Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg # 2

Bespreek hier alles over de Nederlandse autosnelwegen, wat je niet in de andere subfora kwijt kunt. Zoals geschiedenis, gebruik, knooppunten, aansluitingen, intensiteiten, etcetera.

Moderator: Moderatoren

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18236
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door boe! » do 28 okt 2010, 19:08

HerZon00 schreef:Mijn bedrijfsauto is uitgerust met diverse veiligheids extra's ivm met het 'werk langs de weg' waar ik vaak te vinden ben.
En aangezien ik die niet aan boord heb, rijd ik gewoon door.

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8711
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door captain007 » do 28 okt 2010, 21:34

HerZon00 schreef:
captain007 schreef:...
Net voor afrit Oudekerk a/d Amstel stond een pechgeval op de rechterrijstrook precies waar er nu door werkzaamheden geen vluchtstrook beschikbaar was, dus dat zorgde ook nog eens voor de nodige vertraging. Gelukkig werd de wagen al snel geborgen door een bergingsbedrijf, dus kon de strook vrij snel weer open.
Wat ik me dan afvraag:
Waarom helpt er niemand die automobilist? Als ik zie dat een auto om de een of andere reden stil is gevallen, dan zal ik altijd proberen deze naar de kant te helpen. M'n sleepkabel ligt al klaar, en die heb ik inmiddels enkele keren gebruikt. Je helpt zo degene die met stukken staat en de rest van de weggebruikers hebben minder vertraging. En voor degene die over veiligheid beginnen: Mijn bedrijfsauto is uitgerust met diverse veiligheids extra's ivm met het 'werk langs de weg' waar ik vaak te vinden ben.
Toen ik de auto in de verte zag staan kwam de sleepdienst net voorbij en toen ik er in de file voorbij was gereden stond de auto al op de sleepwagen...

Overigens zag ik net ook weer aparte taferelen op de A9 bij Badhoevedorp. De rechterrijstrook was vanwege werkzaamheden afgekruist en wat wegwerkers zijn net begonnen met het plaatsen van pionnen. Heb je toch nog een aantal idioten die gewoon op de afgekruisde rijbaan blijven rijden. Kwam er heel langzaam een vrouw voorbij in een dure sportwagen die volgens mij nog niet eens in de gaten had wat ze verkeerd deed, dus deed de claxon wonderen en had ze eindelijk door dat ze op de verkeerde plek reed. Men heeft dus daadwerkelijk geen respect voor de wegwerkers die het gevaarlijkste werk aan het doen zijn, namelijk pionnen plaatsen langs rijdend verkeer.

chriskrusz
autoweg
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 11:28
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door chriskrusz » vr 29 okt 2010, 11:32

Waarom hebben we niet van dit soort machines in Nederland, ik heb dit ook eens zien werken met een plastic barrier, het is een stuk veiliger dan kegeltjes plaatsen. Voor wisselstoken zou dit ook wel handig zijn eigenlijk.

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15218
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door Via » vr 29 okt 2010, 11:49

Dat is hier ook ooit getest, en daarnaast zijn er bepaalde bedrijven die ook automatische kegelzetters hebben. Attietattie kan je daar vast meer over vertellen. ;)

MartijnA3
stadsweg
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 mar 2010, 9:32

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door MartijnA3 » vr 29 okt 2010, 12:23

chriskrusz schreef:Waarom hebben we niet van dit soort machines in Nederland, ik heb dit ook eens zien werken met een plastic barrier, het is een stuk veiliger dan kegeltjes plaatsen. Voor wisselstoken zou dit ook wel handig zijn eigenlijk.
http://www.rijkswaterstaat.nl/actueel/n ... jk_a7.aspx

chriskrusz
autoweg
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 11:28
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door chriskrusz » vr 29 okt 2010, 13:10

Dat was 3 jaar geleden, wat is er verder mee gebeurd?
TOEVOEGING
Ik zie dat het geval voor het laatst in mei 2009 is gebruikt op de A1, geen populair speeltje?

