Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » do 17 feb 2011, 0:54

10 minuten ?

Dat is wel heel veel om even "Actueel" aan te klikken en snel te scannen of bij de pak-m-beet 6-10 oranje topics jouw wegnummer voorkomt. Hetzelfde nog een keer onder "Autosnelwegen" en je bent weer bij.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31594
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Palance » do 17 feb 2011, 6:39

orionpax schreef:Met de huidige indeling ben ik dus 10 minuten kwijt met was ik voorheen in 30 seconden zag. Dit maakt het gebruik voor mij in ieder geval vele malen minder interessant. Een oplossing van bladwijzers/ snelkoppelingen is leuk als je 1 pc hebt waarvan je inlogt. Ik maak echter gebruik van 3-4 locaties waarvan ik maar op de helft dit kan instellen.
Ik denk dat veel mensen niet weten dat dit forum de mogelijkheid biedt om topics die je zelf graag bij wilt houden in een favoriet of in een abonnement (dat laatste biedt de mogelijkheid dat je een mailtje krijgt als er een nieuw bericht in dat bepaalde topic is geplaatst). Met die favorieten kun je dus heel snel jouw topics aflopen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » do 17 feb 2011, 7:37

Inderdaad.

Als je met meerdere PC's werkt dan kun je ook de bladwijzerfunctie gebruiken. Onderaan het topic wat je graag wilt bijhouden klik je op "Bladwijzer onderwerp" als je een favoriet topic hebt.

De lijst met je persoonlijke bladwijzers kun je vervolgens benaderen via je Gebruikerspaneel -> tab Overzicht -> Bladwijzerbeheer :idea:

(Ben je op een bepaald moment je bladwijzer zat, dan kun je onderaan de betreffende draad klikken op "Verwijder van bladwijzers")

FIK
dorpsstraat
Berichten: 134
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 15:02
Locatie: Brussel

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door FIK » do 17 feb 2011, 10:16

Zou het geen goed idee zijn om het onderdeel België eerst te verdelen in Vlaanderen :: Brussel :: Wallonië en dan pas te starten met Actueel - Algemeen - etc...?

Feder
verkeersader
Berichten: 680
Lid geworden op: wo 26 apr 2006, 12:14
Locatie: Groningen

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Feder » do 17 feb 2011, 11:17

De verandering is prettig voor degene die alle topics volgt, en die elk nieuw bericht wil lezen. Die hoeft nu niet meer een groot aantal subforums bij langs, maar heeft onmiddellijk een overzicht van alle nieuwe berichten. Voor wie niet alles volgt, maar dit forum ziet als een soort naslagwerk met interessante gegevens over snelwegen, is de verandering geen pretje. Waar je eerst alle gegevens over de A7, de N33, of snelwegen in Noord Europa lekker handig bij elkaar had staan, is het nu een onoverzichtelijk geheel geworden. De keuze voor de 'hardcoreforumgebruiker' ten koste van degene die slechts beperkte delen van het forum bezoeken vind ik jammer. Ik vond de vorige indeling veel prettiger en overzichtelijker.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » do 17 feb 2011, 11:35

Het forum is natuurlijk ook niet bedoeld als een naslagwerk, maar als een discussieforum.
De Wegenwiki is bedoeld als naslagwerk.

En ja, daar waar de een er wat op vooruit gaat, gaat de ander er wat op achteruit.
Maar wie specifiek alleen maar geïnteresseerd is in bijvoorbeeld de Zuidelijke Ringweg Groningen kan daar dus een bladwijzer voor aanmaken of een abonnement op nemen.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21984
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Pino » do 17 feb 2011, 12:39

Ik ben op Skyscrapercity op de nodige draden geabonneerd buiten "Highways & Autobahns". Dat bevalt prima, hoe dan ook beter dan elke dag kijken op het Argentijnse subforum of er wellicht nog iets is gebeurd in die drie draden over doorgaande wegen tussen de vele lokale draden. Het betekent inderdaad wel dat ik nieuwe draden in de betreffende subfora niet zo snel zal zien. Kijk je eens in de zoveel tijd toch of er nog nieuwe draden zijn geopend.

Het aardige van de Skyscrapercity-subfora die ik volg is dat er niet al te veel nieuwe draden worden geopend. Informatie staat geconcentreerd in centrale draden per stad, weg of project. Als ik op het Wegenforum daarentegen door de lijst met onderwerpen van "Nederland > Autosnelwegen" blader, zie ik over de A16 ten zuiden van de Moerdijk Wat zijn ze aan het bouwen naast de A16, Maximumsnelheid A16 in Noord Brabant en A16 niet stroef genoeg. Allemaal kleine draden die na een paar posts binnen een week uitsterven. Wat is erop tegen om die draden samen te brengen in één centrale draad A016 Moerdijk - Hazeldonk of misschien zelfs een volledige draad voor de hele A16? Wordt vervolgens toch een nieuwe draad geopend over een klein wissewasje, dan zou het aan de moderatoren zijn om die nieuwe draad samen te voegen met de centrale draad. Pas als een klein stukje A16 aanleiding geeft tot heel veel discussie, splits je die themadiscussie af naar een eigen draad.

