Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Hier kan gediscussieerd worden over juridische aspecten van het wegverkeer

Moderator: Moderatoren

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14342
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Attietattie » vr 14 aug 2009, 11:54

Klerelijers...

Indien nodig werken wij met een reflecterend stickertje achter de achterruit. Dat is moeilijk na te maken. Maargoed, alles is te omzeilen of te vervalsen.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Paixao
autoweg
Berichten: 1040
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 15:07
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Paixao » vr 14 aug 2009, 14:54

De provincie is de agressieve automobilist zat. De automobilist is de verkeersregelaar zat. Dat schiet dan lekker op zo :mrgreen:
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Rene » vr 14 aug 2009, 14:55

Wanneer zullen de verkeersregelaars de provincie zat zijn ? :puh2:

Paixao
autoweg
Berichten: 1040
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 15:07
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Paixao » vr 14 aug 2009, 15:05

Ik gok op het moment dat de provincie besluit om de verkeersregelaar niet meer in te huren :PP:
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14342
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Attietattie » vr 14 aug 2009, 15:10

Zolang zatte verkeersregelaars maar geen automobilist worden...
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

simon
autoweg
Berichten: 1935
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door simon » do 17 sep 2009, 10:47

Het is weer eens zover.
De Gelderlander schreef:Automobilist rijdt in op verkeersregelaar bij demonstratie in Laag-Soeren

Afbeelding

donderdag 17 september 2009 | 10:10 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 17 september 2009 | 10:25

LAAG-SOEREN - Een automobilist is donderdagmorgen rond half negen in Laag-Soeren met opzet ingereden op een verkeersregelaar bij een wegafzetting. De verkeersregelaar moest opzij springen om een aanrijding te voorkomen.

De automobilist kon ternauwernood worden tegengehouden door een omstander die zijn fiets dwars voor de auto zette. Ook op die fiets reed de man in. Anderen, onder wie nóg een verkeersregelaar, openden de portieren van de auto en sleurden de man naar buiten. Daarbij vielen rake klappen. Enkele omstanders sloegen ook hard op de auto van de dader en schopten er tegenaan. De voorruit werd daarbij vernield. Het incident gebeurde vlak voor basisschool ’t Schaddeveld. De afzetting werd opgericht om een demonstratie van ouders en kinderen mogelijk te maken. Het ging om een protestmars tegen de verkeersdrukte in Laag-Soeren en het uitblijven van maatregelen om daar wat tegen te doen. Een aantal kinderen was getuige van het incident. Het gebeurde op zo’n twintig meter afstand van de naderende stoet kinderen en ouders.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Rene » do 17 sep 2009, 11:08

Die school is gelegen aan de Harderwijkerweg in Laag-Soeren, ofwel de N768. Een doorgaande weg dus.
De gemeente had natuurlijk nooit geen vergunning mogen afgeven voor een demonstratie tijdens de ochtendspits, en al helemaal niet moeten faciliteren met een verkeersregelaar. Dan kun je verwachten dat mensen door het lint gaan.

NB: Laat ik even duidelijk stellen dat ik absoluut niet goedkeur wat de man gedaan heeft - waar het mij om gaat is dat als je dit wilt voorkomen, je niet alleen met het vingertje moet wijzen naar de weggebruiker, maar ook na moet denken over het goedkeuren èn nota bene ook nog eens faciliteren van doorstromingsbelemmerende acties tijdens de spits.

Dick
stadsweg
Berichten: 289
Lid geworden op: do 13 nov 2008, 12:16

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Dick » do 17 sep 2009, 11:23

wow. ik weet even niet wat bizarrer is. Dat de automobilist inrijdt op een verkeersregelaar, dat een voorbijganger vervolgens zijn fiets ervoor gooit, of dat de rest van de bijstaanders tenslotte de automobilist lyncht.

Paixao
autoweg
Berichten: 1040
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 15:07
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Paixao » do 17 sep 2009, 12:01

Laat dit een les zijn voor alle doorrijders: doe in elk geval je portieren van binnenuit op slot! :PP:

Zonder gekheid: ik ben het deels met René eens. Het is in principe van de zotte dat er in de spits een doorgaande weg (tijdelijk) wordt afgesloten. Aan de andere kant is het wel het beste statement wat je kunt maken: even een paar minuten een verkeersstop zodat de mensen bij wijze van protest massaal midden op de weg kunnen oversteken. Of je dat met verkeersregelaars moet doen? Dat lijkt me wel, de politie komt vast niet voor dit soort grappen en als ze al komen, dan waarschijnlijk als surveillance en niet om het verkeer te regelen.

