Moderator: Moderatoren
En ja, ik zie dat begin en einde vaak het zelfde zijn. Dus meer concreet: hoe zit dat?Chris schreef:hihi...
Open tolsysteem lijkt me. Een enkele tolpoort waar je gelijk een (klein) bedrag afrekent, zonder eerst een kaartje te hebben getrokken.Vahalis schreef:Mijn vraag slaat meer op:
En ja, ik zie dat begin en einde vaak het zelfde zijn. Dus meer concreet: hoe zit dat?Chris schreef:hihi...
Bij mij is de datum van afschrijving over de rekening van augustus ook al verstreken, terwijl er nog niks afgeschreven is. Hoe is dat bij jou inmiddels?SnarfFlevoland schreef:![]()
Ik heb het ook niet over de rekening van de tol die ik in augustus heb gereden, maar over de rekening van juli die de kosten voor m'n transponder zouden moeten afrekenen. Je krijgt dan een PDF-factuur en een datum waarbij ze gaan incasseren. Die datum (18 augustus) is allang verstreken, maar van de bankrekening is niks afgeschreven.
De tol van augustus heeft men bij mij succesvol van de rekening afgeschreven. Op de factuur stond dan ook dat ze het op 19 september van de rekening zouden afboeken. Op m'n bankrekening zag ik dat ze het bedrag al vanaf 12 september hadden voorgereserveerd. De kosten voor de aanschaf van de badge heeft men echter nog steeds niet afgeschreven, welke ik direct bij de tolmaatschappij heb besteld. Die zou volgens een eerdere factuur op 19 augustus afgeschreven moeten worden.Chris schreef:Bij mij is de datum van afschrijving over de rekening van augustus ook al verstreken, terwijl er nog niks afgeschreven is. Hoe is dat bij jou inmiddels?
Dat is vreemd. Ik heb die mail niet gekregen en als ik naar de site ga, lees ik daar:Rein schreef:Het maandtarief van de Franse AREA tolbadge / Liber-T gaat met 80 cent omhoog naar 2 euro 50. Nu zijn dat per saldo de kosten allemaal niet, maar ik vind het wel een forse prijssprong.
Neenee, je hebt gelijk. Weer iets bijgeleerd.SnarfFlevoland schreef:![]()
Zover ik dat kan zien kijk jij op de website van SANEF, hetgeen een andere wegbeheerder is als de AREA. Beide maatschappijen bieden tolbadges aan voor heel Frankrijk, maar hebben kennelijk verschillende administratiekosten.