NBA e.a. (Harry)

Opmerkingen over Autosnelwegen.nl, .eu en Autosnelwegen.net
(en eventueel over andere wegensites van forumdeelnemers)

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Snelwegfreak » wo 04 jul 2018, 19:55

harry schreef: di 03 jul 2018, 21:26Ik heb wat zitten stoeien. Hoe vind je het er nu uitzien?
Beter, dat zeker. Toch heb ik nog een paar puntjes: het lijkt erop alsof de pagina (in ieder geval bij mij) halverwege wordt afgekapt. Is dat bewust en is dat noodzakelijk? Beetje zonde om maar de halve pagina te gebruiken en de andere helft wit te laten. Hierdoor heb je toch onnodig veel extra regels.

Verder: ik vind de kleur geel voor de delen die wél NBA-foto's hebben ietwat misleidend. Bij de kleur geel zou ik eerder denken aan delen die juist nog géén NBA-foto's hebben. Ik zou de kleuren dus omdraaien, dat voelt logischer.

En ik zie dat er voor verzorgingsplaatsen een 'schoppen' (♣) symbool is toegepast? Misschien daar een [P] symbool (afbeelding) voor gebruiken en de (indien aanwezige) naam vermelden op de hoofdpagina?

Tot slot denk ik dat de fotokwaliteit soms wat hoger mag, maar daar moeten we zelf ook aan werken natuurlijk ;)
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18185
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door mavas » wo 04 jul 2018, 20:22

Ik zit nog even te wachten totdat de site (bijna) klaar is, dan ga ik wel eens kijken of ik op- of aanmerkingen heb.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » wo 04 jul 2018, 23:59

Snelwegfreak: dank voor je review!
Snelwegfreak schreef: wo 04 jul 2018, 19:55het lijkt erop alsof de pagina (in ieder geval bij mij) halverwege wordt afgekapt. Is dat bewust en is dat noodzakelijk? Beetje zonde om maar de halve pagina te gebruiken en de andere helft wit te laten. Hierdoor heb je toch onnodig veel extra regels.
Daar weet ik niks van. Bij mij kapt hij niks af. Hooguit tijdelijk, als hij nog aan het laden is.
Snelwegfreak schreef: wo 04 jul 2018, 19:55ik vind de kleur geel voor de delen die wél NBA-foto's hebben ietwat misleidend.
Ik heb een paar kleuren gebruikt die ik bij de hand had (voor mijn andere websites). En geel is mijn lievelingskleur. :)
Je zult vanaf vandaag ook een lelijke kleur groen tegenkomen.
Ik weet nog niet precies wat ik wil uitdrukken met die kleuren; daar ga ik over nadenken.
Snelwegfreak schreef: wo 04 jul 2018, 19:55En ik zie dat er voor verzorgingsplaatsen een 'schoppen' (♣) symbool [hebt] toegepast?
Klaver volgens mij. :) . Dat leg ik ook uit op de hoofdpagina: "Trouwens, ♣ betekent: verzorgingsplaats. Ik gebruik het bij gebrek aan één symbool voor parkeerplaats-of-tankstation-of-allebei."
Snelwegfreak schreef: wo 04 jul 2018, 19:55Misschien daar een [P] symbool (afbeelding) voor gebruiken
Ik heb de andere symbooltjes van de wegenwiki gepikt, maar daar is geen vzp-symbooltje. Aanvankelijk had ik ook letterlijk [P] gebruikt, maar dat dekt de lading niet.
Een klavertje vond ik wel wat op een boompje lijken, wat dan weer doet denken aan de inrichting van veel vzp's.
Snelwegfreak schreef: wo 04 jul 2018, 19:55en de (indien aanwezige) naam vermelden op de hoofdpagina?
Ik dacht dat de overzichten dan te onoverzichtelijk zouden worden, maar ik begin die naampjes zelf ook te missen...
Snelwegfreak schreef: wo 04 jul 2018, 19:55Tot slot denk ik dat de fotokwaliteit soms wat hoger mag
Beslist!
Ook hier zit ik te stoeien met het maken van foto's vanuit een rijdende auto.

