[N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Discussieer hier over actuele grote wegenplannen en in uitvoering zijnde grote projecten

Moderator: Moderatoren

petervdveen
autoweg
Berichten: 2154
Lid geworden op: vr 02 sep 2011, 11:17
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door petervdveen » ma 05 sep 2016, 15:12

Chris schreef:Het is nog altijd even wennen dat je tussen de Eilandbrug en de Ramspolbrug de N50 niet meer op of afkan. Voorheen zat er een kruispunt vlak voor de Ramspolbrug. Nu moet je keren bij de aansluiting Ens, of al bij Kampen-Zuid er af gaan en via IJsselmuiden rijden.
Het verkeer heeft nog een tijdje gebruik gemaakt van een onverhard pad, net voor de foto, maar enkele maanden later is het hek dicht gemaakt.
Waze Benelux | @petervanderveen | Linkedin
Wegstatus - Alle wegafsluitingen en meldingen voor rijks- en provinciale wegen.

hurricane
verkeersader
Berichten: 942
Lid geworden op: wo 20 apr 2005, 19:57

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door hurricane » za 15 okt 2016, 0:32

Uit het MIRT 2016
N50 Kampen – Kampen Zuid
 De regio verzoekt het Rijk om voor traject N50 Kampen – Kampen Zuid de
planprocedure te starten en hiervoor € 4 - 5 mio beschikbaar te stellen. De regio is
(behoudens goedkeuring door raden en staten) bereid 50 - 60% van de kosten bij te
dragen (€ 5 - 6 miljoen).
 Minister neemt het verzoek van de regio mee in de afweging rondom de nieuwe NMCA.
Goed nieuws dat dit gedeelte iig weer wordt genoemd.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » za 15 okt 2016, 1:19

^^ Zeker. Dit deel mag wat mij betreft zo snel mogelijk 2x2 worden. De ruimtereservering is aanwezig en het zal de nodige vertraging schelen in de spitsen.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76492
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Chris » za 15 okt 2016, 9:44

Wat een getouwtrek om € 10 miljoen...

rene154
stadsweg
Berichten: 402
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 13:47

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door rene154 » za 15 okt 2016, 10:33

Tja, het zijn wel weer 5 miljoen die het rijk ook elders kan investeren. Denk aan hoe moeilijk wordt gedaan over de verbreding van de A15 tot aan Sliedrecht oost..

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17415
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Kaaiman » za 15 okt 2016, 10:39

Maar waarom dan wel met schijnbaar het grootste gemak datzelfde bedrag voor het knooppunt N62/N254...?

Ik weet waarschijnlijk het antwoord wel: de N62 moet in 2033 rijksweg worden en dan kan maar beter nu alles goed dan straks halfslachtig, en de N50 is al toekomstvast voorbereid op toekomstige verdubbeling, maar toch.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76492
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Chris » za 15 okt 2016, 10:45

rene154 schreef:Tja, het zijn wel weer 5 miljoen die het rijk ook elders kan investeren. Denk aan hoe moeilijk wordt gedaan over de verbreding van de A15 tot aan Sliedrecht oost..
Dat is zo, maar eigenlijk gaat het nergens over. Stel dat de bouwtijd 2 jaar is, in die periode wordt pak 'm beet € 5 miljard aan wegen uitgegeven. Daar moet toch wel een paar miljoen voor te vinden zijn om een knelpunt (zowel capaciteit als veiligheid) effectief en tegen zeer lage kosten op te lossen?

De provincie Overijssel zou de verbreding ook kunnen voorfinancieren en dat bedrag op een later moment van het rijk ontvangen, bijvoorbeeld uit het verlengde infrafonds tot 2030.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » vr 04 nov 2016, 14:30

Lokale inwoners geven aan de N50 te mijden vanwege de vele ongevallen:

De Stentor: Liever omrijden dan via doodenge N50

Ik rij dagelijks in beide richtingen over de N50. Ik mijd de weg niet maar het rijdt zeker bij drukte wel ontzettend nerveus. Een fijne weg is het niet en 2x2 rijstroken tussen Kampen of Kampen-Noord en KP Hattemerbroek zijn eigenlijk gewoon nodig, en de gelijkvloerse kruising bij Zalkerbroek moet worden opgeheven. De intensiteiten van rond de 28.000 mvt/dag rechtvaardigen dat soort maatregelen ook zeker. Regelmatig is er ook sprake van filevorming, vooral bij de aansluitingen Kampen en Kampen-Zuid in de spitsen door de grote hoeveelheden invoegend verkeer, zeker bij Kampen vanaf de N307. Daardoor loopt het op de N50 komende vanaf Emmeloord ook vast. Dat is maar een korte file die (in ieder geval in de middagspits) doorgaans misschien vijf minuten vertraging oplevert, maar dikwijls staat het wel onverwacht stil bovenop of vlak na het viaduct van de N50 over de N307. Dat is lang niet altijd goed te zien en dat is volgens mij wel één van de redenen dat het juist bij het viaduct zo vaak misgaat. Ik kijk daar altijd heel goed in mijn spiegels, zeker als er een vrachtwagen achter mij zit, ik hou uitwijkmogelijkheden in de gaten (Kan ik de berm in? Of wellicht beter snel naar links als er geen tegenliggers zijn?), ik hou voldoende afstand tot mijn voorganger en ik doe mijn alarmlichten aan.

