borden.plaatsengids.nl (Harry)

Opmerkingen over Autosnelwegen.nl, .eu en Autosnelwegen.net
(en eventueel over andere wegensites van forumdeelnemers)

Moderator: Moderatoren

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Rein » za 18 jun 2016, 15:31

Had je deze al Harry?

Afbeelding

Frankplaatsengidsnl
dorpsstraat
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 21:18
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Frankplaatsengidsnl » zo 19 jun 2016, 16:28

harry schreef:^^ Ja, vanaf februari 2016. Zie de genoemde site.
Dekkersland is mij ook bekend. Staat een foto van op een van de parkeerplaatsenfotopagina's.
- Ik ben er helemaal voor dat men ter plekke aangeeft hoe een VZP heet. Wel zo netjes.
- Ik ben er ook helemaal voor dat men dat met nette eenduidige bebording doet.
- Ik snap ook dat men tevens de snelheid des gemotoriseerden middels bebording wil afremmen.

Maar doe dat dan eenduidig:
- Of witte borden óf blauwe. Je ziet sommige blauwe vervangen worden door witte, anderzijds duiken er toch recent weer nieuwe blauwe op. Stem als RWS af met gemeenten, provincies en/of zichzelf of ze alles of wit of blauw doen zou je denken. Maar niet de helft wit en de helft blauw.

- Bij sommige staat aan het begin een bord 70, even verder 50 en even verder 30, in de hoop dat de gemotoriseerden naar rato hun gas loslaten / afremmen. Bij sommige staat alleen 50, bij de meeste alleen 30. Valt allemaal wat voor te zeggen, maar hoe dan ook, ook daar zou landelijke afstemming en een eenduidige policy wel handig zijn, zodat je ook daar 1 systeem krijgt en niet iedere regio(?) zijn eigen ding doet.

Frankplaatsengidsnl
dorpsstraat
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 21:18
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Frankplaatsengidsnl » zo 19 jun 2016, 16:30

Rein schreef:Had je deze al Harry?
Ik ben dan natuurlijk benieuwd Rein wíe dat waaróm gedaan heeft. Als Haarlemmermeerder heb je daar wellicht iets over gelezen in een lokaal medium? Stunt van een lokale carnavalsvereniging ofzo?

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Rein » zo 19 jun 2016, 21:51

^^ Ik vermoed dat het bord is opgehangen in verband met de lokale feestweek die dit weekend begon. Maar ik heb geen idee waarom men het dorp dan 'Groot Hertogdom' noemt.

Frankplaatsengidsnl
dorpsstraat
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 21:18
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Frankplaatsengidsnl » di 12 jul 2016, 1:34

Er is op het internet maar zeer spaarzaam iets over te vinden. Het blijkt een 'genootschap' van enkele bevriende ondernemers in Nieuw-Vennep, die enkele malen per jaar bijeenkomen om de gang van zaken in het dorp te bespreken. En kennelijk hangen ze inderdaad tijdens en i.v.m. de feestweek dit bord op, want in juni 2010 is er ook een bericht over verschenen dat mensen die het dorp inrijden, vreemd opkijken want dit bord zien. Maar het waarom van deze naam en van het ophangen van dit bord tijdens de feestweek blijft voor mij nog altijd in nevelen gehuld. Op het internet kan ik van beide geen uitleg vinden.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » ma 18 jul 2016, 22:31

Foto-update in de spoiler.
SPOILER: TOON

Afbeelding
Dodewaard is tegenwoordig een "bogendorp".

Afbeelding
Eindelijk een eigen foto van het einde-kombord. Daarvoor moest ik wel tolgeld betalen. :)

Afbeelding
Zie de discussie hierboven.
Afbeelding
En wij zorgen u dat op de foto kunt zien. :mrgreen:

Tenslotte ter vergelijking: een foto uit 1996 en een uit 2016 van dezelfde plek. Alle gebouwen links van het Witte Huis zijn tussen de beide foto's afgebroken en weer opgebouwd
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door harry op zo 28 aug 2016, 21:10, 2 keer totaal gewijzigd.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

kees
expressweg
Berichten: 3408
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 23:21
Locatie: Het Bosch van de Hertog

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door kees » ma 18 jul 2016, 23:47

Harry, wat betreft de laatste twee foto´s denk ik dat je bijschrift niet kan kloppen.
De huisjes links van het Witte Huis zijn volgens mij afgebroken om ruimte te maken voor de bouw van de treintunnel onder de Maas door. Het eerste deel van de treintunnel is opgeleverd in 1993 en het hele project was klaar in 1996.
Als de foto echt uit 1996 is, is het van net na de herbouw, en niet ervoor, zoals je beweert.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » ma 18 jul 2016, 23:55