Gisteren een deel van de A58 op de foto gezet vanaf de parallelwegen. Dan wordt het wel acceptabel:
Afbeelding

Vanaf viaducten levert ook wel mooie plaatjes op:
Afbeelding

Maar zelfs dan zit het soms wel eens tegen. :)
Afbeelding

Ik probeer de foto's die echt slecht zijn kleiner te maken dan de andere, zodat duidelijker wordt dat ik niet tevreden ben met die foto's.
Vandaag heb ik een paar foto's van Renés oorspronkelijke site gebruikt. dat ziet er bijvoorbeeld zo uit:
Afbeelding
En voorlopig het record:
Afbeelding
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7872
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Jackbauer1350 » do 05 jul 2018, 0:05

Ik had op de terugweg naar huis vanaf de Wijkertunnel en A/N208 random wat foto's gemaakt van bewegwijzering boven/langs de A9. Zag dat onderstaande nog ontbreken op de A9 en A22 pagina (Neem aan dat het je bedoeling is van alle aansluitingen een compete set te hebben op de site)
Of wellicht dat er al een foto in je bezit is alleen nog niet geupload, dus dan misschien ten overvloedde:

Afbeelding
Uitsmijter van Beverwijk-Oost in zuidelijke richting.

Afbeelding
Knooppuntbord Velsen vanaf de A22.

Afbeelding
Knooppunt Raasdorp in oostelijke richting.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » do 05 jul 2018, 0:24

^^ Mooi!

Waarom zijn jullie drive-by foto's bijna altijd mooier dan mijn eigen?
:denk:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7872
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Jackbauer1350 » do 05 jul 2018, 0:33

^^ Ik had hier wel erg mooi weer. Al speelt reflectie op de borden door de laagstaande zon af en toe weer parte.

En ik heb ook regelmatig onscherpe foto's, bij het klikken net een hobbel of een kuiltje in de weg waardoor de camera beweegt en het scherpstellen niet meer lukt. Die pleur ik thuis bij het bekijken van de foto's gelijk weg.

Er staan er in dit album nog meer van de A9. Maar daar staan al exemplaren van op de site dus had ik die hier achterwege gelaten.

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Snelwegfreak » do 05 jul 2018, 6:13

Tja, vuil op de voorruit, reflectie van het dashboard, minder goede camera... Zijn allerlei redenen voor. Ik ben in ieder geval heel blij met dit initiatief van Harry, zodat we weer een mooi overzicht hebben van alle NBA-borden :top:
harry schreef:Daar weet ik niks van. Bij mij kapt hij niks af. Hooguit tijdelijk, als hij nog aan het laden is.
Ook op mijn werklaptop doet hij dit:
SPOILER: TOON

Afbeelding
harry schreef:Een klavertje vond ik wel wat op een boompje lijken, wat dan weer doet denken aan de inrichting van veel vzp's.
Oh, op die manier. Die had ik nog niet gezien :lol:
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Kaaiman » do 05 jul 2018, 8:46

Van onderstaand omgewaaid bord is vorige maand na jaren eindelijk weer een nieuwe, gewijzigde versie geplaatst. Het nieuwe bord is al bijna twee jaar(!) geleden ontworpen en dus recentelijk pas geplaatst...

Opvallend zijn de Ddesign-wegnummerschildjes.

Afbeelding

Afbeelding

Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Palance » do 05 jul 2018, 12:06

Die keuze voor Hengelo vind ik bijzonderder.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

evos
verkeersader
Berichten: 750
Lid geworden op: za 05 jul 2008, 10:12
Locatie: Hoofddorp

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door evos » do 05 jul 2018, 12:23

Inderdaad. Dat Hengelo erbij komt, soit, maar Ommen mag hier als eerstvolgend hoofddoel net zo min ontbreken als Assen of Emmen.
Wet van Hofstadter: Het duurt altijd langer dan je denkt, zelfs al houd je rekening met de Wet van Hofstadter (uit Gödel, Escher, Bach).

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » do 05 jul 2018, 12:26

Snelwegfreak schreef: do 05 jul 2018, 6:13 Ook op mijn werklaptop doet hij dit:
SPOILER: TOON

Afbeelding
Wat is hier afgekapt aan? :dontknow:
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Peter » do 05 jul 2018, 12:54

Palance schreef: do 05 jul 2018, 12:06 Die keuze voor Hengelo vind ik bijzonderder.
Niet als je de N48-N36 (wellicht in de toekomst slechts N36 genoemd) als oostelijke noord-zuid ader ziet en deel van het hoofdwegennet. Of je ook iets moet noemen dat iets meer recht doet aan bestemmingen halverwege (Ommen, Hardenberg, etc) is wat anders. Ommen is natuurlijk maar een kleine plaats van tegen de 18000 inwoners en nog ver weg vanaf Hoogeveen. Vroeger de kruising van rijkswegen N48 en N34, maar nu niet meer (hoewel de provinciale N48 nog wel op de provinciale N34 aansluit 8-) )
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Snelwegfreak » do 05 jul 2018, 13:28

harry schreef: do 05 jul 2018, 12:26Wat is hier afgekapt aan? :dontknow:
Alle vakjes/schildjes lopen tot de helft van de pagina in plaats van dat hij de regels uitsmeert over de gehele breedte van de pagina. Er is nog een groot deel wit over aan de rechterkant.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10225
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Peter » do 05 jul 2018, 14:06

