Foutje, inderdaad. Ik bedoelde Hardenberg. Haaksbergen was de N 18, daar ben ik ook geweest. Maar dat was een andere gelegenheid...
Moderator: Moderatoren
De A56 in het Vekeerspark Assen heb je dus wel bereden, maar de N88 niet?Vinny schreef:Mijn lijstje - meestal als passagier:
nr. 1-100:
Allemaal behalve:
De N 88
Nee gewoon met mijn ouders meegereden en toen we naar vrienden in Groningen of Flevoland gingen enzo; en vakantiesSnelwegenkenner schreef:16 jarigen mogen nog geen autorijden.
Vanaf november wel.Snelwegenkenner schreef:16 jarigen mogen nog geen autorijden.
Cool, dan mag ik al autorijden. Als ik mijn rijbewijs dan heb. Als ik auto kan rijden ga ik zeker veel tochtjes makenWillem schreef:Vanaf november wel.Snelwegenkenner schreef:16 jarigen mogen nog geen autorijden.
Dat is toch de kortste snelweg van Nederland?Palance schreef:Goed, jij dan weer wel , maar het overgrote deel van de mensen in de regio heeft echt geen idee van het bestaan van een A38.
Dat is wel een kaart op trots op te zijn. Ik kom niet eens tot de helft. Ik hoor dat jij taxichauffeur bent. Mij lijkt dat een leuke baan om later te gaan doen. Is het echt leuk werk of kan het soms vies tegenvallen?schuiling schreef:Ik zal ook eens een bijdrage plaatsen:
De blauwe lijnen heb ik vaak tot zeer vaak gereden. De rode regelmatig en/of ooit.
De meeste wegen van noord-oost Nederland heb ik gezien tijdens mijn werkzaamheden als leesmapbezorger en taxicahuffeur. De rest van Nederland hoofdzakelijk als taxichauffeur. De wegen in Limburg verder op vakantie, naast Duitsland is dat een favoriet gebied van me(met Maastricht als mooiste stad voor mij).
Als taxichauffeur deed ik vele zogenaamde Valys ritten, geweldig om veel van Nederland te zien.