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8711
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door captain007 » vr 29 okt 2010, 13:32

Het is in ieder geval hard nodig volgens mij. Bij EenVandaag was laatst hier ook een reportage over: http://www.eenvandaag.nl/binnenland/365 ... gevaarlijk

MartijnA3
stadsweg
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 mar 2010, 9:32

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door MartijnA3 » vr 29 okt 2010, 13:53

chriskrusz schreef:Dat was 3 jaar geleden, wat is er verder mee gebeurd?
TOEVOEGING
Ik zie dat het geval voor het laatst in mei 2009 is gebruikt op de A1, geen populair speeltje?
De verplaatsbare barrier is niet zomaar een alternatief voor de standaard bakens. Het is uiteraard geen apparaat dat de barrier plaatst, dus dat moet eerst gebeuren. En het plaatsen van een barrier gebeurt normaliter achter...juist...gewone bakens. ;)
•Als de wegwerkzaamheden korter dan twee weken duren, wordt meestal gebruik gemaakt van (goedkope) bakens. De inzet van (verplaatsbare) barriers is in deze gevallen alleen bij bijzondere omstandigheden zinvol.
Voor meer info:
http://www.fileproof.nl/verplaatsbarebarrier/?cat=4

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14344
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door Attietattie » vr 29 okt 2010, 15:43

Er kan niets tippen aan de flexibiliteit van een ploeg (mensen zijn dat) met kegels. Het voordeel van ònze monteurs is dat ze handen hebben en dus voor velerlei klussen inzetbaar zijn. Vergeet niet dat wij vòòr aanvang van wegwerkzaamheden kegels neerzetten en ná de werkzaamheden de kegels weghalen. In de tussentijd kan een kegelzetter niets maar moet wel worden betaald. Een ploeg kan in de tussentijd wel iets (omleiding voor de volgende dag voorbereiden bijvoorbeeld).

Wat al eerder genoemd was is dat een verplaatsbare barrier leuk is, maar dan moet eerst de barrier GEplaatst worden. Daarnaast wordt je asfalt er niet mooier van en is het apparaat gewoonweg duur. Het wordt natuurlijk nog weinig ingezet waardoor het (nog) kostbaar is.

Die verplaatsbare barrier is een fantastisch idee als er sprake is van spitsrichtingen waarbij 3 rijstroken beschikbaar zijn en je dus in de ochtend de ene richting prioriteit kan geven, en in de avond de andere richting. Bovendien moet de klus langdurig zijn. Ik ken het omslagpunt niet, maar ik zou zo'n verplaatsbare barrier niet snel voor een dag of 3 inzetten...
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Paixao
autoweg
Berichten: 1040
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 15:07
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse weg #

Bericht door Paixao » vr 29 okt 2010, 20:51

De verplaatsbare barrier die in Nederland een aantal jaren heeft meegedraaid is in oktober 2009 terug op de boot naar de VS gegaan. Proefcontract met RWS was afgelopen en de kosten van huur/aanschaf van machine en bijbehorende barrierstukken wogen niet op tegen de baten van de flexibiliteit. Voorlopig zullen we het ding dus wel niet meer in Nederland aan het werk zien.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

chriskrusz
autoweg
Berichten: 2341
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 11:28
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door chriskrusz » ma 01 nov 2010, 1:04

Volgens mij hebben ze laatst met de hand een enorme stalen barrier in elkaar gedraaid langs het begin van de A6 en deze voor de werkzaamheden van dit weekend op de rijbaan geschoven. Het gevaarte stond nl al enkele weken langs de vluchtstrook, en dit weekend stond hij opeens midden op de rijbaan, welke tijdelijk ook het verkeer de andere kan op te verwerken kreeg.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14344
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Attietattie » ma 01 nov 2010, 7:05

Nee hoor. Die is 'gewoon' geplaatst.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Jeroen » di 02 nov 2010, 18:15

Vanmorgen ongeveer anderhalf uur gedaan over 6 km snelweg. Op de A73 bij Malden was een vrachtwagen geladen met karton compleet afgebrand, waardoor de weg een tijd afgesloten is geweest. Toen ik er langs reed zag ik dat van de trekker alleen het chassis nog over was, echt bizar om te zien...

