NHwegen.nl

Opmerkingen over Autosnelwegen.nl, .eu en Autosnelwegen.net
(en eventueel over andere wegensites van forumdeelnemers)

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: NHwegen.nl

Bericht door Vinny » di 14 feb 2012, 20:44

Wellicht een leuk stukje voor je, Mavas:
http://www.nieuwsover.nl/aalsmeer/index ... Itemid=184
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: NHwegen.nl

Bericht door mavas » di 14 feb 2012, 22:03

^^ Wow! Zeker interessant. Ik heb nog niet eerder gelezen dat er een zuidelijke variant in gedachten was langs Aalsmeer, dit is echt volstrekt onbekend voor mij, tot nu.
Gaaf dit, dit gaat in het computerarchief. :)
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NHwegen.nl

Bericht door Kaaiman » di 30 jul 2013, 16:19

Wanneer kunnen we eigenlijk weer eens een update van je website verwachten? Inmiddels is er bijna 3 jaar verstreken sinds de laatste aanpassing...
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: NHwegen.nl

Bericht door mavas » wo 31 jul 2013, 14:45

Het probleem is eigenlijk dat voor aanpassingen aan de pagina's over geschiedenis er veel energie en tijd gestoken moet worden in onderzoek. Het is niet even een uurtje wat informatie opzoeken en dan plaatsen zoals bij de wiki, nee, voor uitbreiding van de inhoud gaat er dagenlang continu onderzoek en aanpassing aan vooraf. Dat vergt een inzet die ik continu moet volhouden, want als ik een paar weken 'pauze' neem ben ik alle informatie kwijt in mijn hoofd en kan ik weer opnieuw beginnen. Daar ontbreekt op dit moment de motivatie voor.

Voor wat betreft de pagina's over de wegen zelf, informatie daarover is voor een groot deel op de wegenwiki te vinden, dus de meerwaarde daarvan is niet zo heel groot. Ook daarom heeft het niet heel veel nut om die pagina's aan te passen.

Los daarvan zit ik wel vaak te denken aan de site, dat ik er weer eens wat mee moet doen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Plaats reactie