[FOTO] Rotterdam: Maasboulevard en meer

Discussies over lokale weginfrastructuur, verkeerscirculatieplannen, parkeerbeleid en de relatie met de stedebouwkunde.

Moderator: Moderatoren

mb90
verkeersader

[FOTO] Rotterdam: Maasboulevard en meer

Bericht door mb90 » do 18 okt 2007, 21:40

Vanavond heb ik mijn eerste avondfoto's van wegen gemaakt. Ik moet zeggen dat het moeilijker was dan ik dacht. Wel zat ik dit keer voorin en daardoor zijn de foto's dit keer niet vanaf de achterbank gemaakt. De foto's niet super, maar ik wilde ze toch plaatsen.
Het is uiteindelijk een serie geworden van 47 foto's geworden met eerst 2 foto's van de Van Brienenoordbrug, daarna van de Maasboulevard met een paar foto's van de skyline, daarna van de Erasmusbrug met het cruiseschip wat er lag, daarna wat foto's van de route naar de Maashaven en als laatste 2 foto's van het cruiseschip wat eerst bij de Erasmusbrug lag, maar nu langs de Sluisjesdijk kwam en op moment van typen de Noordzee op vaart.

Allereerst een kaartje met de bereden route. Het streepje links is de Sluisjesdijk en het streepje rechts is de plek waar de foto's van de Van Brienenoordbrug gemaakt zijn:
http://i23.tinypic.com/2vjsqo3.png

De 47 foto's:
http://picasaweb.google.nl/blaak90/Rott ... vardEnMeer

Veel kijkplezier! ;)
Werkdagelijks op de A15 en de N492 te vinden.

Palance
4x4 autosnelweg

Re: [FOTO] Rotterdam: Maasboulevard en meer

Bericht door Palance » vr 19 okt 2007, 9:19

Wat is Rotterdam toch een mooie stad :toppie:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

waldo79
2x5 autosnelweg

Bericht door waldo79 » zo 21 okt 2007, 11:28

Die foto's zijn allesbehalve slecht :blauweduim: @Palance: ik snap niet dat Vinny niet in Rotterdam wil wonen :mrgreen:

Palance
4x4 autosnelweg

Bericht door Palance » zo 21 okt 2007, 14:01

Ik vertel Vinny nog wel over de mooie meiden hier, dan is-ie zo om :mrgreen:
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Mark
Forumbeheerder

Bericht door Mark » za 27 okt 2007, 17:08

Mooie foto's voor in het donker hoor :) En natuurlijk wel bekende route voor een beetje Rotterdammer en omgeving ;)