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8711
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door captain007 » di 02 nov 2010, 22:19

Brandjes zijn zowieso niet fijn. Afgelopen zondag nog reed ik over de A12 richting Utrecht en stond er net voor Ede een golf in de fik in de berm, ook geen fijn gezicht.

rysz
woonerf
Berichten: 62
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 11:05
Locatie: Zeist

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door rysz » di 02 nov 2010, 22:37

Rond 1730h onderweg van Soest naar Zeist, stond het bij paleis Soestdijk helemaal vast. Bleek dat er direct na de kruising, op de weg naar Bilthoven, een graafmachine de hele rijstrook blokkeerde terwijl ie met werkzaamheden bezig was. Deze stond zo dicht na de verhoging voor de middenberm, dat een vrachtauto zodanig moest maneuvreren dat ie aan de andere kant van de weg bijna de berm in moest. En dat terwijl er een vrijwel continue stroom auto's van de andere kant kwam...

Al met al geen handige situatie, noch een veilige, zeker in de avondspits, dus ik denk: laten we toch maar eens de politie bellen. 0900-8844 dus, krijg ik het regiokorps Utrecht aan de lijn. "Als ie met werkzaamheden bezig is, zullen ze wel een vergunning hebben". (Mooi, zo makkelijk gaat dat, men neme een graafmachine en blokkeren even de weg. De politie gaat er wel van uit dat ik een vergunning heb dan). "Misschien, maar laat ze dan iig een verkeersregelaar neerzetten, want dit verstopt de hele boel, en geeft een onveilige situatie" "Tja, dat weet ik niet, dan moet ik even met een collega overleggen" :wall: Ik heb het toen maar opgegeven, voor mijn belkosten nog hoger zouden worden. De bereidheid van de politie om in ieder geval eens te gaan kijken hoe het zit, is wel weer bijzonder laag... Of het is zoiets van: het is maar een burger, en die mannen zijn vast aan het werk voor de overheid (want op de openbare weg), dus het zal vast wel in orde zijn, dus die burger is gewoon gek en moet niet zeuren :nuts: . Was de politie niet ooit je beste vriend? Tja, maar een "servicecentrum voor het regiokorps" is natuurlijk iets anders dan een veldwachter die wel gewoon zijn buurt kent, en weet hoe een situatie zit...

Laat ook maar, ik kan nog wel even doorranten... Heeft geen nut...

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8711
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door captain007 » wo 03 nov 2010, 9:14

Jeroen schreef:Vanmorgen ongeveer anderhalf uur gedaan over 6 km snelweg. Op de A73 bij Malden was een vrachtwagen geladen met karton compleet afgebrand, waardoor de weg een tijd afgesloten is geweest. Toen ik er langs reed zag ik dat van de trekker alleen het chassis nog over was, echt bizar om te zien...
Volgens mij was het vandaag weer raak op de A73, maar nu bij Haps. Gaat lekker op die weg deze week.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door waldo79 » wo 03 nov 2010, 15:58

@rysz: zoiets meld ik als verkeersinformant zijnde bij bijvoorbeeld de VID. Zij zetten dan een melding uit bij de wegbeheerder ;)

Gebruikersavatar
Via
2x5 autosnelweg
Berichten: 15218
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:09

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Via » wo 03 nov 2010, 16:55

^^

Tegen de tijd dat dat allemaal onderling verwerkt is is die kraan al lang weer klaar.

rysz
woonerf
Berichten: 62
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 11:05
Locatie: Zeist

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door rysz » wo 03 nov 2010, 18:50

waldo79 schreef:@rysz: zoiets meld ik als verkeersinformant zijnde bij bijvoorbeeld de VID. Zij zetten dan een melding uit bij de wegbeheerder ;)
Oh, dat is misschien een beter idee ja. Onder welk nummer kan ik die bereiken?