Dat de automobilist dan vervolgens doorrijdt is niet goed te praten. Dat verkeersregelaars en buurtbewoners dan ook nog gaan inslaan op de bestuurder is hoewel begrijpelijk nog idioter. Aanhouden okee, mishandelen nee.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

simon
autoweg
Berichten: 1935
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door simon » do 17 sep 2009, 12:16

Dat die gek uit zijn auto wordt gesleurd is allezins begrijpelijk. Ook begrijpelijk is dat hij tot stoppen was gedwongen, al helemaal doordat (kennelijk) even verderop kinderen op de weg liepen. Het Koninginnedagdrama zit natuurlijk nog vers in het geheugen, en al helemaal in de regio Apeldoorn.

Maarre - zo'n demonstratie op een doorgaande weg :neenee: Daarbij is de N768 nog een drukke weg ook.

Schenker
verkeersader
Berichten: 869
Lid geworden op: zo 19 nov 2006, 15:39
Locatie: Haag van de Graaf

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Schenker » do 17 sep 2009, 13:28

Dat deze weg een doorgaande weg is, doet helemaal niet ter zake. Als iemand met een bevoegdheid de weggebruiker tot stoppen maant, dan kun je daar wel heel chagrijnig over zijn, maar het moet wel te allen tijde gerespecteerd worden. Het opzettelijk op iemand inrijden vind ik in alle gevallen zeer ernstig. De omstanders hebben dat deze man meer dan duidelijk gemaakt.

Nogmaals, dat het een doorgaande weg is en dat er een demonstratie tijdens de spits was, vind ik geenszins een verzachtende omstandigheid. Ik denk dat de inrijder al een passende straf gehad heeft.

Schenker
verkeersader
Berichten: 869
Lid geworden op: zo 19 nov 2006, 15:39
Locatie: Haag van de Graaf

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Schenker » do 17 sep 2009, 13:29

simon schreef: Maarre - zo'n demonstratie op een doorgaande weg :neenee: Daarbij is de N768 nog een drukke weg ook.
Was dat niet juist de reden van de demonstratie?

Gebruikersavatar
duikgek89
2x3 autosnelweg
Berichten: 7670
Lid geworden op: ma 23 jul 2007, 15:31

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door duikgek89 » do 17 sep 2009, 15:32

Attietattie schreef:Klerelijers...

Indien nodig werken wij met een reflecterend stickertje achter de achterruit. Dat is moeilijk na te maken. Maargoed, alles is te omzeilen of te vervalsen.
Hoe doe je het dan als iemand daar familie wil bezoeken? Beetje stugge verkeersregelaar laat je dan niet door.
Of verwacht je dat die mensen een eind gaan lopen? Of kijk je buiten de spits minder streng?
Rene schreef:Die school is gelegen aan de Harderwijkerweg in Laag-Soeren, ofwel de N768. Een doorgaande weg dus.
De gemeente had natuurlijk nooit geen vergunning mogen afgeven voor een demonstratie tijdens de ochtendspits, en al helemaal niet moeten faciliteren met een verkeersregelaar. Dan kun je verwachten dat mensen door het lint gaan.

NB: Laat ik even duidelijk stellen dat ik absoluut niet goedkeur wat de man gedaan heeft - waar het mij om gaat is dat als je dit wilt voorkomen, je niet alleen met het vingertje moet wijzen naar de weggebruiker, maar ook na moet denken over het goedkeuren èn nota bene ook nog eens faciliteren van doorstromingsbelemmerende acties tijdens de spits.
Ben ik wel mee eens. Een demonstratie toestaan op een doorgaande weg in de spits is natuurlijk wel erg dom. Demonstreren doen ze maar op het kerkplein, een parkeerplaats of voor mijn part op het dak van het gemeentehuis.
Schenker schreef:Dat deze weg een doorgaande weg is, doet helemaal niet ter zake. Als iemand met een bevoegdheid de weggebruiker tot stoppen maant, dan kun je daar wel heel chagrijnig over zijn, maar het moet wel te allen tijde gerespecteerd worden. Het opzettelijk op iemand inrijden vind ik in alle gevallen zeer ernstig. De omstanders hebben dat deze man meer dan duidelijk gemaakt.

Nogmaals, dat het een doorgaande weg is en dat er een demonstratie tijdens de spits was, vind ik geenszins een verzachtende omstandigheid. Ik denk dat de inrijder al een passende straf gehad heeft.
Een verzachtende omstandigheid is het imo ook niet. Toch is een demonstratie op een drukke weg in de spits wel een vorm van uitlokking en dan kun je verwachten dat mensen boos worden. Uiteindelijk zijn de mensen het eeuwige betuttel en de belachelijke overvloed aan domme regels een keer zat. Dan kan ik best begrijpen dat iemand een keer gigantisch kwaad wordt. Niet dat dat betekent dat je op die verkeersregelaar moet inrijden, maar ik kan me de frustratie best voorstellen.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14342
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Attietattie » do 17 sep 2009, 16:16

duikgek89 schreef:
Attietattie schreef:Klerelijers...

