[A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Matti
stadsweg
Berichten: 302
Lid geworden op: za 14 okt 2017, 20:53
Locatie: Knooppunt Gieten

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Matti » do 02 nov 2017, 16:31

Amsterdam via Afsluitdijk er weer terug :p

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door paolie » do 02 nov 2017, 16:32

Den Helder heeft toch ook een behoorlijk Zierikzeegehalte... Dan lijkt mij Hoorn absoluut een betere keuze (heeft ook meer inwoners).
Of wellicht is West-Friesland een idee? :D
Laatst gewijzigd door paolie op do 02 nov 2017, 16:39, 4 keer totaal gewijzigd.

Matti
stadsweg
Berichten: 302
Lid geworden op: za 14 okt 2017, 20:53
Locatie: Knooppunt Gieten

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Matti » do 02 nov 2017, 16:59

Den Helder kan prima het wordt al vanaf Bolsward aangegeven

Edit:
vergeet wat ik net heb gezegd. ik denk dat je vanaf Joure ook prima Bolsward kan bewegwijzeren

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5803
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Schelpenpaadje » do 02 nov 2017, 17:54

Als Den Helder een optie is dan kun je er -onder een streep- net zo goed Harlingen neerzetten.
Ik ga er vanuit dat er vanaf Joure meer verkeer bij Zurich rechtsaf gaat dan bij Den Oever.

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Lekkere Kwal » do 02 nov 2017, 18:01

^^ ik zie dat niet als 'net zo goed'. Harlingen ligt noordelijker en suggereert niet dat de verbinding naar Noord-Holland is.

Bluemoon23
stadsweg
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 03 feb 2008, 21:40

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Bluemoon23 » do 02 nov 2017, 18:34

paolie schreef:Den Helder heeft toch ook een behoorlijk Zierikzeegehalte... Dan lijkt mij Hoorn absoluut een betere keuze (heeft ook meer inwoners).
Of wellicht is West-Friesland een idee? :D
Hoezo Zierikzeegehalte ?, het einde van de wereld bedoel je ? :lol:
Hoorn mag dan wel meer inwoners hebben, maar dat zie ik toch meer als een forensenstad van Amsterdam.

Den Helder is een marinehaven, een haven voor de offshore bevoorrading, en het vertrekpunt voor de veerboot naar Texel.
Het is niet alsof je het over Holwerd hebt ofzo.
Laatst gewijzigd door Bluemoon23 op do 02 nov 2017, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Coen Tunnel » do 02 nov 2017, 18:42

Bluemoon23 schreef:
GuteFahrt schreef:Van de week reed ik op de A7 Heerenveen -> Joure en ik meende dat ik daar bij het knooppunt Den Helder op het bord zag staan. Best maf.
Op zich is dat niet raar vind ik, er gaat best wel wat internationaal (vracht)verkeer over de A7 richting Den Helder.
Duitsers richting Texel, of vrachtverkeer voor de haven in Den Helder.
Hoeveel verkeer zou dat nou echt zijn? Vrij weinig, ben ik bang.
Boerenkool schreef:Alkmaar zou ook niet misstaan. Maar verder, beter dan dat je moet kiezen tussen A6 Amsterdam en A7 Amsterdam. Den Helder is voor veel mensen goed bekend als Noord Holland Noordse plaats.
Alkmaar zou inderdaad ook een goede optie zijn, als de grootste plaats in het noorden van Noord-Holland. Maar wel hoek-om via de N242.

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5803
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Schelpenpaadje » do 02 nov 2017, 19:26

Lekkere Kwal schreef:^^ ik zie dat niet als 'net zo goed'. Harlingen ligt noordelijker en suggereert niet dat de verbinding naar Noord-Holland is.
Omdat er vanaf Joure relatief maar weinig verkeer de Afsluitdijk over gaat.

Vanaf Sneek wordt Amsterdam over de Afsluitdijk aangegeven. Daarnaast nog een ander doel binnen Noord-Holland moeten continueren is echt een overkill.

Het meeste verkeer blijft in de provincie. Als de N99 in aanmerking komt, dan is de N31 puur kijkend naar verkeer minstens zo relevant.