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20524
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door waldo79 » wo 03 nov 2010, 20:16

Je kunt je aanmelden: Klik voor meer informatie.

orionpax
verkeersader
Berichten: 572
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 11:04
Locatie: Eindhoven

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door orionpax » do 04 nov 2010, 12:08

rysz schreef:Rond 1730h onderweg van Soest naar Zeist, stond het bij paleis Soestdijk helemaal vast. Bleek dat er direct na de kruising, op de weg naar Bilthoven, een graafmachine de hele rijstrook blokkeerde terwijl ie met werkzaamheden bezig was. Deze stond zo dicht na de verhoging voor de middenberm, dat een vrachtauto zodanig moest maneuvreren dat ie aan de andere kant van de weg bijna de berm in moest. En dat terwijl er een vrijwel continue stroom auto's van de andere kant kwam...

Al met al geen handige situatie, noch een veilige, zeker in de avondspits, dus ik denk: laten we toch maar eens de politie bellen. 0900-8844 dus, krijg ik het regiokorps Utrecht aan de lijn. "Als ie met werkzaamheden bezig is, zullen ze wel een vergunning hebben". (Mooi, zo makkelijk gaat dat, men neme een graafmachine en blokkeren even de weg. De politie gaat er wel van uit dat ik een vergunning heb dan). "Misschien, maar laat ze dan iig een verkeersregelaar neerzetten, want dit verstopt de hele boel, en geeft een onveilige situatie" "Tja, dat weet ik niet, dan moet ik even met een collega overleggen" :wall: Ik heb het toen maar opgegeven, voor mijn belkosten nog hoger zouden worden. De bereidheid van de politie om in ieder geval eens te gaan kijken hoe het zit, is wel weer bijzonder laag... Of het is zoiets van: het is maar een burger, en die mannen zijn vast aan het werk voor de overheid (want op de openbare weg), dus het zal vast wel in orde zijn, dus die burger is gewoon gek en moet niet zeuren :nuts: . Was de politie niet ooit je beste vriend? Tja, maar een "servicecentrum voor het regiokorps" is natuurlijk iets anders dan een veldwachter die wel gewoon zijn buurt kent, en weet hoe een situatie zit...

Laat ook maar, ik kan nog wel even doorranten... Heeft geen nut...
Meestal bel ik gewoon rijkswaterstaat. Die zetten de melding dan verder.

MartijnA3
stadsweg
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 mar 2010, 9:32

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door MartijnA3 » do 04 nov 2010, 13:46

Heeft alleen nut als RWS de wegbeheerder is natuurlijk, maar idd: 0800-8002. We krijgen rechtstreeks telefoontjes van hen en kunnen er dan direct iets mee doen, bijvoorbeeld de aannemer aanspreken en/of een weginspecteur sturen.

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7932
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Wesso » za 06 nov 2010, 16:52

Wild-westtaferelen op de A12 :nuts:
Novum (06-11-2010) schreef: Agent schiet op A12 op Duitse snelheidsduivel
Een politieagent uit Utrecht heeft zaterdagochtend vroeg op de A12 bij Waddinxveen geschoten op een automobilist die kort daarvoor een stopteken had genegeerd. De bestuurder, een 18-jarige Duitser, was rond 03.15 uur op de A2 betrapt op een snelheidsovertreding. Hij reed ongeveer 180 kilometer per uur, in een gestolen Duitse auto. De Duitser ging ervandoor en probeerde onderweg de achtervolgende politiewagen te rammen. Op de A12 bij Waddinxveen trapte de man plotseling op de rem en reed achteruit richting de agent die was uitgestapt. Toen de Duitser vervolgens voor- en achteruit reed, schoot de agent op de auto. De bestuurder werd niet geraakt.

De agent slaagde erin de Duitser te overmeesteren en in de boeien te slaan. De lichtgewonde snelheidsduivel is voor een korte behandeling naar het ziekenhuis gebracht en zit vast. Hem wordt poging tot doodslag ten laste gelegd. De A12 in de richting Den Haag is enige tijd afgesloten geweest. Om 05.30 uur werd de weg weer vrijgegeven.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Rene » za 06 nov 2010, 17:43

En uiteraard wordt er weer gesproken over "snelheidsduivel". Alsof dat de reden is dat er geschoten wordt. Nee dus, lijkt me.
180 km/h is snel, maar gezien het tijdstip nog niet direct gevaarzettend. In elk geval geen reden voor de schietpartij, toch ?

