn.nl/drenthe/Aantal-doden ... 01673.html

Oei, wat een journalistiek broddelwerk.
Drentse N34 veiliger door aanleg gelijkvloerse kruisingen; N34 loopt via Ommen naar Zwolle; 4 baans weg bij Emmen.....
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door boe! » ma 28 dec 2015, 9:12

^^ Je hebt jouw opmerkingen doorgegeven aan Gert Meijer?

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Peter » di 29 dec 2015, 3:22

Ja. Maar hij is afwezig tot 5 januari.... (OoO-reply)
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door boe! » do 31 dec 2015, 14:52

De nieuwe A4 zit bij de ANWB nog niet goed in het systeem. Deze omrijroute is onnodig.
Afbeelding

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door RSK » do 31 dec 2015, 16:09

Voor verkeer dat al ten noorden van de Nieuwe Maas is, ben ik het met je eens. Maar voor verkeer wat zich bij knooppunt Ridderkerk bevindt, is het wel een nuttig advies. Zo voorkom je onnodig verkeer op de A20.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7931
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Wesso » do 07 jan 2016, 23:38

-
De file is verdwenen. :dyn_hyp:
Laatst gewijzigd door Wesso op do 07 jan 2016, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Coen Tunnel » do 07 jan 2016, 23:51

^^ Met 12 km begint de file dus al voor Bad Nieuweschans, waarschijnlijk dus al in Duitsland. En dan zullen ze wel standaard Bremen gebruiken.

Gebruikersavatar
BABKay
stadsweg
Berichten: 365
Lid geworden op: ma 21 dec 2015, 18:36
Locatie: Wenters
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door BABKay » za 16 apr 2016, 11:21

Ik half elf werd op 3FM gemeld dat de Roertunnel in de A73 van Venlo naar Nijmegen dicht was door uitgelopen werkzaamheden :knetter:

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21910
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Pino » zo 08 mei 2016, 20:59

Nu.nl bericht over hemelvaartsdrukte, onder andere met de mededeling: "Nederlanders die zondag van hun vakantie terugkeren uit Italië, komen terecht in de file. De wachttijd bij de Mont Blanc-tunnel richting Frankrijk bedroeg omstreeks 15.30 uur drie uur, zo laat de ANWB weten." Misschien moet iemand nu.nl even vertellen dat de Mont Blanctunnel nu bepaald niet de logische route van Italië naar Nederland is?

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door RSK » za 14 mei 2016, 21:43

Als er voor elke fout in dit artikel een kilometer snelweg verbreed zou worden, waren de files direct opgelost. Mijn commentaar in het rood.

http://www.nu.nl/weekend/4260087/waar-s ... elost.html
Waar staan de meeste files en hoe moeten die worden opgelost?
Gepubliceerd: 13 mei 2016 16:51 Laatste update: 13 mei 2016 17:18

Kilometers file door een geklemde vrachtwagen in een tunnel, technische storingen of simpelweg drukte. Een ochtend- of avondspits kan door meerdere oorzaken ontstaan Nee: een ochtend- of avondspits ontstaat enkel en alleen omdat veel mensen van en naar hun werk gaan. Enkel de intensiteit van de spitsen kan door andere invloeden variëren., maar vaak gebeurt het op vaste locaties. NU.nl bracht een paar van de grootste knelpunten in kaart.

De ernst van files worden in Nederland uitgedrukt in filezwaarte. Dat is het aantal minuten in een file vermenigvuldigd met de lengte van die file. Vorig jaar kwam de filezwaarte op een aantal van 7.955.466 kilometerminuten.

Allemaal tijd waarin automobilisten te laat zijn op werk of het avondeten missen. Files die ontstaan door ongevallen zijn niet van tevoren te voorspellen, maar Nederland kent een aantal beruchte knelpunten waar het om de haverklap raak is. Waar liggen die knelpunten, en wat kan daar aan worden verholpen?

Knooppunt Terbregseplein
De A20 kent een aantal van de grootste knelpunten van Nederland. Het knooppunt Terbregseplein is de trechter waar verkeer van de A20 vanuit Rotterdam, Gouda en van de A16 vanuit Breda samenkomt. Ondanks de aanleg van de A4 Delft Schiedam is dit de belangrijkste filelocatie van Nederland.

