Op 23 november 20.00 zal het forum minimaal een uur offline zijn wegens werkzaamheden. Meer informatie hier.

Digitale camera's

Als geregistreerd forumgebruiker kunt u meebepalen welke foto volgende maand zal prijken op de openingspagina van Autosnelwegen.nl ! (Photocontest/Bilderwettbewerb)

Moderator: Moderatoren

mavas
Moderator

Re: Digitale camera's

Berichtdoor mavas » Di 03 Okt 2017, 22:34

De Canon Powershot-serie is ook favoriet bij mij. Veel zoom en steeds meer goede functies. Op mijn laatste heb ik GPS zitten, zodat gelijk de juiste locatie op de foto wordt opgeslagen.
Op een volgende wil ik wel wifi hebben, ik vind het wel erg handig als je een foto direct op facebook of whatsapp kunt delen.

Ik zag vorige week iemand met een digitale camera van Samsung lopen. Die kon het kijkschermpje omklappen zodat je dan een selfie kunt maken. Ook handige functie lijkt me.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Chris
Moderator

Re: Digitale camera's

Berichtdoor Chris » Wo 04 Okt 2017, 9:53

Die camera's met een omklapbaar scherm zijn ook populair bij vloggers. Je kan dan zien of je een goed frame hebt (en of de camera scherp stelt). Het schijnt dat veel vloggers geen videocamera's gebruiken, maar gewoon een fototoestel in de filmstand.

Terug naar “Fotowedstrijd”