Alleen nuttig voor mensen met een breed beeldscherm en klein font.
Harry kiest voor stukken in wegvakken tussen knooppunten en meestal past dat op 1 lijn. Soms heb je inderdaad 2 regels nodig. Een prettige lay-out (voor mij althans).
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Snelwegfreak » do 05 jul 2018, 16:41

Wellicht kan zoiets automatisch, en anders niet. Het is niet heel storend of zo ;)
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » do 05 jul 2018, 18:27

^^ Het is het gevolg van het feit dat ik de schildjes in een tabel stop en vantevoren bepaal hoe breed die tabel is.
Het genereren van de HTML gebeurt vooraf (met AweGen, dat je misschien nog kent) en daarbij gebruik is dus niet de informatie hoe breed het scherm van de gebruiker is. :)

Afgezien daarvan vind ik regels met een stuk of 10 schildjes prettiger dan regels met 30 schildjes (wat een paar dagen geleden nog voorkwam).

Trouwens, ik heb gisteren ook de lange wegen opgeknipt, meestal per provincie.
Dat is ook een experiment: het aantal foto's per pagina is nu gegarandeerd 75 of minder, dus sneller te downloaden, maar het vinden van de juiste pagina is iets meer moeite.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36660
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Rene » do 05 jul 2018, 19:10

Downloaden kost tegenwoordig geen tijd meer harry, zo goed als iedereen heeft snel internet thuis en mobiel.
Belangrijkste is dat je de fotobestanden met zo min mogelijk kB online zet. En dat kan afhankelijk van je fotoprogramma nogal wat schelen. Zo gebruikte ik altijd IrfanView om gegeven een bepaalde resolutie te zorgen voor de laagst mogelijke bestandsomvang.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » do 05 jul 2018, 19:18

Rene schreef: do 05 jul 2018, 19:10Downloaden kost tegenwoordig geen tijd meer harry, zo goed als iedereen heeft snel internet thuis en mobiel.
Ja. Ik bedoelde ook eigenlijk processingtijd. Mijn browser heeft al moeite de grote files te processen als ze van mijn harde schijf komen.
Het duurt niet echt lang, maar gaat wel over mijn irritatiegrens (die dus vrij laag is). En ik maak de site natuurlijk in eerste instantie voor mezelf. :)
Rene schreef: do 05 jul 2018, 19:10Belangrijkste is dat je de fotobestanden met zo min mogelijk kB online zet.
Yep. 150K is wel het maximum (voor plaatjes met veel bomen). De meeste zijn 100K-120K. Bewerkt in GIMP.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » ma 09 jul 2018, 23:24

harry schreef: di 03 jul 2018, 1:27staat de teller nu op 3995 foto's.
Update: op de site staan nu 4446 foto's waarmee ik ongeveer 86% heb afgedekt.

Afgelopen weekend een flink rondje Nederland gedaan. Volgens mij heb ik NBA gezien die ik op het forum nog nooit heb zien voorbijkomen (maar ik bekijk geen filmpjes).
Met name de A27, A12 en A15 tegen de zon in hebben soms best wel aardige foto's opgeleverd.

Verder heb ik de site een beetje aangepast: ik heb Snelwegfreaks advies opgevolgd en alle "normale" punten wit gemaakt. De punten waar ik foto's van nodig heb zijn geel, waar ik het niet weet zijn grijs.
Een blik op de hoofdpagina laat zien op welke plekken ik de afgelopen weken niet geweest ben. :)

Bovendien heb ik gaan inventariseren welke foto's ik echt te slecht vind voor mijn site. Die heb ik gemarkeerd met een rood cameraatje: Afbeelding.
Misschien dat ik, als de informatie en de foto's compleet zijn, deze slechte punten ook een ander kleurtje geef.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7872
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Jackbauer1350 » di 10 jul 2018, 0:47

Voor dit bord bij :KP: Badhoevedorp heb ik deze foto in de aanbieding:

Afbeelding


En volgens mij is deze:
Afbeelding

de vervanging van dit bord:

Afbeelding

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » wo 11 jul 2018, 17:11

Peter schreef: vr 22 jun 2018, 8:24Als je op 98% bent, ga ik een lijstje in de auto leggen, om missend NBA te flaggen. ;)
Ik zit nog niet op 98% (vanmiddag staat de teller op 88%), maar ik heb al wel een puzzeltje voor Peter. Van de N33 tussen Gieten en Assen heb ik deze foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2 afritten (Gieten en Rolde), maar 3 afstandsborden. Waar staan ze precies? Of is er met de afstanden gesleuteld?
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76265
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Chris » wo 11 jul 2018, 17:26

Het 500-meter bord van de aansluiting Hattem (A50 richting zuiden) is nu ook NBA, zag ik vanaf de fiets. Misschien staat er meer NBA rond dat punt, ik ben er al een paar weken niet meer geweest.

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door mhkamp » wo 11 jul 2018, 17:37

Assen 13km is volgens mij na AS34 Gieten. Die andere twee lijkt het me dat er aan de afstand gesleuteld is. Het kan zijn dat men van AS32 Assen dat naar AS31 Assen op de A28 heeft gezet.

(Via mobiel getikt)
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Coen Tunnel » wo 11 jul 2018, 17:49

Chris schreef: wo 11 jul 2018, 17:26 Het 500-meter bord van de aansluiting Hattem (A50 richting zuiden) is nu ook NBA, zag ik vanaf de fiets. Misschien staat er meer NBA rond dat punt, ik ben er al een paar weken niet meer geweest.
Ja, is allemaal vervangen door NBA. Het afstandsbord met Eindhoven 133 km direct na :KP: Hattemerbroek is ook weg.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door boe! » wo 11 jul 2018, 19:32

mhkamp schreef: wo 11 jul 2018, 17:37 Die andere twee lijkt het me dat er aan de afstand gesleuteld is. Het kan zijn dat men van AS32 Assen dat naar AS31 Assen op de A28 heeft gezet.
Je bedoelt van afslag 33 naar afslag 32. Dat scheelt inderdaad zo'n 3 kilometer + de kilometer vanaf de afslag die RWS tegenwoordig niet meer aangeeft.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7931
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Wesso » wo 11 jul 2018, 21:52

Ik ben begonnen met het terugkijken van dashcambeelden.

A73-zuid:
Afritten 13 t/m 15 hebben geen NBA.
Afrit 16: Niet alle NBA-borden op de foto. Alle NBA-borden zijn gefotografeerd en staan op de site.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7872
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Jackbauer1350 » wo 11 jul 2018, 22:24

Ik heb deze avond bij het kijken naar de huidige status van de wegwerken gelijk nog wat borden langs de A1 vlak voor Amersfoort op de plaat gezet. Op de site staan er enkele met afplaktape er op.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » wo 11 jul 2018, 22:38

Wesso schreef: wo 11 jul 2018, 21:52Ik ben begonnen met het terugkijken van dashcambeelden.
Mooi! Het percentage onbekende NBA-dekking wordt steeds minder. Het is nu nog 11,6 procent (221 "punten").
Wesso schreef: wo 11 jul 2018, 21:52Afrit 16: Alle NBA-borden zijn gefotografeerd en staan op de site.
Staat er niet ergens een aankondigingsbord voor Tiglia + Venlo-Zuid?
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7931
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door Wesso » wo 11 jul 2018, 23:15

^^ Je bedoelt het vorkbord voor Venlo-Zuid? Dat staat al op je site en is niet veranderd. Daarvoor staan geen NBA-aankondigingsborden.

Afbeelding

Het vorkbord voor KP Tiglia is vervangen door een tijdelijk exemplaar.
SPOILER: TOON

Afbeelding
En dit ziet eruit als NBA (geen rechtdoorpijl), maar de plek vóór afrit Maasbracht maakt het een buitenbeentje. Net als meer borden langs de A73. ;)
SPOILER: TOON

Afbeelding
Ik heb tussen Tiglia en Het Vonderen verder geen nieuwe NBA-borden meer gevonden.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22838
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: NBA-fotowebsite (Harry)

Bericht door harry » do 12 jul 2018, 2:01

Wesso schreef: wo 11 jul 2018, 23:15 Je bedoelt het vorkbord voor Venlo-Zuid?
Nee, ik bedoel een aankondigingsbord. Met :AS: en :KP: erop.
Wesso schreef: wo 11 jul 2018, 23:15Het vorkbord voor KP Tiglia is vervangen door een tijdelijk exemplaar.
Yep. We hebben het origineel kunnen bewonderen op het terrein van Agmi in Venlo. :)
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gesloten