Wie heeft voorrang auto of fietser

Hier kan gediscussieerd worden over juridische aspecten van het wegverkeer

Moderator: Moderatoren

feitelijk
expressweg

Re: Wie heeft voorrang auto of fietser

Berichtdoor feitelijk » Vr 19 Mei 2017, 11:14

Robbert297 schreef:^^ Ik neem aan dat er geen fietsers op de rijbaan fietsen. Je begrijpt wel wat ik bedoel.

Fietsers? :dontknow:
Build a man a fire and he is warm for a day, set a man on fire and he is warm for the rest of his life.

Robbert297
autoweg

Berichtdoor Robbert297 » Vr 19 Mei 2017, 11:17

^^ Ik snap je punt niet helemaal. Wat wil je nou zeggen :?:
Flickr
"The easiest and simplest thing that any one can do to make their car safer, more gas efficient, whatever... Check the tire pressure." - Richard Hammond

feitelijk
expressweg

Berichtdoor feitelijk » Vr 19 Mei 2017, 11:28

Niet?
-Ik maakte eerder een opmerking over experts die voorrang en voorlaten gaan door elkaar halen.
-Jij zegt dat haaientanden betekenen dat je alle verkeer op de kruisende weg moet voorlaten.
Daar zijn twee zaken mis, haaientanden regelen voorrang, en hebben geen betrekking op "alle verkeer"
-daarom post ik een filmpje over een verwarde man die, net als jij blijkbaar, onder de misvatting verkeert dat haaientanden ook betekenen dat voetgangers voor zouden mogen.

Lijkt me duidelijk zat.
-Dan kom je met de opmerking dat er geen fietsers op de rijbaan rijden. Dat is gek want daar hadden we het dus niet over.
Build a man a fire and he is warm for a day, set a man on fire and he is warm for the rest of his life.

Robbert297
autoweg

Berichtdoor Robbert297 » Vr 19 Mei 2017, 11:35

feitelijk schreef:Niet?
-Ik maakte eerder een opmerking over experts die voorrang en voorlaten gaan door elkaar halen.
-Jij zegt dat haaientanden betekenen dat je alle verkeer op de kruisende weg moet voorlaten.
Daar zijn twee zaken mis, haaientanden regelen voorrang, en hebben geen betrekking op "alle verkeer"

Dan heb ik dat verkeerd getypt. Ik bedoelde wel hetzelfde als jij.

-daarom post ik een filmpje over een verwarde man die, net als jij blijkbaar, onder de misvatting verkeert dat haaientanden ook betekenen dat voetgangers voor zouden mogen.

Lijkt me duidelijk zat.
-Dan kom je met de opmerking dat er geen fietsers op de rijbaan rijden. Dat is gek want daar hadden we het dus niet over.

Ah zo. Duidelijk.
Flickr
"The easiest and simplest thing that any one can do to make their car safer, more gas efficient, whatever... Check the tire pressure." - Richard Hammond

Terug naar “Verkeersregels”