Er staan maatregelen gepland om de verkeershinder hier te verminderen, zoals de aanleg van de Blankenburgverbinding. Het plan voor de langere termijn is om de A16 door te trekken naar de A13. Verkeerde volgorde: de verlengde A16 zou al in 2021 klaar zijn, terwijl de Blankenburgverbinding tot 2022 op zich laat wachten. (Bron: Wegenwiki)

Knooppunt Moordrecht
Iets verderop van het Terbregseplein ligt knooppunt Moordrecht. Hoewel ik 'knooppunt Bodegraven' natuurlijk toejuich, vrees ik dat er nu toch inflatie ontstaat van de titel 'knooppunt'. Of is het gewoon een afrit? Hier wordt het verkeer uit Moordrecht gecombineerd met de rijstroken van de A16 en A20 tussen Nieuwerkerk aan den IJssel en Gouda. Ja, reikt de A16 al tot Moordrecht?! Hier ontstaan veel files omdat het verkeer moet 'oversteken' van de linker rijbaan naar de rechter, en vice versa. Geen idee waar dit over gaat. De andere kant op is dat nog een probleem voor knooppunt Gouwe, maar bij Moordrecht is het gewoon te druk.

Daarnaast is het wegdek tussen Nieuwerkerk aan den IJssel en Gouda versmald van drie naar twee rijstroken. Werkelijk? Volgens mij is de weg daar al jaren 2 stroken per richting. Ik kan me niet voorstellen dat het in het verleden drie stroken waren. Die samenvoeging zorgt ook voorbij het knooppunt voor problemen. Er wordt over gesproken over een verbreding van de weg, maar concrete plannen liggen er nog niet. De plannen zijn wel redelijk concreet, alleen de procedures moeten nog even doorlopen en er moet geld voor gevonden worden.

Coentunnel
Sinds de heropening in 2014 is de Coentunnel minstens 1.249 keer afgesloten om een te hoge vrachtwagen. De tunnel die onder het Noordzeekanaal door gaat is niet berekend op vrachtwagens die hoger zijn dan de wettelijk toegestane hoogte van vier meter.

Richting het noorden is de tunnelbuis 4,7 meter hoog. Hoge vrachtwagens die richting het zuiden rijden, moeten echter door een 4,3 meter hoge tunnelbuis. In 2015 zaten gemiddeld drie tot vier keer per dag vrachtwagens vast. Dat lijkt me overdreven: de tunnel is enkel gesloten omdat de hoogtedetectie afging. Als er daadwerkelijk 1.249 een vrachtwagen het plafond eruit had gereden, was de tunnel inmiddels wel weer aan onderhoud toe. Vervolgens duurt het vijf tot twintig minuten voordat de tunnel weer open gaat.

Daarnaast kampt de tunnel regelmatig met ongevallen en technische storingen. Omdat de tunnel relatief instabiel is, is het niet mogeljik Tikfoutje... om aan de onderkant iets van de tunnel af te halen. Een oplossing voor de verkeersproblemen ligt hier in het voorkomen dat vrachtverkeer dat te hoog is onder de tunnel door moet.

Velsertunnel
Een andere tunnel die regelmatig voor problemen zorgt, is de Velsertunnel die Velsen en Beverwijk met elkaar verbindt. Sinds 15 april 2016 is deze locatie in groot onderhoud. In het verleden bleven vrachtwagens nog in de tunnelbus HOV-verbinding? vast zitten en was er regelmatig sprake van stroomstoringen. ???

Begin 2017 wordt de tunnel weer heropend. Tot die tijd wordt het verkeer omgeleid via Wijkertunnel. In de tussentijd worden technische installaties vernieuwd om meer storingen te voorkomen. Ook wordt de rijhoogte met 12 centimeter verhoogd. De hoogte verhogen is een pleonasme...

Knooppunt Rijnsweerd
De A28 van Amersfoort naar Utrecht, bij knooppunt Rijnsweerd, was in het verleden geen serieus knelpunt. Files ontstonden toen vooral rondom Amersfoort. De oplossing daarvoor was het verbreden van de wegen rondom Amersfoort.

Daardoor werd het probleem echter verschoven richting knooppunt Rijnsweerd. Na het verbreden van de wegen kwam meer verkeer op het knooppunt af. Hierdoor kan er minder verkeer instromen van de A28 op de A27. Er kan nog evenveel verkeer instromen als voorheen. Alleen het aanbod is groter dan voorheen. Hier zijn maatregelen gepland om het stuk tussen Rijnsweerd en knooppunt Lunette Fonetisch geschreven? te verbreden en de doorstroming structureel te vergroten. Doorstroming verbeteren of capaciteit vergroten?