De man was blijkbaar echter een crimineel, en tenminste een autodief.

Had dan dit de kop laten sieren:
Agent schiet op A12 op Duitse autodief

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14344
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Attietattie » za 06 nov 2010, 17:48

Die vent was eerst slechts een snelheidsduivel, toen iemand die een stopteken negeerde, daarna bleek het een autodief te zijn EN probeerde hij tenslotte een agent aan te rijden. Maar dat paste denk ik niet op die ene beschikbare regel. Je moet je niet overal druk om maken Rene, denk om je hart. ;)
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Rene » za 06 nov 2010, 18:50

Waar ik me druk overmaak, is die eeuwige tendentieuze berichtgeving, waarbij een snelheidsovertreding blijkbaar belangrijker wordt geacht dan een mijn/dijn-vergrijp... :nothanks:

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18236
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door boe! » za 06 nov 2010, 20:51

Nog meer ongemak op de A12.
nu.nl schreef:A12 kort dicht voor onderzoek explosieven

WOERDEN - De politie heeft drie inzittenden van een auto aangehouden die zaterdagmiddag even voor half vier op de afrit van de A12 bij Woerden uit de bocht vloog. De politie trof niemand in de auto aan. In de omgeving werden drie jongemannen aangetroffen, die in de auto hadden gezeten. De politie heeft de drie aangehouden en naar het bureau gebracht. Omdat de politie vermoedde dat er ''verdachte zaken'' in de auto lagen, deed het Explosieven Opruimingscommando Koninklijke Landmacht onderzoek in de auto. Er werd niets gevonden. Dat meldde de politie.

De A12 was enige tijd in beide richtingen bij Woerden afgesloten. Maar om kwart over zes ging de A12 richting Den Haag weer open. Er staan nog wel lange files. Bij het Prins Clausplein bij Den Haag wordt het verkeer nog omgeleid. De omleiding ter hoogte van het Utrechtse knooppunt Oudenrijn is opgeheven.
Ik moest vanmiddag van Delft naar Amersfoort en kwam er gelukkig in Delft al achter dat de A12 dicht was. Ik ben direct via Rotterdam, Dordrecht, Gorinchem gereden en dat ging prima. Op de bermdrip voor Rotterdam stond al aangegeven dat Utrecht via Dordrecht was en dat werd op de DRIP voor het Terbregseplein nog een keer herhaald (Utrecht via A15/A16).

Op de A27 richting Utrecht bij Hagestein nog een vreemde situatie gezien. Op een tijdelijk geel bord werd aangegeven dat er drie doorgaande rijstroken aangegeven. Dat waren er echter maar twee. De spitsstrook die ter hoogte van de afrit Hagestein al klaar is, leidt na het Uitbord direct de rood-witte paaltjes in. Veel automobilisten kwamen daardoor in moeilijkheden.

Gebruikersavatar
Palance
4x5 autosnelweg
Berichten: 31547
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 13:17
Locatie: Паланцедрецхт
Contacteer:

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Palance » zo 07 nov 2010, 10:05

De Duitser is in eerste instantie gehouden omdat hij te hard reed (en ja, 180 km/h is asociaal hard). En terecht dat de politie hem probeert aan de kant te zetten. Pas later blijkt dan dat-ie gestolen is, ik neem althans aan dat die agent dat met een Duits kenteken niet direct kan natrekken.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk

Autosnelwegen.net

MartijnA3
stadsweg
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 mar 2010, 9:32

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door MartijnA3 » zo 07 nov 2010, 13:16

Van: Renkum Naar: Valburg
Stilstaand verkeer gedurende 2.9 km, met een vertraging van 12 min.
:dyn_hyp:
Oorzaak: Loslopende hond op rijstrook 1.

Attietattie
2x4 autosnelweg
Berichten: 14344
Lid geworden op: ma 04 aug 2008, 15:19
Locatie: Almere

Re: Algemeen filetopic / Het wel en wee op de Nederlandse we

Bericht door Attietattie » zo 07 nov 2010, 13:45

Dat is toevallig. Ik heb zelf vrijdag nog de politie gebeld ivm een loslopende hond op de N236.
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje

Gesloten