^^ Aha. Dan zijn de meest linker gebouwen later toegevoegd.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door RSK » di 19 jul 2016, 0:54

harry schreef:Alle gebouwen links van het Witte Huis zijn tussen de beide foto's afgebroken en weer opgebouwd
Ik meen me uit een college over BTW te herinneren dat er nog een aardig robbertje om gevochten was of er daarbij sprake was van nieuwbouw of het herstellen van bestaande panden. In het eerste geval moest er namelijk 21% BTW worden afgetikt over zowel het bouwterrein als de waarde bij oplevering.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Peter » di 19 jul 2016, 4:22

Ach, wat vliegt die tijd voor oude mensen als Harry en ik die nog per trein over De Hef gingen met een kartonnen treinkaartje ;)

https://beeldbank.rws.nl/MediaObject/De ... 4896,54900

Het hele rijtje, behalve het Witte Huis, zijn afgebroken geweest, waarbij wel kenmerkende gevelelementen (en ik denk ook spanten, kozijnen, glas-in-lood en trappen) bewaard en hergebruikt zijn. Helemaal nieuw zijn de huizen dus niet.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Peter » di 19 jul 2016, 4:29

RSK schreef: Ik meen me uit een college over BTW te herinneren dat er nog een aardig robbertje om gevochten was of er daarbij sprake was van nieuwbouw of het herstellen van bestaande panden. In het eerste geval moest er namelijk 21% BTW worden afgetikt over zowel het bouwterrein als de waarde bij oplevering.
De BTW was destijds lager (18% of zo), maar dit soort discussies laaien veel vaker op. Daarom laat men vaak vervallen panden staan, om desnoods met hergebruik van het fundament, niet in de categorie onbebouwde grond te vallen. Het slaat ook nergens op dat er BTW op grond geheven wordt, omdat dit geen verbruiksgoed is. Eenzelfde probleem speelt met de monumentale status, waar subsidies van af kunnen hangen. Bij grotendeels afgebrande molens is dit vaak actueel. Hoeveel procent moet nog oud zijn.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door mavas » vr 29 jul 2016, 16:24

Harry, kende je deze al?
Afbeelding

Afbeelding

Je kunt ze op de Manpadslaan vinden, mocht je er zelf een foto van willen maken, ten westen van de Leidesevaartweg: https://www.google.nl/maps/place/Manpad ... d4.5966258
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Rein » vr 29 jul 2016, 16:33

^^ Deze zijn vrij nieuw. Voorheen hingen er andere borden, in ieder geval niet zwart op wit.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door mavas » za 30 jul 2016, 20:18

^^ Jij weet gewoon waar dit is :o
Wat heeft er voor gehangen dan? Ben erg benieuwd.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Rein
2x4 autosnelweg
Berichten: 10197
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 10:18
Locatie: Haarlemmermeer

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Rein » za 30 jul 2016, 22:05

^^ Ik kom daar jaarlijks om door de bossen van de landgoederen aldaar te wandelen. Ik moet zeggen dat ik niet meer precies weet wat daar hing, maar meen 'gewoon' wit op blauw.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » zo 31 jul 2016, 19:38

mavas schreef:Harry, kende je deze al?
Nee. Maar nu wel. :)
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Frankplaatsengidsnl
dorpsstraat
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 21:18
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Frankplaatsengidsnl » za 27 aug 2016, 16:27

Wat is dit toch voor idiote trend. :wall: Het zou verbóden moeten worden! Als je de ene kom uitgaat en aangrenzend de andere kom in en v.v., kunnen en moeten de beide borden toch gewoon zoals 'vanouds' wit op blauw zijn. Dan is het duidelijk dat je de ene wóónplaats in gaat en de andere uit v.v. Witte borden suggeren voor een buitenstaander die ter plekke niet bekend is dat in dit geval Heemstede en Vogelenzang slechts wijken zijn (van wat: Haarlem? ;) ) . Witte borden horen alleen voor wijken te worden gebruikt (binnen kommen), voor bedrijventerreinen (mits met het bijbehorende symbool erbij), en buiten de kom voor buurtschappen. En nergens anders voor. Borden dienen ter verduidelijking, en bij voorkeur niet ter veronduidelijking zoals hier... :facepalm:

Dit is bedacht door een technocraat/jurist, die stelt dat je hier niet buiten een komgebied komt dus daarom kan worden volstaan met witte borden. En technisch/juridisch is daar ook geen speld tussen te krijgen. Maar met een sociaal-geografen-bril op lijkt het me toch wenselijker om hier expliciet te kunnen zien dat je hier wóónplaatsen in- en uitgaat. Dat is bordmatig net zo legitiem en wat mij betreft dus legitiemer want inhoudelijk duidelijker voor de argeloze voorbijganger. Iets als dit is voor een voorbijganger toch 10x duidelijker qua wat voor entiteit ie uitgaat en aansluitend binnenkomt?: http://borden.plaatsengids.nl/pgemSchij ... ml#qwijbos

Update:
Het bericht van hierboven is voorbarig. Ik nam aan dat het aansluitende bebouwde kommen waren. D.w.z. op Google Streetview is nog een wit op blauw bord Heemstede te zien ter plekke (alleen in Z richting) en aan de andere kant van de weg een bordloze paal. Vermoedelijk heeft Heemstede geconcludeerd dat die weg toch maar geen bebouwde kom is (er is immers geen bebouwing aan die weg, het dorp ligt aan de andere kant van de vaart) en er daarom wit van gemaakt. Kennelijk is Vogelenzang, wat weliswaar een andere gemeente is, daarin meegelift. Dus nu geeft het kennelijk de plaatsgrenzen buiten de kom aan. En in dát geval is er niets mis mee. Wellicht is het nu ook 60-zone geworden? Want voorheen stonden er 50-borden.
Laatst gewijzigd door Frankplaatsengidsnl op di 20 sep 2016, 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » za 27 aug 2016, 23:42

^^ Staan deze bordjes niet gewoon buiten de bebouwde kom dan?
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

RSK
Penningmeester
Berichten: 7088
Lid geworden op: do 19 sep 2013, 11:40
Locatie: Knooppunt Bodegraven
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door RSK » zo 28 aug 2016, 9:30

^^ Dan kom je een beetje op het Franse fenomeen 'lieu-dit' uit. Het mag een plaats heten, maar is in de regel geen bebouwde kom.
Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » zo 28 aug 2016, 18:37

harry schreef:Staan deze bordjes niet gewoon buiten de bebouwde kom dan?
Ik ben vanmiddag even wezen kijken en het antwoord is: dit is inderdaad buiten de bebouwde kom. Het is dus heel normaal dat er witte borden staan.

Trouwens best wel een aardig wandelgebiedje. Ik was er zeker 15 jaar niet geweest.

Ik was eerst in de war door de Google-link:
mavas schreef:Je kunt ze op de Manpadslaan vinden, mocht je er zelf een foto van willen maken, ten westen van de Leidesevaartweg: https://www.google.nl/maps/place/Manpad ... d4.5966258
De link wijst naar een plek ten oosten van de Leidesevaartweg en ik had de tekst verder niet goed gelezen... :facepalm:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » zo 28 aug 2016, 21:13

Foto-update:
SPOILER: TOON

Afbeelding
Foto: W. Reijnders
Spanga heeft sinds kort weer een plaatsnaambord, zij het een die er niet erg officieel uitziet.

Afbeelding
Ook Klein Borkel heeft nu een officieel plaatsnaambord. Tot voor kort stond de naam alleen op kleine wegwijzertjes op de N69.
Laatst gewijzigd door harry op wo 14 sep 2016, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Frankplaatsengidsnl
dorpsstraat
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 21:18
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Frankplaatsengidsnl » di 30 aug 2016, 5:11

- Heb nog eens geStreetViewd (er stond voorheen wel een blauw bord Heemstede) en op grond daarvan mijn post van hierboven geupdate.
- Curieus dat Spanga. Wellicht heeft ooit een dronken automobilist het vorige bord omver gereden, en heeft de gemeente verzuimd het te vervangen, en heeft het dorpje zelf uiteindelijk maar iets in elkaar getimmerd.
- Leuk dat nu ook de gemeente Valkenswaard kennelijk / hopelijk met een bordeninhaalslag bezig is.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door mavas » di 30 aug 2016, 10:27

harry schreef:
harry schreef:Staan deze bordjes niet gewoon buiten de bebouwde kom dan?
Ik ben vanmiddag even wezen kijken en het antwoord is: dit is inderdaad buiten de bebouwde kom. Het is dus heel normaal dat er witte borden staan.
Ik heb er ook nog eens over nagedacht, en ben inderdaad ook tot de conclusie gekomen dat de borden wit zijn gemaakt omdat het buiten de kom is.
Je ziet ook nergens in de omgeving aaneengesloten bebouwing, dus het zal wel een juridische reden hebben dat ze van blauw naar wit zijn gegaan.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » wo 14 sep 2016, 22:40

Foto-update:
Afbeelding
Foto van bord met wegenforumlid.

