Mag ik hier parkeren???

Discussies over lokale weginfrastructuur, verkeerscirculatieplannen, parkeerbeleid en de relatie met de stedebouwkunde.

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
wesleym
zandpaadje
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 05 jan 2011, 22:32

Mag ik hier parkeren???

Bericht door wesleym » wo 05 jan 2011, 22:35

Hallo allemaal,

Sinds kort werk ik in Sluis en is het bijna overal betaald parkeren.
Nu zei een collega dat er wel gratis parkeerplekken zijn, dus ben ik met google maps even door Sluis gelopen :)

Nu kwam ik dit tegen:

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 1,,0,21.52

Mag ik hier gratis parkeren?

en deze situatie?

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 49396&z=15

Geldt vergunninghouders in deze situatie alleen binnen de witte vakken?
of is het de hele straat?

mvg

wesley

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Mag ik hier parkeren???

Bericht door captain007 » wo 05 jan 2011, 22:45

Situatie 1: Kan zo snel geen borden vinden van een betaald parkeerzone, dus het lijkt mij aannemelijk dat je op de daarvoor aangewezen plekken wel gratis kan parkeren (en buurtbewoners gaat irriteren). Je mag alleen niet langs de band parkeren waar deze geel gestreept is gemarkeerd.
Situatie 2: Inderdaad, de vergunninghouderszone geldt enkel voor deze twee vakken. Staat tevens met pijlen op het bord aangegeven.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20583
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik hier parkeren???

Bericht door waldo79 » wo 05 jan 2011, 22:46

daviedoff zal het weten aangezien hij in Sluis woont 8-)

Davy
expressweg
Berichten: 4618
Lid geworden op: vr 11 sep 2009, 3:06
Locatie: Aardenburg (Zeeuws-Vlaanderen)

Re: Mag ik hier parkeren???

Bericht door Davy » wo 05 jan 2011, 23:18

captain007 schreef:Situatie 1: Kan zo snel geen borden vinden van een betaald parkerenzone, dus het lijkt mij aannemelijk dat je op de daarvoor aangewezen plekken wel gratis kan parkeren (en buurtbewoners gaat irriteren). Je mag alleen niet langs de band parkeren waar deze geel gestreept is gemarkeerd.
Situatie 2: Inderdaad, de vergunninghouderszone geld enkel voor deze twee vakken. Staat tevens met pijlen op het bord aangegeven.
Zo is het inderdaad ;) .
Grappig dat iemand zich hier aanmeldt die in Sluis werkt, ook iets wat ik niet zo snel zou verwachten... :hap:

Waar precies werk je in Sluis? (mag ook via pb, kan je dan mss nog wat tips bezorgen... en wie weet kennen we elkaar wel :mrgreen: )

Plaats reactie