Ik weet het, dit vergt het nodige moderatiewerk (al helemaal wanneer je het verleden moet gaan opschonen), maar ik denk wel dat zo'n oplossing draden makkelijk zichtbaar maakt in de platte forumstructuur én ervoor zorgt dat je met abonnementen / bladwijzers ook de nieuwe informatie te zien krijgt waar je in geïnteresseerd bent.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22897
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door harry » do 17 feb 2011, 12:43

FIK schreef:Zou het geen goed idee zijn om het onderdeel België eerst te verdelen in Vlaanderen :: Brussel :: Wallonië en dan pas te starten met Actueel - Algemeen - etc...?
Dat zou ik beslist geen goed idee vinden.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21984
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Pino » do 17 feb 2011, 12:47

En ik ook niet. Nog los van de scheiding tussen die fora bij wegen die door verschillende gewesten lopen (Brussel en Rand, de E40 Brussel - Luik), zou je dan natuurlijk ook weer Vlaanderen - Actueel, Vlaanderen - Algemeen, Vlaanderen - Autosnelwegen en Vlaanderen - GGW moeten creëren, en dat dan drie keer. Dat is een maar zeer beperkte verplatting.

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door peejay » do 17 feb 2011, 13:19

Palance schreef:Ik denk dat veel mensen niet weten dat dit forum de mogelijkheid biedt om topics die je zelf graag bij wilt houden in een favoriet of in een abonnement (dat laatste biedt de mogelijkheid dat je een mailtje krijgt als er een nieuw bericht in dat bepaalde topic is geplaatst). Met die favorieten kun je dus heel snel jouw topics aflopen.
Die functionaliteit kende ik inderdaad niet. Die kennis was ook niet zo nodig in de oude opzet (wat natuurlijk geen excuus is).

Toch is dit maar een deeloplossing. Je wordt niet gewezen op nieuwe topics over (bijvoorbeeld) de snelwegen die je interessant vindt. In de oude opzet zag je die vanzelf verschijnen binnen het topic over de betreffende snelweg. Nu moet je meerdere (sub)fora af op zoek naar eventuele nieuwe topics.
Rij met je hart

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14383
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Attietattie » do 17 feb 2011, 13:40

peejay schreef:Nu moet je meerdere (sub)fora af op zoek naar eventuele nieuwe topics.
Nee hoor. De enige plek waar ik ben als ik op het forum kijk, is hier. En dan zie je dus overal waar een nieuw bericht is geplaatst. Met een beetje pech zijn dat twee of drie pagina's, maar dan weet je zeker dat je niet mist wat je interessant vindt.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door nederland24 » do 17 feb 2011, 22:19

Ik heb de klacht al vaker aangegeven, maar ik heb er nog geen gehoor gekregen van een van de moderatoren. Draden die ik allang heb gelezen hebben bij mij nog steeds een oranje rondje. Niet echt duidelijk en handig. Zouden jullie dit kunnen veranderen. Ook op de hoofdpagina kunnen de letters wat groter, zoals dat ook op Skyscrapercity.com gebeurt. Je krijgt dan namelijk een duidelijker overzicht. De ruimte is er wel voor namelijk.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » do 17 feb 2011, 22:20

Dat ligt dan toch waarschijnlijk echt aan je eigen browser, want ik heb er geen last van.
Misschien een keer je cache legen ?

De letters kun je groter maken met CTRL en + tegelijkertijd.
(3x raden hoe je ze weer kleiner krijgt)

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10948
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Willem » do 17 feb 2011, 22:23

Een aparte is het topic dat over Armenie i.c.m. Taiwan gaat. Beide landen zijn nogal uiteenlopend van aard om samen in een draad te worden gestopt.
Laatst gewijzigd door Willem op do 17 feb 2011, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Vinny » do 17 feb 2011, 22:24

Mijn ervaring is dat soms wanneer er in een onderwerp wordt gemodereerd (het aanbrengen van tags) de forumsoftware het als "nieuwe" draden ziet. Zo had ik een paar dagen geleden ineens een hausse aan "nieuw gemarkeerde berichten" uit 2007. Ik let nooit op de datum, dus het was dat ik me bij tijds realiseerde dat het wel heel erg weinig actueel overkwam en dat ik toen eens ben gaan kijken wat er aan de hand is. Het lijkt mij een PHBB-bug, want ik zie het niet structureel terugkomen (wat de fout natuurlijk ook meteen vrijwel onmogelijk te herstellen maakt)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » do 17 feb 2011, 22:25

@Willem:
Dat is waar. Maar door deze draden apart te nemen wordt de rest van het Wereld-forum overzichtelijker.
Een pragmatische insteek dus om de fotoreportages van IQ[] een apart hoekje te geven.

