Eigen berichten en actieve topics

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
chriskrusz
autoweg
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 11:28
Locatie: Almere

Eigen berichten en actieve topics

Bericht door chriskrusz » wo 24 jul 2013, 11:37

Hebben anderen ook last van het volgende fenomeen: als ik op 'actieve topics' klik, dan ontbreken er in de lijst allerlei topics die wel degelijk recente ongelezen berichten hebben. Diezelfde ontbrekende topics vind ik dan wel weer terug bovenaan de lijst als ik op 'bekijk je eigen berichten' klik.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18216
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: Eigen berichten en actieve topics

Bericht door mavas » wo 24 jul 2013, 11:44

Actieve topics zijn volgens mij de wat populairdere onderwerpen. Onderwerpen met weinig views of weinig berichten die verschijnen dus niet in die actieve-topics-lijst.

Volgens mij zit dat zo in elkaar.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

chriskrusz
autoweg
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 11:28
Locatie: Almere

Re: Eigen berichten en actieve topics

Bericht door chriskrusz » wo 24 jul 2013, 12:12

Nou, een topic als "[NL] Bespreking van 't dagelijks wel en wee op de weg (2013)" kom ik dus niet tegen in de 'actieve topics' lijst.

Ik heb eerder het vermoeden dat (per ongeluk?) van sommige (sub)fora is ingesteld dat topics in die fora niet in de 'actieve topics' lijst terechtkomen.

Peter
2x4 autosnelweg
Berichten: 10231
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 8:42
Locatie: Gieten

Re: Eigen berichten en actieve topics

Bericht door Peter » wo 24 jul 2013, 13:38

Er zijn ook een aantal topics niet zichtbaar voor iedereen en dus alleen zichtbaar als je bent ingelogd. Deze komen dacht ik nooit in de actieve topics, maar wel in de ongelezen/nieuwe topics. Volgens mij zijn er een aantal "hoofdstukken" die idd onterecht nooit in actieve topics komen. Een setting vermoedelijk die alleen de moderator kan wijzigen.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...

Gebruikersavatar
Vahalis
autoweg
Berichten: 1135
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 10:10
Locatie: 030

Re: Eigen berichten en actieve topics

Bericht door Vahalis » wo 24 jul 2013, 18:08


Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41383
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Eigen berichten en actieve topics

Bericht door Vinny » wo 24 jul 2013, 18:25

chriskrusz schreef:Nou, een topic als "[NL] Bespreking van 't dagelijks wel en wee op de weg (2013)" kom ik dus niet tegen in de 'actieve topics' lijst.

Ik heb eerder het vermoeden dat (per ongeluk?) van sommige (sub)fora is ingesteld dat topics in die fora niet in de 'actieve topics' lijst terechtkomen.
Dat topic staat in een afgeschermd forumonderdeel. Dat is alleen zichtbaar voor geregistreerde forumleden. Kennelijk wordt dat niet meegenomen in de "active topics" lijst.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Plaats reactie