GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Discussies over lokale weginfrastructuur, verkeerscirculatieplannen, parkeerbeleid en de relatie met de stedebouwkunde.

Moderator: Moderatoren

Ds79m
2x3 autosnelweg
Berichten: 9079
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17

Re: GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Bericht door Ds79m » za 16 sep 2017, 12:23

^^ Die Rutger Groot Wassink heeft zijn afstudeerscriptie geschreven over de Rote Armee Fraktion. Ik vrees dat ook dat niet met een "dit-nooit-meer"-benadering was. :geenlach:
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen

VWCaddy
dorpsstraat
Berichten: 107
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 7:58
Locatie: Gelderland

Re: GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Bericht door VWCaddy » za 16 sep 2017, 14:28

Dan weet je tenminste wat je krijgt als je bij de komende raadsverkiezingen op Groenlinks stemt.
En passant ook nog even versoepeling van de verstrekking van uitkeringen en een afwijkend ruimhartig asielbeleid.

In Amsterdam wonende groenlinkse stemmende studenten, die nu nog onbezorgd en vrolijk fietsend door de stad trekken doen er goed aan te realiseren dat zij de automobilisten en belastingbetalers van de toekomst zijn.

Reken er maar niet op dat meneer Groot Wassink voor een sociale huurwoning zorgt als je van je studentenkamer groter wil gaan wonen.

Gebruikersavatar
Km357
2x2 autosnelweg
Berichten: 5360
Lid geworden op: vr 16 okt 2009, 14:51

Re: GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Bericht door Km357 » za 16 sep 2017, 17:53

Ds79m schreef:^^ Die Rutger Groot Wassink heeft zijn afstudeerscriptie geschreven over de Rote Armee Fraktion. Ik vrees dat ook dat niet met een "dit-nooit-meer"-benadering was. :geenlach:
Er is nochtans niks mis met je afstudeerscriptie (of eindwerk) te schrijven over Mein Kampf of over de Rorte Armee of over wat dan ook.

hoevenpe
expressweg
Berichten: 3704
Lid geworden op: ma 01 aug 2005, 9:29

Re: GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Bericht door hoevenpe » za 16 sep 2017, 19:15

Toch is deze ophef voor Groenlinks heel nuttig: ze staan op de kaart bij hun aanhang, dit plan gaat ze veel linkse stemmen opleveren.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Bericht door Palance » za 16 sep 2017, 21:38

Rein schreef:Hoort de Oosterdokskade (met die enorme parkeergarage die veel wordt gebruikt door dagjesmensen) er ook bij? En het gebied rond de Weesperstraat? Als ik naar Carré ga dan overweeg ik niet eens om met het OV te gaan. Mijn auto kan ik altijd in de buurt kwijt en de 16 euro die parkeren mij kost weegt makkelijk op tegen de kosten van OV en het feit dat ik veel sneller weer thuis ben.
De laatste keer dat ik naar Carré ging heb ik de auto in die grote garage geparkeerd en ben verder met de metro gegaan. Dat werkt ook prima.
Die garage is best handig gelegen: naar verhouding niet duur als je wat langer staat, en het is op loopafstand van het OV en een deel van de binnenstad.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Re: GroenLinks wil 10.000 parkeerplekken schrappen in Amsterdam

Bericht door Jeroen » za 16 sep 2017, 21:52

^^ Bij het Weesperplein ligt ook nog een Q-park garage waar je in het weekend voor 10 euro per dag parkeert.

Plaats reactie