Indien nodig werken wij met een reflecterend stickertje achter de achterruit. Dat is moeilijk na te maken. Maargoed, alles is te omzeilen of te vervalsen.
Hoe doe je het dan als iemand daar familie wil bezoeken? Beetje stugge verkeersregelaar laat je dan niet door.
Of verwacht je dat die mensen een eind gaan lopen? Of kijk je buiten de spits minder streng?
Dat hangt van de werkzaamheden, de situatie en de opdracht(gever) af. Ik heb op zich geen boodschap aan bezoekjes. Bewoners worden gefaciliteerd, de rest juist niet. Het is namelijk de bedoeling dat het wegvak verkeersluw wordt. En als je er eentje toelaat is het hek van de dam.

Je begrijpt dat ik hier niet een waterdicht antwoord op kan geven. Als iemand met zijn invalidenparkeerkaart achter de voorruit en rolstoel achterin vraagt of hij 50m verderop mag zijn zie ik daar niet zo'n bezwaar in. Maargoed, dat kan dan wel afwijken van de opdracht en dat is op zo'n moment aan de verkeersregelaar om daar menselijk mee om te gaan.

Aan de andere kant kan het wel een probleem opleveren als er wat fout gaat. Dan heeft de verkeersregelaar zich niet aan de opdracht gehouden en kan dat nog wel eens een probleem opleveren. Dus ik geef de verkeersregelaar die zo iemand de toegang weigert niet per definitie ongelijk. Dan moet je MIJ ongelijk geven want dan ben ik niet duidelijk in de opdracht geweest. Ik ben ook altijd bereikbaar tijdens de werkzaamheden zodat eventuele problemen meteen kunnen worden getackled.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door mavas » do 17 sep 2009, 20:19

Onbegrijpelijk:
- van gemeente/school om die demonstratie te doen
- van die automobilist om door te rijden
- van die omstanders die de automobilist hebben gemolesteerd
- van de krant dat die de man in beeld heeft gezet, met auto en kenteken en al
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

simon
autoweg
Berichten: 1935
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door simon » do 17 sep 2009, 21:04

De man is op zich natuurlijk niet echt herkenbaar. Zijn kenteken des te meer. Overigens gebeurt dat wel vaker, van die automobilist die die agent op de A7 aanreed kon ik ook zijn kenteken zo aflezen in een foto van TV noord Holland ofzo.

jan
autoweg
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 16:11
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door jan » do 17 sep 2009, 21:52

Rene schreef:ofwel de N768.
Dit stukje weg is nummerloos. ;)

Dat gezeur van Laag-Soeren over die drukte word ik ook een beetje zat. Ik kom daar regelmatig in de spits, maar zo druk is het niet (ook nauwelijks vrachtverkeer). Het nabijgelegen Loenen heeft veel meer verkeersoverlast (namelijk de N786, met veel meer auto- en vrachtverkeer), maar daar wordt nooit geklaagd..

Paixao
autoweg
Berichten: 1040
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 15:07
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Paixao » vr 18 sep 2009, 8:47

Voor wat betreft het in beeld komen van bestuurder en kenteken: ik denk dat de situatie correct in beeld is gebracht. Bestuurder en auto "herkenbaar" als doorrijder, maar verkeersregelaar en omstanders ook "herkenbaar" als agressievelingen. Daar hoef je als omstander ook niet bepaald gelukkig mee te zijn denk ik ;)
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Vinny » vr 18 sep 2009, 11:31

Volgens mij is het probleem simpel op te lossen door een verbindingsweg tussen de 'weg langs het Apeldoorns kanaal' en de N 768 ten noorden van Loenen aan te leggen, zodat doorgaand verkeer niet door de bebouwde kom heen hoeft te rijden.
zie hier
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Rene » vr 18 sep 2009, 11:51

Dat is duur, maar vooral: dat is asfalt.
En je weet hoe de politiek daar veelal over denkt.
Het is veel makkelijker en goedkoper om een paar drempels neer te plempen en een bord 30...

jan
autoweg
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 16:11
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door jan » vr 18 sep 2009, 18:12

