Niet zo handig. De 'oude' route naar Moerkapelle loopt met een keerlus over de rotonde bij distripark Doelwijk. Scheelt toch weer een paar auto's en vrachtwagens daar als het over de nieuwe afrit naar de Bredeweg wordt geleid.harry schreef:Zolang de oude afrit naar Moerkappelle nog open is zullen ze dit wel afgeplakt houden.
[A012] [N219] Reconstructie afrit Zevenhuizen
Moderator: Moderatoren
-
- 2x3 autosnelweg
Re: A12: vernieuwde aansluiting Zevenhuizen / N219
-
- 2x3 autosnelweg
Screenshots van vandaag, A12 richting Utrecht en uiteindelijk oude afrit 10.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

-
- 2x3 autosnelweg
-
- Wegnummerfotograaf
Diezelfde route heb ik gisteren ook gereden (rond 13:00 uur).
Nou hoef ik mijn eigen foto's niet meer te uploaden.
De "nieuwe" afrit blijkt dus alleen maar een verlengde aanrijroute te zijn naar de oude afrit. Zowel links als rechts moeten er nog viaducten gebouwd worden.
Nou hoef ik mijn eigen foto's niet meer te uploaden.

De "nieuwe" afrit blijkt dus alleen maar een verlengde aanrijroute te zijn naar de oude afrit. Zowel links als rechts moeten er nog viaducten gebouwd worden.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.
--Harry.
-
- 4x5 autosnelweg
Foto's vanuit de richting Zoetermeer van vanmorgen. Er staan alleen tijdelijke borden voor deze afrit.

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x5 autosnelweg
Het viaduct over het spoor begint vorm te krijgen. Alle liggers zijn geplaatst.
-
- 2x5 autosnelweg
Update: de nieuwe afslag is open richting Waddinxveen. De oude afslag Waddinxveen is dicht. Richting Zevenhuizen is de weg nog wel dicht, maar dat kan volgens mij nooit lang duren. Het viaduct is af, de markering is aangebracht dus dat deel kan ook vrij snel open.
-
- geband
Ik kom haast nooit meer in de Randstad de laatste tijd, het snelste zou begin mei zijn.
Dus voor mij staat een hele verassing te wachten!
Als je een tijdje niet meer in Leiden bent geweest, en je rijdt er weer heen dan is de omgeving zou erg veranderd.. Elk jaar is er wel een nieuwe wijk/weg te vinden etc.
Dus voor mij staat een hele verassing te wachten!
Als je een tijdje niet meer in Leiden bent geweest, en je rijdt er weer heen dan is de omgeving zou erg veranderd.. Elk jaar is er wel een nieuwe wijk/weg te vinden etc.
-
- Wegnummerfotograaf
Er staat een geel bord dat de afrit "9a" definitief dicht gaat, met een datum erbij ergens in april.boe! schreef:Richting Zevenhuizen is de weg nog wel dicht, maar dat kan volgens mij nooit lang duren.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.
--Harry.
-
- 2x3 autosnelweg
Even for the record:
Aanstaande zaterdag zal de nieuwe N219 feestelijk worden ingereden. Alles wat rolt (denk aan rolschaatsen) mag dan over het nieuwe tracé rijden. Het zal wel een natte boel worden...Rijkswaterstaat schreef:
Planning
■ 31 maart 2010: de op- en afrit Zevenhuizen en Waddinxveen richting Gouda in gebruik voor verkeer. De oude aansluiting Zevenhuizen is nog in gebruik (tot 8 april 21.30 uur). De oude op- en afrit Waddinxveen richting Gouda zijn buiten gebruik.
■ 8 april 2010: nieuwe N219 gaat eind van de middag in gebruik voor verkeer. De oude aansluiting Zevenhuizen gaat ‘s avonds om 21.30 permanent buiten gebruik.
-
- 2x5 autosnelweg
Om 16.45 uur was de nieuwe N219 nog afgesloten. Wel stond aan het begin van de weg bij de A12 een aantal RWS-auto's klaar voor de inzegening.
-
- 2x4 autosnelweg
Een half uur later (om 17:15 uur) leek het alsof er auto's over nieuwe weg heen reden. Maar omdat er iets verder op de oude route de normale file stond zal ik het in het voorbijgaan wel verkeerd gezien hebben.
-
- 2x5 autosnelweg
RWS mag het 600-meterbord richting Gouda meteen weer repareren. Bij het verwijderen van de stickers is ook het afritnummer van het bord verdwenen.
-
- 2x3 autosnelweg
Ik ben vandaag over de N219 gereden. Het nieuwe traject ziet er goed uit.
In afstand/tijd is er nauwelijks verschil met de route die ik normaal rijd naar Waddinxveen (A20-afrit Moordrecht-N456-N453), volgens Google.
Maar als er file voor Moordrecht staat ligt het nu wel voor de hand om via de N219 te rijden.
Klik hier voor de fotoreportage
In afstand/tijd is er nauwelijks verschil met de route die ik normaal rijd naar Waddinxveen (A20-afrit Moordrecht-N456-N453), volgens Google.
Maar als er file voor Moordrecht staat ligt het nu wel voor de hand om via de N219 te rijden.
Klik hier voor de fotoreportage