Wat mij betreft is het ontbreken van een doel in Noord-Holland bij Joure een beperkt probleem. Je kunt het eigenlijk alleen oplossen door Amsterdam tussen Joure en Bolsward te vervangen of aan te vullen, wat ook niet wenselijk is.

Bolsward bij Joure op de borden toevoegen lijkt me -mits er ruimte is- wel een goede. Maar ik verwacht dat men in het knooppunt naast Sneek ook graag Joure-West op de borden wil houden.

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5803
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Schelpenpaadje » do 02 nov 2017, 19:29

Coen Tunnel schreef:
Bluemoon23 schreef:
GuteFahrt schreef:Van de week reed ik op de A7 Heerenveen -> Joure en ik meende dat ik daar bij het knooppunt Den Helder op het bord zag staan. Best maf.
Op zich is dat niet raar vind ik, er gaat best wel wat internationaal (vracht)verkeer over de A7 richting Den Helder.
Duitsers richting Texel, of vrachtverkeer voor de haven in Den Helder.
Hoeveel verkeer zou dat nou echt zijn? Vrij weinig, ben ik bang.
Boerenkool schreef:Alkmaar zou ook niet misstaan. Maar verder, beter dan dat je moet kiezen tussen A6 Amsterdam en A7 Amsterdam. Den Helder is voor veel mensen goed bekend als Noord Holland Noordse plaats.
Alkmaar zou inderdaad ook een goede optie zijn, als de grootste plaats in het noorden van Noord-Holland. Maar wel hoek-om via de N242.
Vanaf Bolsward wordt Den Helder genoemd. Als je bij Joure al een ander doel wilt vermelden, dan ligt Den Helder vooruit halen meer voor de hand i.v.m. continuering.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Chris » do 02 nov 2017, 20:03

Coen Tunnel schreef:Hoeveel verkeer zou dat nou echt zijn? Vrij weinig, ben ik bang.
Je moet denk ik meer denken in termen van 'richtinggevendheid' dan de hoeveelheid verkeer. Den Helder geeft goed de kop van Noord-Holland weer, Hoorn is juist wat discutabel omdat je dat ook via Lelystad kan bereiken (scheelt maar 8 km) en het weer dichter bij de regio Amsterdam ligt.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Coen Tunnel » do 02 nov 2017, 20:10

^^ Ik zeg ook niet dat ik tegen Den Helder ben, maar het argument van richtinggevendheid vind ik heel wat sterker dan de vermeende grote stromen (vracht)verkeer. ;)

Hoorn is een doel dat bij :KP: Joure nog niks op de borden te zoeken heeft.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Vinny » do 02 nov 2017, 20:17

Ik kan bevestigen dat Den Helder inmiddels ook op blauwe borden staat aangegeven. Meer bepaald, het eerste afstandsbord op de A 7 in de richting Sneek.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
paolie
expressweg
Berichten: 4100
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:58

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door paolie » do 02 nov 2017, 20:32

Coen Tunnel schreef:Hoorn is een doel dat bij :KP: Joure nog niks op de borden te zoeken heeft.
Grotere stad, veel meer historie, en ook nog eens beter de richting aanduidend dan het hoek-om doel Den Helder....

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Coen Tunnel » do 02 nov 2017, 20:46

^^ De richting aanduiden van een snelweg die geen duidelijke richting heeft? De A7 gaat vanaf Joure eerst noordwest, dan zuidwest en dan naar het zuiden. Ja, Hoorn is de grootste stad aan de A7 tussen Groningen en Purmerend, maar die A7 bedient vanaf hier indirect ook nog de nodige andere doelen. Zoals inderdaad Harlingen, Den Helder, Alkmaar...

Zoals Chris al aangeeft is Hoorn al redelijk dichtbij de regio Amsterdam en er is ook nog een route via Lelystad. Nu zal iemand dat op weg naar Hoorn niet zo gauw doen, maar een doel als Hoorn suggereert in mijn ogen ook dat dit bv. de beste route naar Enkhuizen is, terwijl dat verkeer toch echt beter A6-N302 kan nemen.