Afbeelding
Bordje geplaatst op 3 september; gefotografeerd 1 week later.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7931
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Wesso » wo 14 sep 2016, 23:32

Wat leuk, een wegenmarkt! :mrgreen:
Wat verkoopt men daar behalve sleutelhangers en t-shirts met opdruk?

timmie_1606
verkeersader
Berichten: 755
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 16:18
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door timmie_1606 » ma 19 sep 2016, 12:41

^^ Misschien hebben ze wel een stukje A1 in de aanbieding :mrgreen:

Frankplaatsengidsnl
dorpsstraat
Berichten: 188
Lid geworden op: di 24 mar 2009, 21:18
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Frankplaatsengidsnl » di 20 sep 2016, 16:33

harry schreef:Foto-update:
Afbeelding
Foto van bord met wegenforumlid.

Afbeelding
Bordje geplaatst op 3 september; gefotografeerd 1 week later.
Wéékmarkt dus: http://in.drenthe.nl/nl/p/winkelen-in-d ... les.Market
Zoveelste voorbeeld van 1) een bordenmaker die wellicht de telefonische order verkeerd heeft verstaan en daardoor een drukfout maakt, waarna 2) de ontvangende gemeente(werken) ook niet uit hun doppen kijken en het niet terugsturen ter correctie, maar het gewoon plaatsen.

De Marshoek doelt neem ik aan op de gelijknamige buurtschap bij Dalfsen? https://www.plaatsengids.nl/de-marshoek
Of is dit een nieuwe buurtschap bij Borger?

P.S. Leuk dat men in Spanga, nota bene 'het Verona van Weststellingwerf', kennelijk zelf weer plaatsnaambordjes in elkaar heeft geknutseld, omdat de gemeente daar kennelijk geen prioriteit aan geeft of geen centjes voor (over) heeft. Alleen beetje jammer van de verkeerde kleur: nu suggereert het een bebouwde kom, wat het niet is. Zucht...

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door harry » di 20 sep 2016, 17:32

Frankplaatsengidsnl schreef:Zoveelste voorbeeld van 1) een bordenmaker die wellicht de telefonische order verkeerd heeft verstaan en daardoor een drukfout maakt, waarna 2) de ontvangende gemeente(werken) ook niet uit hun doppen kijken en het niet terugsturen ter correctie, maar het gewoon plaatsen.
Nee, het is een voorbeeld van 3) een bordenfotograaf die bij wijze van grap een tekst aanpast op een van zijn foto's omdat er daar vlak in de buurt een wegenforum-vergadering was waar zowel de fotograaf als de persoon op de foto bij aanwezig waren. :mrgreen:
Frankplaatsengidsnl schreef:De Marshoek doelt neem ik aan op de gelijknamige buurtschap bij Dalfsen?
Yep.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Kedinger
woonerf
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 27 jun 2011, 20:28
Locatie: Overijssel

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Kedinger » ma 17 okt 2016, 9:44

Misschien even een berichtje, gepaard met een forto:
Afbeelding
Het staat me bij dat ik dit eerder heb gemeld, maar op de Grote Nationale Naslagsite voor Plaatsnaamborden van Harry staat nog een foto van de oude situatie, met een 60 km-bord. Al een poos is de 6 vervangen door een 3, dus 30 km-zone.

Ik kan geen reden bedenken waarom dit geen bebouwde kom is, ook al staan in het buitengebied (erg slordig) ook enkele blauwe borden. Dit zal een fout zijn en ook niet de bedoeling zijn geweest.
Dat er een snelheidsbeperking in de bebouwing van Notter gewenst is lijkt me duidelijk.
Weer minder duidelijk is dat je na het binnenrijden van de kom geen eindekombord ziet, wel een einde 30 km-bord. Er staat wel
een wit einde-Notterbord op de grens met buur-buurtschap Zuna.

:vlag-nl: Kedinger

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: borden.plaatsengids.nl (Harry)

Bericht door Coen Tunnel » za 29 okt 2016, 22:58

Ik kwam vandaag over de N301 van Nijkerk naar Barneveld en zag dat Driedorp een nieuw plaatsnaambord (in vergelijking met het bord op je site) had, nu helemaal in kapitalen. Met het lettertype en die rand leek het een beetje op een Belgisch straatnaambord. Het is ook al in Streetview te zien: https://www.google.nl/maps/@52.2073754, ... 312!8i6656

Gesloten