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8713
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door captain007 » do 17 feb 2011, 22:30

Vinny schreef:Mijn ervaring is dat soms wanneer er in een onderwerp wordt gemodereerd (het aanbrengen van tags) de forumsoftware het als "nieuwe" draden ziet. Zo had ik een paar dagen geleden ineens een hausse aan "nieuw gemarkeerde berichten" uit 2007.
Die ervaring had ik gisteren en vandaag ook. Daarom heb ik vervolgens alle draden maar als gelezen gemarkeerd. Dan heb ik misschien wat over het hoofd gezien, maar ziet mijn hoofdscherm er in ieder geval weer "clean" uit.

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door peejay » do 17 feb 2011, 23:05

^^ Ik ook, berichten uit 2007 zijn ineens nieuw... Nou ja, dat gaat wel weer over.
(maar dan weer niet overal...)
Laatst gewijzigd door peejay op do 17 feb 2011, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij met je hart

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41385
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Vinny » do 17 feb 2011, 23:09

Ja en het merkwaardige is dat ik ook een heleboel draden getagd heb waarbij ze niet als nieuw werden herkend... :dontknow:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21984
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Pino » vr 18 feb 2011, 9:34

Rene schreef:Een pragmatische insteek dus om de fotoreportages van IQ[] een apart hoekje te geven.
Zolang je al die posts van IQ[] in aparte draden laat zeker. Je zou in een gekke bui nog eens alle Armeense draden samen kunnen voegen tot één [AM] Fotoreportages en vervolgens hetzelfde kunnen doen met Taiwan. Binnen het Australië / NZ subforum kun je vrijwel alle draden op de grote hoop van de algemene landen-draad gooien. Alleen de Stuart Highway verdient wellicht nog een eigen draad. Kost weer even wat moderatietijd, maar het scheelt je toch weer twee subfora ...

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » vr 18 feb 2011, 9:53

^^
Geen gek idee ! Lijkt me het overwegen waard.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32171
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Coen Tunnel » vr 18 feb 2011, 9:57

Goed idee. :)

peejay
autoweg
Berichten: 1176
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 13:24
Locatie: Bergen op Zoom, nabij de A4/A58

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door peejay » za 19 feb 2011, 17:38

:arrow: Index: projecten in Nederland
Een overzicht van de grote projecten in Nederland, vereenvoudigt het kiezen van interessante onderwerpen. Dank! :bloemetje:
Laatst gewijzigd door peejay op zo 20 feb 2011, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij met je hart

Gebruikersavatar
Snelwegenkenner
2x2 autosnelweg
Berichten: 6192
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 14:12
Locatie: Roosendaal

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Snelwegenkenner » zo 20 feb 2011, 14:28

Ik gebruik gewoon altijd 'Bekijk je eigen berichten'. Geen gedoe met zoeken. Een draad waar ik gepost heb, waar een nieuw bericht is gekomen, verschijnt bovenaan. :) Als ik een onderwerp wil zoeken waar ik nog nooit heb gepost, neem ik wel even de moeite om te zoeken. Zoveel extra tijd kost dat nu ook weer niet.

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door nederland24 » zo 20 feb 2011, 16:50

Nog een vraagje over het vernieuwde forum. Duitsland, Frankrijk en Polen hadden al een apart forum en dat stond ook al aangegeven op hoofdpagina, maar Italie, Zwitserland en Oostenrijk hebben nu ook een eigen forum, maar staan nog niet op de hoofdpagina van deze site. Gaat dat nog veranderen of blijft dat zo. :?: Verder vind ik het idee van peejay wel goed om het gedeelte actueel te veranderen in Projecten. :idea:

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36667
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Rene » zo 20 feb 2011, 17:23

Polen was vroeger al een subsubsubforum dat tòch op de hoofdpagina stond. Dat had te maken met het veelvuldig ontopic discussiëren over in uitvoering te nemen c.q. zijnde wegenprojecten. Dat is dus de reden dat dat subforum op de hoofdpagina is genoemd. Duitsland en Frankrijk zijn veel groter dan de rest en kennen veel postings.
Uiteraard moet de hoofdpagina niet weer opnieuw volstaan met massa's links. Zo zijn de subfora "Verenigde Staten" en "Australië" in het wereld subforum ook niet direct op de hoofdpagina terug te vinden. Op dezelfde wijze kun je ook kijken naar de subfora voor Italië en Zwitserland. Qua aantallen posts is een subforum gerechtvaardigd, maar qua onderwerpen is een plaatsing op de hoofdpagina niet direct nodig. Neem nu bijvoorbeeld Zwitserland: dit kent maar één zeer actieve draad, en daar wordt vooral over zaken gepraat die weinig ontopic zijn voor het weginfraforum (talen - kan ook in het wegrestaurant, doelen op de bewegwijzering - hoort eigenlijk onder bewegwijzering/Europa).