Knelpunt Zoeterwoude-Dorp
Eind vorig jaar werd de nieuwe A4 Midden-Delfland geopend. Daardoor rijdt tussen Delft en Leiden een stuk meer verkeer. Dat lijkt me buitengewoon onwaarschijnlijk. De A4 ontlast de A13, maar dat verkeer komt bij Ypenburg weer bij elkaar. Dat betekent ook dat een grotere hoeveelheid auto's doorstroomt naar knelpunt Zoeterwoude-Dorp.

De Verkeers Informatie Dienst (VID) verwacht dat als het knelpunt niet wordt verbreed, er nog meer verkeersontstoppingen ontstaan. Vermoedelijk wordt deze locatie een van de grote knelpunten dit jaar.

De problemen ontstaan hier voornamelijk doordat investeringen in infrastructuur in fases gebeuren. Hierdoor wordt het ene knelpunt opgelost, maar wordt de drukte naar een nieuw knelpunt verschoven. Nee, dit heeft niets met fasering te maken, maar alles met dom beleid om in Leiden een veel te krappe parallelstructuur op te tuigen.

De rijbaan bij Leiden, die bestaat uit drie rijstroken, wordt momenteel gesplitst in een hoofd- en parallelbaan om de verkeershinder te verminderen. Zucht... Die splitsing is juist de bron van alle verkeershinder! Ook wordt hier de belijning aangepast. Deze maatregel is onderdeel van het Project Schiphol-Amsterdam-Almere Verwart men Schiphol met Zestienhoven, Leiden met Amstelveen of slaat dit gewoon als een tang op een varken?, dat een uitbreiding van de capaciteit van de Nederlandse rijkswegen in de regio realiseert.

Welvaartsziekte
Volgens de VID is het uitstellen van het moment waarop files ontstaan een belangrijk aspect in verkeersmanagement. Hoe meer tijd er is om auto's van de snelweg af te krijgen, hoe minder zwaar een file wordt.

"File is een welvaartsziekte", zegt woordvoerder Patrick Potgraven van de VID. "De woon-werkafstand is de afgelopen veertig jaar enorm toegenomen. Mensen rijden tot op latere leeftijd auto dan veertig jaar geleden. Dat komt onder andere door de toegenomen welvaart."

Dat veroorzaakt ook meer drukte, dus meer files. "Die worden alleen opgelost als we onze welvaart willen opgeven. En dat gebeurt niet zomaar."
En dan laat ik nog een paar discutabele uitspraken open voor jullie. Mijn hemel, wat een onkunde. :facepalm:
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Palance » za 14 mei 2016, 22:13

Ik neem aan dat je die commentaren ook openbaar hebt gedeeld op de plek waarbij je daar kunt reageren bij nu.nl?

De link met dit topic waar het voor bedoeld is ontgaat me overigens geheel.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7931
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door Wesso » za 14 mei 2016, 22:39

^^ Lijkt me duidelijk waarom RSK hier losgaat: er staan allerlei fouten (domme en begrijpelijke) in het nieuwsartikel. En dat past in de categorie 'media'.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: Verkeersmisformatie / Fouten in de media

Bericht door RSK » za 14 mei 2016, 23:00

Palance schreef:Ik neem aan dat je die commentaren ook openbaar hebt gedeeld op de plek waarbij je daar kunt reageren bij nu.nl?
Eerlijk gezegd heb ik geen geweldige ervaring met reageren op berichten van Nu.nl. Ik heb de redactie wel eens een paar keer eerder een mailtje gestuurd met commentaar, maar dat bleef altijd onbeantwoord. Als gratis advies niet op prijs gesteld wordt, houdt het voor mij wel op. :nothanks:
Palance schreef:De link met dit topic waar het voor bedoeld is ontgaat me overigens geheel.
Het leek me de best passende plek, gelet op de eerste zin van de openingspost van dit topic:
Vinny schreef:Ik stel voor om een centraal topic te openen waar fouten gemeld kunnen worden die in de media opduiken.
En ach... Als er eens een keer een foutje in een verhaal staat, dan kan ik me dat nog wel voorstellen als de journalist in kwestie geen grote affiniteit met het onderwerp heeft. Maar doen alsof je een gedegen analytisch stuk schrijft terwijl het vervolgens eerder zoeken is naar dingen die wél juist zijn? Dan mag daar best een kritische noot bij worden geplaatst.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Plaats reactie