En met alle respect, maar een provinciestadje als Hoorn met zo'n 70.000 inwoners al op 100 km afstand aangeven heeft toch een hoog Zierikzee-gehalte. Ik denk dat je dan de bekendheid van Hoorn in Nederland ook flink overschat, ondanks de historie van de plaats. Het beduidend grotere Alkmaar is mijns inziens dan duidelijker, of Den Helder, dat iedereen wel als een doel in Noord-Holland kan plaatsen en ook direct duidelijk maakt dat dit de route via de Afsluitdijk is. Als Hoorn het op de A10 al moet afleggen tegen Purmerend, dan heeft het op :KP: Joure ook niks te zoeken als richtinggevend doel. En nee, hiermee pleit ik niet voor Purmerend vanaf :KP: Joure. ;)

Emil
verkeersader
Berichten: 930
Lid geworden op: di 25 okt 2011, 11:07

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Emil » do 02 nov 2017, 22:09

Waar de meeste mensen het wel over eens zijn is dat er een richtinggevend doel moet komen op knooppunt Joure voor het noorden van West-Friesland. Opties die open liggen zijn Amsterdam, Hoorn, Den Helder en Alkmaar.

Amsterdam is ondenkbaar, dat is te verwarrend. Hoorn is een stad met veel historie en een respectabel aantal inwoners, maar kent zeker in de regio noord Nederland en ook in Duitsland weinig bekendheid. Bovendien wekt het de suggestie dat Enkhuizen ook via Hoorn gaat, wat niet het geval is. Alkmaar is als grootste stad van de regio een prima optie, maar heeft wel het nadeel dat het niet in het verlengde van de snelweg ligt, het vergt een behoorlijk aantal hoekjes om. Den Helder is bij het grote publiek bekend, ligt mooi in het verlengde van de A7, verbonden met rijksweg 99, en is relevant voor mensen waar de bebording hoofdzakelijk voor bedoeld is. Ik vind Den Helder een prima beslissing.

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22840
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door harry » do 02 nov 2017, 22:26

Emil schreef:Alkmaar ... vergt een behoorlijk aantal hoekjes om.
Ik weet niet hoe je een "hoekje" telt, maar als het om wegnummers gaat is Alkmaar één hoekje (N242) en Den Helder 2 hoekjes (N99, N250).
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21910
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Pino » do 02 nov 2017, 23:55

^^ Het zijn meer de hoekjes in de A7 zelf die daar in de weg zitten. Tegen die achtergrond kan ik wel redelijk leven met het doel Den Helder, dat nog enigszins in de oost-west-lijn van de A7 in Friesland ligt.

Ikzelf had Afsluitdijk denk ik nog het beste gevonden, vergelijkbaar met verwijzingen Gotthard, Brenner en Frejus in de Alpen. Zo'n verwijzing vertegenwoordigt dan heel Noord-Holland boven Amsterdam. Maar aan verwijzingen naar een kunstwerk willen we in Nederland niet (althans, niet meer sinds de vroege jaren '70).
Laatst gewijzigd door Pino op vr 03 nov 2017, 8:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Emil
verkeersader
Berichten: 930
Lid geworden op: di 25 okt 2011, 11:07

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Emil » vr 03 nov 2017, 0:43

harry schreef:
Emil schreef:Alkmaar ... vergt een behoorlijk aantal hoekjes om.
Ik weet niet hoe je een "hoekje" telt, maar als het om wegnummers gaat is Alkmaar één hoekje (N242) en Den Helder 2 hoekjes (N99, N250).
Alkmaar wordt op het OWN toch echt via de N504 en N245 geleid. Dan heb je al drie wegnummers in de pocket. Dat van de N250 naar Den Helder is een beetje flauw. Maar dan speel ik het ook gewoon flauw, want daar waar de N99 eindigt valt al onder het plaatsnaamgebied van Den Helder. :p

kingpin1966
verkeersader
Berichten: 618
Lid geworden op: vr 15 jan 2010, 17:14
Locatie: Heerhugowaard

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door kingpin1966 » vr 03 nov 2017, 9:22