Kortom: niet voor elk subforum is een vermelding op de hoofdpagina uitgangspunt.

Verder is het fijn als de structuur en naamgeving van Nederland en België zoveel mogelijk gelijk is. Echter in België spelen maar bar weinig projecten. Vandaar de naam "Actueel".

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17416
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Kaaiman » zo 20 feb 2011, 18:30

Ik zou Polen dan ook van de voorpagina verwijderen en alleen Duitsland en Frankrijk laten staan. Deze twee landen hebben als enige subsubfora en zijn dus blijkbaar belangrijker dan Polen, Zwitserland en Italië. Nu zit er niet echt systeem in.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6137
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door mhkamp » zo 20 feb 2011, 20:22

De indexpagina is een stuk leger. Even wennen, maar nu gaat het wel weer.
Wouter N14 schreef:Ik had niet begrepen dat alles zo op een hoop geveegd zou worden :?
Inderdaad. Toen ik hedenavond de Duitslandtopic opende schrok ik me wild. Wat een zooi zeg. Bah. Geld ook voor het Frankrijk en België topic die ik even aanklikte.
peejay schreef: Brrrrrrr, het forum oogt ineens niet heel erg gebruikersvriendelijk meer....
Dankzij die zooi in de onderliggende forums: Ja!
Frits schreef: We zijn eindelijk van al die subforums per snelweg verlost. Dat vind ik persoonlijk wel prettig.
Dus niet. Nu heb je dus alles door elkaar heen zitten en zie je (in mijn ogen) door de bomen het bos niet meer.
Rene schreef: Jawel, neem de zoekfunctie. Kost inderdaad een beetje moeite extra voor diegenen die dat persé willen.
Dan moet ik Fikkie even roepen. Die zoekt wel. Als ik iets wil vinden klik ik een paar keer vaker dan dat ik een berg van non-informatie krijg in de zoekmachine.
Rene schreef:
sirdanilot schreef:Verder zou ik absoluut niet weten waarom mensen niet om konden gaan met de oude structuur. Alles was immers heel netjes per wegnummer gegroepeerd, dus je kon alles in eén keer vinden.
Dat vond jij vanuit jouw perspectief fantastisch. Echter mensen verschillen nu eenmaal, en degenen die er voorheen een probleem mee hadden, konden op geen enkele mogelijke wijze toch een voor hen acceptabel overzicht krijgen.
Ik ben het eens met sirdanilot. Geef mij heel snel weer het oude forum terug.

Mocht ik trouwens een nieuw topic openen: Ik zoek dus niet of er al bestaande topic is. Het forum is er in bepaalde dingen op vooruit gegaan maar wat er onder ligt (subtopics) is nog rommeliger dan een berg afval op de vuilstort. Jammer.
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76529
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door Chris » zo 20 feb 2011, 20:39

Kaaiman schreef:Ik zou Polen dan ook van de voorpagina verwijderen en alleen Duitsland en Frankrijk laten staan. Deze twee landen hebben als enige subsubfora en zijn dus blijkbaar belangrijker dan Polen, Zwitserland en Italië. Nu zit er niet echt systeem in.
Polen, Frankrijk en Duitsland zijn landen met veel wegenprojecten. In Polen is momenteel 1000 kilometer snelweg in aanbouw en de komende jaren komt daar nog zo'n 5.000 kilometer bij. De Poolse topics behoren ook tot de best bekeken buitenlandse topics op dit wegenforum, zelfs beter dan de meeste Duitse of Franse topics. Ook op de wegenwiki behoren een aantal artikelen over Polen tot de top 100 best bekeken pagina's. Genoeg animo dus.

Ik zou de kwalificatie voorpagina niet alleen af laten hangen van het feit of er meerdere subfora voor zijn of niet. Sommige van de grootste forums hebben weinig subfora (ik noem maar Highways & Autobahns op SSC met 130.000 berichten in één subforum wat toch overzichtelijk is).

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: Reorganisatie (verplatting) van het Wegenforum

Bericht door nederland24 » zo 20 feb 2011, 20:46

Chris, in dat opzicht heb je wel gelijk, maar er zit nu geen logica meer in.
Laatst gewijzigd door Coen Tunnel op do 24 feb 2011, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Indien je op het voorgaande bericht reageert is quoten niet nodig. M.v.g., NL-moderator Coen Tunnel

Plaats reactie