Een nieuw bord in oude stijl hebben ze ook op station Groningen, al zijn de icoontjes hier wel modern:

Ik vind dit eigenlijk veel mooier dan de 1990-versie.

Moderator: Moderatoren
Een nieuw bord in oude stijl hebben ze ook op station Groningen, al zijn de icoontjes hier wel modern:
Nou het lijkt me vrij duidelijk dat het bord dat jij op de foto had niet hetzelfde bord is dat er nu hangt. Mijn foto is van februari 2020 en het bord ziet er daar nog bijna gloednieuw uit, terwijl het bord dat jij op de foto hebt gezet er een heel stuk ouder en verweerder uitziet. Dat oude bord (dat jij op de foto hebt) is blijkbaar vervangen door een nieuw bord in dezelfde RVV 1966 stijl. Iets anders kan ik er niet van maken.RVV1966 Fan schreef: ↑zo 03 jan 2021, 19:08Dat onderste bord in Beverwijk hing vroeger voorbij het viaduct: https://goo.gl/maps/4M9xrHjwTZLdLu2D7
Ik heb er zelfs toen nog een foto van gemaakt:
Bord 100 uit het RVV1966 by RVV1966 Fan, on Flickr
Ik blijf het wel raar vinden hoe het kan dat er opeens 2014 aan de achterkant staat.
Nee, helemaal niemand.MotelMioveni schreef: ↑zo 03 jan 2021, 22:14Heeft iemand de afgelopen 15 jaar en 2703 berichten al eens opgemerkt dat er bij Intratuin in Numansdorp op en vlak voor hun terrein borden zoals dezestaan, maar dan met de pijl horizontaal en in vervaagd donkerblauw, volgens RVV1966?
Sorry, Rein, maar de nummers van de verkeersborden in het RVV 1966 ken ik niet uit hoofd. Het is de donkerblauwe versie van dit bord
Dat had ik in de beschrijving gezet maar Wouter zegt het al.
In België hebben deze exemplaren nooit bestaan. Best bijzonder!Vinny schreef: ↑zo 17 jan 2021, 19:59https://flic.kr/p/2kqYvDu
Ik heb zo'n raar gebogen eenrichtingverkeersbord op meer plaatsen in Nederland gezien. Waarom werd dit zo neergezet?
Mooie collectie Geert! Ik heb al even wat zitten kijken en er zitten toch nog best wel wat pareltjes tussen die ik nog niet kende. Ik ga nog even wat rustiger kijken welke ik aan mijn to do lijstje gaan toevoegen. En dan maar hopen dat ze er nog steeds staan, want jaarlijks verdwijnt natuurlijk ook weer een behoorlijk aantal van die oude borden.Geert33 schreef: ↑vr 05 feb 2021, 16:22De coronacrisis en het verlopen van mijn studenten-ov dwingt me om mijn hobbyproject af te sluiten of op z'n minst op een lager pitje te zetten, maar jarenlang heb ik ook RVV 1996 borden op de foto gezet. D'r staat een weblogbericht online over het hoe en wat, maar voor de geïnteresseerden die niet zo veel tijd hebben: ik heb zo veel borden gespot dat de foto's in album één en album twee zitten. Het was een gave, avontuurlijke en lange speurtocht, maar ergens heb ik er nu ook vrede mee dat ik het afsluit. D'r gaat op een gegeven moment meer tijd in zitten terwijl het plezier wegebt.
Wat een fantastische collectie heb je gemaakt in de jaren! Ik zie ook wat borden die me interessant lijken om ook op de foto te zetten.Geert33 schreef: ↑vr 05 feb 2021, 16:22De coronacrisis en het verlopen van mijn studenten-ov dwingt me om mijn hobbyproject af te sluiten of op z'n minst op een lager pitje te zetten, maar jarenlang heb ik ook RVV 1996 borden op de foto gezet. D'r staat een weblogbericht online over het hoe en wat, maar voor de geïnteresseerden die niet zo veel tijd hebben: ik heb zo veel borden gespot dat de foto's in album één en album twee zitten. Het was een gave, avontuurlijke en lange speurtocht, maar ergens heb ik er nu ook vrede mee dat ik het afsluit. D'r gaat op een gegeven moment meer tijd in zitten terwijl het plezier wegebt.