Foto's plaatsen

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18221
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Foto's plaatsen

Bericht door boe! » wo 27 jan 2016, 20:48

Robbert297 schreef:
boe! schreef:Ik heb een houder op het dashboard staan en daarin staat mijn fotocamera. Ik hoef dus niets vast te houden, maar alleen wat knopjes bedienen.
Wat voor een houder is dat eigenlijk?
Een self-made kunststof bakje waar mijn camera precies inpast. Aan de zij- en achterkant opstaande randjes zodat de camera echt blijft staan. Aan de voorkant lukt dat natuurlijk niet, anders kan je niet zoomen, dus daar zit een plat stukje kurk dat voorkomt dat de camera bij de eerste de beste rempoging tegen de voorruit slaat. Omdat mijn dashboard niet egaal plat is, zit aan de onderkant nog wat kurk om niveauverschillen weg te werken. En dat alles zit met dubbelzijdig verwijderbaar tape op het dashboard vastgeplakt. :p

Ik ben er zelf heel tevreden over. Ik hoef niet 'op hoop van zegen' foto's te maken. De camera staat altijd goed en na verloop van tijd weet je echt wel wanneer je op de knop moet drukken voor een goede foto. Ik kijk niet eens meer altijd op het LCD-scherm.

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2865
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: Foto's plaatsen

Bericht door Robbert297 » wo 27 jan 2016, 22:00

^^ Klinkt erg handig! Zoiets moet ik misschien ook maar eens maken, aangezien ik nu ook wel eens foto's van ritjes wil gaan maken. Tevens vindt ik een beetje knutselen ook altijd wel leuk. :)
Слава Україні

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7927
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Foto's plaatsen

Bericht door Wesso » do 05 jan 2017, 18:16

Pfff... Ik heb zo veel mogelijk linkjes naar Picasa-albums die ik ooit heb geplaatst vervangen door een link naar Google Photos.
Sommige topics zijn gesloten, dus daar kan ik niet meer bij.

Plaats reactie