Interview - Werkende in de planologie/ruimtelijke ontwikkeling

Bespreek hier alles over de Nederlandse autosnelwegen, wat je niet in de andere subfora kwijt kunt. Zoals geschiedenis, gebruik, knooppunten, aansluitingen, intensiteiten, etcetera.

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
lucasow
zandpaadje
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 11 mei 2018, 14:55

Interview - Werkende in de planologie/ruimtelijke ontwikkeling

Bericht door lucasow » za 12 mei 2018, 14:04

Goedemiddag,

Voor school moet ik een 'Praktische Opdracht' maken over mijn toekomstige opleiding en beroep (ik zit momenteel in havo 4). Nou lijkt het mij leuk om later werkzaam te zijn in de planologie/ruimtelijke ordening. Ik ben sinds jongs af aan (ben nog steeds aardig jong :lol: ) al gefascineerd door infrastructuur, wegen, etc. (komt jullie waarschijnlijk wel bekend voor).

In deze praktische opdracht heb ik een persoon 'nodig' die werkzaam is in de planologie/ruimtelijke ontwikkeling of die nog bezig is met zijn/haar studie die al stage heeft gelopen, waarmee ik een digitaal interview kan afnemen van maarliefst 25 vragen...! Ik ben hiermee een beetje laat en heb dus niet in het echt met iemand een interview kunnen afleggen... (eigen schuld). Ik struin al een tijdje op jullie forum rond en dacht dat ik wel een kans zou hebben om iemand te interviewen.

Het is echter verplicht om de naam en het e-mailadres óf telefoonnummer te vermelden. Ik begrijp heel goed dat mensen liever anoniem blijven op dit forum maar ik zou het wel erg appreciëren als de geïnterviewde deze informatie wilt vermelden (zie bijlage voor de schoolopdracht).

Ik snap dat dit onderwerp een beetje off-topic is en een beetje vreemd overkomt, maar het zou heel fijn zijn als iemand hierover met mijn kan praten!

Met vriendelijke groeten,

Lucas Oude Weernink.

P.S. De vragen moet ik nog bedenken, maar het zou fijn zijn als ik al iemand heb waarmee ik het interview kan afnemen.

waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 20522
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Interview - Werkende in de planologie/ruimtelijke ontwikkeling

Bericht door waldo79 » za 12 mei 2018, 16:23

Leuk dat je interesse hebt in planologie en ruimtelijke ordening.

Ik heb je onderwerp naar een wat algemenere locatie in het forum verplaatst.

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: Interview - Werkende in de planologie/ruimtelijke ontwikkeling

Bericht door nederland24 » zo 13 mei 2018, 20:31

Ik heb jou even een Pb'tje gestuurd over dit onderwerp.

Plaats reactie