Enquête over Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op een pr

Discussies over lokale weginfrastructuur, verkeerscirculatieplannen, parkeerbeleid en de relatie met de stedebouwkunde.

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
elsdo23
zandpaadje
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 mei 2014, 10:09

Enquête over Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op een pr

Bericht door elsdo23 » do 08 mei 2014, 8:33

Beste forumbezoekers,

Mijn naam is Elsemiek Douma, een vierdejaars Bedrijfskunde MER student aan de Hanzehogeschool Groningen. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar een segment binnen de fietsmarkt, namelijk het Urban Lifestyle segment. Om mijn afstudeeropdracht tot een groot succes te maken, nodig ik u uit om enkele vragen in te vullen. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuten in beslag en is anoniem.

Onder het Urban Lifestyle segment worden trendy stadsfietsen verstaan. Deze fietsen hebben een opvallend design en vallen op tussen de massa. De Urban Lifestyle fietsen zijn zo basic mogelijk met vaak bredere banden en een voordrager. Daarnaast zijn ze vaak verkrijgbaar in verschillende opvallende kleuren. Graag zou ik u via de enquête een aantal vragen willen stellen omtrent uw eigen behoeften binnen het Urban Lifestyle segment van fietsen.

Onder alle respondenten wordt één accessoires pakket verloot t.w.v. €100,- voor uw fiets indien u uw e-mailadres achterlaat! Uw e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het prijzenpakket en wordt niet verstrekt aan derden. Dus wilt u kans maken op de accessoires pakket voor uw fiets t.w.v. €100,- ga dan nu snel naar https://www.surveymonkey.com/s/F39TY8Ten vul de enquête in voor 28 mei 2014.

Alvast bedankt voor uw medewerking aan de enquête!

Met vriendelijke groet,
Elsemiek Douma

JB81
autoweg
Berichten: 1543
Lid geworden op: vr 30 mar 2007, 11:25
Locatie: Breda / Utrecht

Re: Enquête over Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op ee

Bericht door JB81 » do 08 mei 2014, 14:38

Graag gedaan!

Na het wegklikken van de laatste pagina bedacht ik me nog een opmerking: waarom zet je verlichting bij accessoires? Dat is m.i. een essentieel onderdeel van een fatsoenlijke fiets.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Enquête over Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op ee

Bericht door Coen Tunnel » do 08 mei 2014, 15:19

^^ Verlichting op een fiets is op zich niet verplicht. Maar bij slechte weersomstandigheden en in het donker ben je wel verplicht om verlichting te voeren. Tegenwoordig mag dat ook in de vorm van lampjes die je aan je jas of tas vastmaakt, dus voor een fiets is het niet essentieel, maar uiteraard nog steeds wel wenselijk.

elsdo23
zandpaadje
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 mei 2014, 10:09

Re: Enquête over Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op ee

Bericht door elsdo23 » vr 09 mei 2014, 10:10

Ontzettend bedankt!

elsdo23
zandpaadje
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 07 mei 2014, 10:09

Re: Enquête over Urban Lifestyle fietsen (en maak kans op ee

Bericht door elsdo23 » ma 02 jun 2014, 12:19

De enquête is inmiddels gesloten. Er zal contact opgenomen worden met de winnaar van het prijzenpakket.
Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Plaats reactie