Op Google Maps staat het nieuwe knooppunt Joure inmiddels al ingetekend in de kaart.
Op de luchtfoto zijn de contouren ook al mooi zichtbaar.
Ook bij Waze staat hij er al in.
Op de routeplanner van Tomtom nog niet.
Valt me tegen van TT die er om bekend staat nog wel eens voor de muziek uit te lopen. :hahaHAHA:
I would rather be a little nobody, then to be a evil somebody - President Lincoln

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32132
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Coen Tunnel » vr 03 nov 2017, 11:20

Pino schreef:Ikzelf had Afsluitdijk denk ik nog het beste gevonden, vergelijkbaar met verwijzingen Gotthard, Brenner en Frejus in de Alpen. Zo'n verwijzing vertegenwoordigt dan heel Noord-Holland boven Amsterdam. Maar aan verwijzingen naar een kunstwerk willen we in Nederland niet (althans, niet meer sinds de vroege jaren '70).
Het wordt inderdaad niet echt meer gebruikt voor gemotoriseerd verkeer. Al staat de Afsluitdijk wel duidelijk gemarkeerd met bordjes aan het begin van de dijk en is het in Nederland wel een begrip.

De verwijzing 'Amsterdam via Afsluitdijk' heeft het nog tot in de jaren '90 volgehouden.

In Rotterdam worden de oeververbindingen wel nog steeds gebruikt om verkeer te geleiden.

Ook voor fietsers worden objecten wel gebruikt in de geleiding: https://www.google.de/maps/@51.81929,4. ... 312!8i6656

Veldwachter
woonerf
Berichten: 94
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 21:40
Locatie: Rotterdam, NL

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Veldwachter » vr 03 nov 2017, 11:29

kingpin1966 schreef:Op Google Maps staat het nieuwe knooppunt Joure inmiddels al ingetekend in de kaart.
Op de luchtfoto zijn de contouren ook al mooi zichtbaar.
Ook bij Waze staat hij er al in.
Op de routeplanner van Tomtom nog niet.
Valt me tegen van TT die er om bekend staat nog wel eens voor de muziek uit te lopen. :hahaHAHA:
Bij HERE Maps staat het nieuwe knooppunt al wel ingetekend op de Map Creator kaart. Dus het zal nog wel een kwart á half jaar duren voordat het nieuwe knooppunt naar alle Garmin toestellen gestuurd wordt.
Anticipeer en tolereer (op) andermans fouten.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Jackbauer1350 » vr 03 nov 2017, 12:43

Coen Tunnel schreef: Al staat de Afsluitdijk wel duidelijk gemarkeerd met bordjes aan het begin van de dijk en is het in Nederland wel een begrip.
Dat moet denk ik meer als objectbord gezien worden zoals bij bruggen en tunnels.

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5803
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Schelpenpaadje » vr 03 nov 2017, 16:58

Coen Tunnel schreef:Op de tijdelijke gele borden staat dat inderdaad:

Afbeelding

Of staan er inmiddels al de definitieve blauwe wegwijzers?
Dit doorstrepingen en letters van tape zijn inmiddels verwijderd van dit bord.

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5803
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Schelpenpaadje » vr 03 nov 2017, 18:10

Ben vandaag dus eindelijk door de nieuwe situatie gereden.

Wat me opviel/tegenviel is dat de fundering voor de westelijke rijbaan van de A6/A7 tussen de aansluiting en het knooppunt nog compleet afwezig is. Naast de oostelijke rijbaan, waar nu nog verkeer in beide richtingen over gaat, is het nog zo een meter lager en volkomen vlak. Er ligt een bouwweg maar niets wijst er nog op dat aan die kant binnen een paar maanden auto's zullen rijden.

ibodejoode
stadsweg
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 15 okt 2014, 23:27
Locatie: Franeker
Contacteer:

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door ibodejoode » vr 03 nov 2017, 22:32

Ik las de discussie over het vrachtwagenverkeer. M.i. is de beste route voor vrachtverkeer van / naar Amsterdam Noord / boven het Noordzeekanaal naar / van Groningen en verder het snelste en gemakkelijkste via de route Afsluitdijk - (N31) - Harlingen - Leeuwarden - Drachten - (A7). Als aquduct / tunnelbak N31 Harlingen over ca. 1,5 maand geheel gereed is, is dit een rustige route (veel minder druk dan Joure - Herenveen via A7) waar ze constant kunnen doorrijden. Vrachtwagens mogen toch geen 100 km/u. Verder is lengte Kop Afsluitdijk - Drachten via N7 (Joure) in afstand ca. gelijk met afstand via N31 (Leeuwarden). Is m.i. ook aantrekkelijk voor caravans.

