Nieuw bestuur Vereniging Wegenforum

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32170
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Nieuw bestuur Vereniging Wegenforum

Bericht door Coen Tunnel » zo 05 jul 2020, 18:36

Beste Wegenforummers,

Gisteren heeft de Vereniging Wegenforum weer de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden, dit jaar was het in het mooie Noord-Hollandse Schoorl. Aangezien de statutaire termijn van het bestuur na drie jaar afliep, zijn er weer bestuursverkiezingen gehouden.

De uitslag van deze verkiezingen heeft geleid tot twee nieuwe bestuursleden. Het bestuur van de Vereniging Wegenforum bestaat nu uit:

Voorzitter: Coen Tunnel
Secretaris: Rene
Penningsmeester: RSK

Dit betekent dat Vinny en waldo79 nu geen bestuurslid meer zijn. Beiden zijn vanaf het begin van de Vereniging bestuurslid geweest. Vinny heeft zich zes jaar lang ingezet als voorzitter, waldo79 als secretaris. Wij bedanken Vinny en waldo79 voor hun jarenlange inzet voor de Vereniging en het forum.

De formele overdracht van het bestuur zal in de komende dagen plaatsvinden.

Namens het bestuur,

Coen Tunnel
Voorzitter Vereniging Wegenforum

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41384
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Nieuw bestuur Vereniging Wegenforum

Bericht door Vinny » zo 05 jul 2020, 21:14

Rest mij de leden te bedanken voor de prettige samenwerking de afgelopen zes jaar als voorzitter, daarvoor ben ik overigens ook een aantal jaar moderator geweest, en wens het nieuwe bestuur alle goeds toe voor de komende jaren .
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20587
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Nieuw bestuur Vereniging Wegenforum

Bericht door waldo79 » zo 05 jul 2020, 21:35

En ik kijk met genoegen terug op mijn 6 jaren als secretaris. Ik wens het nieuwe bestuur veel goeds voor de komende jaren :top:

PeterSchoeber
autoweg
Berichten: 1328
Lid geworden op: vr 25 dec 2009, 20:11

Re: Nieuw bestuur Vereniging Wegenforum

Bericht door PeterSchoeber » wo 15 jul 2020, 22:20

Vanuit een op dit moment donker Remmerden wens ik het nieuwe bestuur alle suc6 toe. Uit ervaring, ben 7 jaar secretaris geweest van de Bedrijvenkring Rhenen, kan ik jullie vertellen dat het niet altijd meevalt om een vereniging goed draaiende te houden.

En uiteraard de beide oude bestuursleden hartelijk dank voor jullie inzet voor de vereniging, het is een bloeiende club met een actief forum dat ondanks de opkomst van allerhande social media gedoe nog steeds springlevend is. Dit in tegenstelling tot een ander forum, waar ik ook al meer dan 10 jaar lid van ben, dat op sterven na gewoon dood is met bij vlagen 10 nieuwe berichten op één dag.
Met vriendelijke groet,

Peter Schoeber uit Remmerden

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: Nieuw bestuur Vereniging Wegenforum

Bericht door nederland24 » di 04 aug 2020, 21:40

@Vinny en @ Waldo Bedankt voor de inzet de afgelopen zes jaar en hopelijk blijven jullie je goede bijdrages geven op het forum en in de vereniging. :top:

Plaats reactie