Het forum als marktplaats?

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Juerd
expressweg
Berichten: 3362
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 11:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Het forum als marktplaats?

Bericht door Juerd » do 23 apr 2009, 13:54

Hoi,

Ik kwam geen expliciet verbod tegen in de forumregels, maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar even na: is het toegestaan iets met een forumbericht te koop aan te bieden?

Ik heb twee faltleitkegeln (invouwbare verkeerskegels) over. Omdat het er zo weinig zijn is het voor professionele inzet niet echt bruikbaar... dus mijn doelgroep is de verkeershobbyist. Het is tweedehands, dus zeker zonder winstoogmerk.

Misschien is het sowieso leuk een marktplein op 't forum te hebben. Misschien is het totaal niet de bedoeling. Ik hoor het graag.
Laatst gewijzigd door Juerd op vr 24 apr 2009, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14383
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Het forum als marktplaats?

Bericht door Attietattie » do 23 apr 2009, 14:22

Zoiets?

Afbeelding

Leuk spul. :)
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Juerd
expressweg
Berichten: 3362
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 11:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het forum als marktplaats?

Bericht door Juerd » do 23 apr 2009, 15:00

Ja, die dingen. Ik had er ooit 3 besteld ergens, maar na anderhalf jaar kwam de leverancier met 2 kegels en geld terug voor de derde aanzetten. Ik kon er toen geen aandacht aan besteden.

Die 2 heb ik een aantal keren nuttig kunnen gebruiken, maar ik wilde er nog steeds 1 of 3 bij. Inmiddels een ander bedrijf gevonden die die dingen levert, maar die hebben niet het type dat ik al had, dus ik heb 5 nieuwe besteld en heb er nu 2 over.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Het forum als marktplaats?

Bericht door Rene » vr 24 apr 2009, 10:43

Een soort marktplaats voor specifieke wegen- en verkeersartikelen is wel een leuk idee.
Dat vereist wel een nadere uitwerking, als je het goed zou willen doen.

Voorlopig heb ik er geen bezwaar tegen dat op het Wegenforum dit soort artikelen van/voor privépersonen te koop worden aangeboden.
Wat wel van kracht blijft is de restrictie dat er geen 'verboden waren' aangeboden of gevraagd mogen worden.

Plaats reactie