Matti
stadsweg
Berichten: 302
Lid geworden op: za 14 okt 2017, 20:53
Locatie: Knooppunt Gieten

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Matti » za 04 nov 2017, 14:06

^^
Ik hoor veel collega's over deze route. Ikzelf vindt het nog steeds het makkelijkst om via Joure-Emmeloord-Almere te gaan. Dat wordt straks nog mooier met de verbredingen waar ze nu mee bezig zijn. Als ik in de Hemhavens moet zijn pak ik wel altijd de Afsluitdijk. (zodat je gelijk op de goede kant van de Coen tunnel zit). Maar dan ga ik gewoon over Heerenveen. Dit omdat ik vaak net voor de spits ben en het voor mij gevoel een omweg is om via Harlingen te gaan. ;)

Emil
verkeersader
Berichten: 930
Lid geworden op: di 25 okt 2011, 11:07

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Emil » za 04 nov 2017, 16:05

^^ Via Harlingen is 2 kilometer korter. Zoals gezegd, als de ombouw gereed is bij Harlingen lijkt dit voor langzaam verkeer de hoofdroute te gaan worden. Prima om de A7 Joure - Groningen daardoor te ontlasten

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Jackbauer1350 » za 04 nov 2017, 19:49

Ik ben vanmiddag nog eens wezen kijken bij het oude knooppunt. De oostzijde is inmiddels helemaal opgebroken net als de oude rijbanen tussen de Hollandiastraat en de aansluiting van de nieuwe op de bestaande rijbaan richting/vanuit Sneek.
Uiteraard een serie foto's geschoten. Hieronder enkele ervan. De hele serie is in dit album (nrs 113 t/m 156) te vinden.

Afbeelding
De nieuwe aansluiting Joure.
Verkeer rijdt hier in beide richtingen over deels wat één van de nieuwe rijbanen moet worden en deels over een provisorisch stuk.
Ook is de toerit van de nieuwe aansluiting richting Heerenveen in gebruik.

Afbeelding
Ingezoomd op het viaduct.

Afbeelding
Afbeelding
De oostelijke helft van de rotonde is inmiddels opgeruimd. De tijdelijke hoogste berg van Friesland is inmiddels aan het slinken.

Afbeelding
De A7 kijkend richting Heerenveen vanaf het viaduct Haskerveldweg.

Afbeelding
Afbeelding
Aanleg van de nieuwe ovatonde op de plek waar de rotonde Geert Knolweg/Sewei lag.

Afbeelding
Afbeelding
Tijdelijke bypass van de Geert Knolweg.

Afbeelding
Het middeneiland van de grote rotonde.

Afbeelding
Afbeelding
De westelijke helft van de grote rotonde doet nu nog diens als 1x2 weg voor het verkeer van en naar de Sewei-west en de McDonald's.

Afbeelding
Afbeelding
Net als de oude rijbaan richting Sneek.

Afbeelding
Afbeelding
Terwijl de rijbaan vanuit Sneek wordt gebruikt als stortplaats voor het puin van de oude rijbanen en de rotonde.
Wie er nog een stukje rotonde wil voor thuis, hier ligt het.

Afbeelding
Bij het parkeerterrein van de Mac ligt een mooi bordenkerkhof.

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Lekkere Kwal » za 04 nov 2017, 20:14

^^ mooi foto's weer :top:

Ben benieuwd wanneer men de A7 gaat omleggen om het viaduct Haskerveldweg te slopen.

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5803
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A007][A006] ombouw knooppunt Joure

Bericht door Schelpenpaadje » za 04 nov 2017, 20:29

^^ Daarvoor zal eerst de nieuwe verbinding tussen Joure en de aansluiting gemaakt moeten zijn. Tot die tijd is het viaduct Haskerveldweg nog nodig en kan de tijdelijke slinger niet in gebruik worden genomen.

Plaats reactie