Leuk detail (of eigenlijk triest): De kanaalroute was deze week tussen Eerbeek en Dieren afgesloten i.v.m. werkzaamheden, de omleidingsroute liep door Laag-Soeren..
Vinny schreef:Volgens mij is het probleem simpel op te lossen door een verbindingsweg tussen de 'weg langs het Apeldoorns kanaal' en de N 768 ten noorden van Loenen aan te leggen, zodat doorgaand verkeer niet door de bebouwde kom heen hoeft te rijden.
zie hier
Laag-Soeren pleit al jaren voor een rondweg: vanaf het Apeldoorns Kanaal via de Den Texweg om daar op de Harderwijkerweg aan te sluiten vlak onder Eerbeek. Hierdoor zal het in Loenen drukker worden en ook daar wil men een rondweg (hoe: geen idee). Naar mijn idee wordt de kanaalroute opgewaardeerd (deze weg ligt volledig bubeko) i.c.m. een aansluiting op de A50.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76269
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Chris » zo 20 sep 2009, 10:17

http://www.nu.nl/algemeen/2085653/auto- ... staan.html

Benieuwd hoeveel verkeersregelaars er vandaag weer aangereden gaan worden... :roll:

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14342
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Attietattie » zo 20 sep 2009, 11:43

Ik ben er ook van overtuigd dat het niet bij één incident blijft.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Palance » di 27 okt 2009, 13:59

Wordt hier a) gewaarschuwd dat verkeersregelaars het verkeer regelen of b) dat je juist daarom wat extra moet uitkijken in het verkeer ;)
Afbeelding
(Spijkenise, Groene Kruisweg/Hartelweg)
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Rene » di 27 okt 2009, 14:24

Op de N203 bij Krommenie staan ook van die borden, maar verkeersregelaars heb ik er nog nooit zien staan.
(Nou ben overigens over dat laatste niet zo rouwig, maar dat terzijde)

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Palance » di 27 okt 2009, 15:44

Hier waren ze ook in geen velden of wegen te bekennen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Paixao
autoweg
Berichten: 1040
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 15:07
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Paixao » di 27 okt 2009, 15:52

Dat dergelijke borden er staan kan ik op zich begrijpen, zij het dat er dan 1) verkeersregelaars aanwezig moeten zijn en 2) het bord op grotere afstand voor de kruising moet staan (ca. 100 meter) om reageren ook mogelijk te maken (het bord 'pas op verkeerslicht' staat ook niet 15 meter voor de VRI ;) ). Zijn de regelaars er niet, dan hoort het bord afgedraaid te zijn.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18188
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door mavas » di 27 okt 2009, 20:07

Rene schreef:Op de N203 bij Krommenie staan ook van die borden, maar verkeersregelaars heb ik er nog nooit zien staan.
(Nou ben overigens over dat laatste niet zo rouwig, maar dat terzijde)
Die verkeersregelaars staan bij het Vlietsend, om te zorgen dat het fietsverkeer zich in de ochtendspits normaal gedraagt en niet de west->noord en noord->westoversteek afsnijdt. Er schijnen nogal wat ongelukken geweest te zijn tussen fiets/bromfietsverkeer door het afsnijden, en de gemeente Zaanstad vond dat dat geregeld moest worden.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door peejay » vr 25 mei 2012, 18:01

* STOF STOF *

Dit nieuwsbericht vind ik wel triest genoeg om dit onderwerp even af te stoffen...
[url=http://www.bndestem.nl/regio/oosterhout/11100951/Vrachtwagenchauffeur-negeert-stopteken-verkeersregelaar-in-Oosterhout.ece]BN/De Stem[/url] (25-05-2012) schreef: Vrachtwagenchauffeur negeert stopteken verkeersregelaar in Oosterhout

OOSTERHOUT - Een vrachtwagenchauffeur trok zich donderdagmiddag niets aan van stoptekens van een verkeersregelaar.
De man negeerde rond 16.00 uur een stopteken op de Heikantsestraat en reed via de groenstrook en het fietspad door.


Tweemaal gaf de verkeersregelaar een stopteken aan de chauffeur. De trucker raasde met zijn oplegger over de berm en nam risico door ook van het fietspad gebruik te maken. De regelaar noteerde het kenteken en de naam van het transportbedrijf. Nadat dit bedrijf door de politie werd benaderd, werd de naam van de chauffeur doorgegeven. De politie spreekt hem op zijn gedrag aan. De verkeersregelaar overweegt aangifte.
"Via de groenstrook en het fietspad"...
Ik hoop dat die chauffeur een flinke prent krijgt, een voorlopige rijontzegging, en een verplichte verkeerscursus. :booooos:
Rij met je hart

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14342
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Taakstraf na aanrijden verkeersregelaar

Bericht door Attietattie » vr 25 mei 2012, 18:21

Blijkbaar denkt zijn werkgever er hetzelfde over, anders hadden ze de naam niet gegeven.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Plaats reactie