Gebruikersavatar
Willem
2x4 autosnelweg
Berichten: 10945
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:46
Locatie: Delft

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Willem » vr 04 nov 2016, 18:22

Bovendien slaan de files op de N50 terug op de Flevoweg in Kampen.

Het is logisch dat de N50 bij Kampen een knelpunt vormt: aan de ene zijde zijn er 2+1 rijstroken en aan de andere zijde 2x2. Dan is het niet logisch dat er een stuk met 2x1 rijstrook is.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » vr 04 nov 2016, 23:37

Willem schreef:Bovendien slaan de files op de N50 terug op de Flevoweg in Kampen.
Dat valt nog enigszins mee, zeker sinds de toerit richting Zwolle verdubbeld is, is daar meer capaciteit. Maar aan het einde van de toerit moet het verkeer eerst naar één strook invoegen en daarna invoegen op de ene rijstrook van de N50 vanaf Emmeloord. In de spits komt daar veel meer verkeer de weg op dan dat er al op de N50 rijdt.
Het is logisch dat de N50 bij Kampen een knelpunt vormt: aan de ene zijde zijn er 2+1 rijstroken en aan de andere zijde 2x2. Dan is het niet logisch dat er een stuk met 2x1 rijstrook is.
Tussen Kampen en Kampen-Zuid is het een erg drukke weg voor 1x2 rijstroken. Het is echt een bottleneck.

De intensiteiten ten noorden van de aansluiting Kampen liggen lager, waardoor de bouw van een tweede Eilandbrug nog even uitgesteld zou kunnen worden, maar voor het deel van Kampen tot KP Hattemerbroek is 2x2 toch wel gewenst. De brug over het Reevediep en het viaduct van de Hanzelijn zijn al voorbereid op 2x2 autosnelweg. Wat mij betreft wordt het deel vanaf de brug over het Reevediep tot minimaal ten noorden van de aansluiting Kampen uitgebouwd tot 2x2 autosnelweg A50, en gaat dat geen jaren meer duren. Er moet toch dringend iets gedaan worden aan de situatie bij Kampen. Daarna kan het deel van de brug over het Reevediep tot KP Hattemerbroek volgen, en daarna het deel tussen Kampen en de Ramspolbrug, met een nieuwe Eilandbrug.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17415
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Kaaiman » za 05 nov 2016, 8:02

Een 'quick win' zouden misschien nog weefstroken op dat stuk kunnen zijn, maar ik weet niet of dat onder de viaducten past.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » za 05 nov 2016, 14:15

Tussen Kampen en Kampen-Zuid? Lijkt me lastig worden: https://www.google.nl/maps/@52.5421072, ... 312!8i6656

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door nederland24 » za 05 nov 2016, 14:15

In hoeverre zorgen de aansluitingen Kampen-Zuid en Kampen voor vertragingen op de N50?

Gebruikersavatar
Vahalis
autoweg
Berichten: 1135
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 10:10
Locatie: 030

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Vahalis » za 05 nov 2016, 14:20

Coen Tunnel schreef:Tussen Kampen en Kampen-Zuid? Lijkt me lastig worden:
Is daar rechts niet voldoende ruimte voor verlenging van het viaduct? In het rechter landhoofd lijkt ook middenpijler te staan.

JochemV
woonerf
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 23:36
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door JochemV » za 05 nov 2016, 14:39

Coen Tunnel schreef:Tussen Kampen en Kampen-Zuid? Lijkt me lastig worden: https://www.google.nl/maps/@52.5421072, ... 312!8i6656
In het rechtse landhoofd zit een middenpijler verstopt, zie het verschil tussen links en rechts. Dit was ook bij een aantal viaducten tussen Kampen en Hattemerbroek gedaan, wat bij de aanleg van de Hanzelijn erg goed uitkwam.

Iets groter probleempje is de geluidswal rechts verderop in beeld, die zal afgegraven moeten worden en verplaatst dan wel vervangen moeten worden door een scherm of iets dergelijks.
nederland24 schreef:In hoeverre zorgen de aansluitingen Kampen-Zuid en Kampen voor vertragingen op de N50?
In de spitsuren slibt dat wegdeel enorm dicht door een behoorlijke stroom in- en uitvoegend verkeer vanuit Kampen via die beide afslagen, vaak zodanig dat er files ontstaan. De ernstige klapper van eerder deze week is daar ook gevolg van. Zodanig dat de Provincie en de gemeenten al via de media hebben aangekondigd 5 van de 10 miljoen benodigd voor een verdubbeling bij te willen dragen. Ik hoop dat naast de verdubbeling Kampen - Kampen-Zuid er ook weefvakken komen tussen Kampen [32] en de halve afslag naar de haven [32a] v.v., zodat invoegend (vracht)verkeer daar ook meer tijd heeft om in te voegen of rechts kan blijven houden om de haven te bereiken.

Ik kom zelf ook uit Zwolle, en als ik in de spits de keuze heb van/naar de NOP tussen N50 en binnendoor via N764 Zwolseweg/N765 Frieseweg dan kies ik toch graag voor die beduidend minder stressvolle laatste optie, ondanks diverse VRI's en :A1-80: en af en toe :A1-50: .
HiddenPlaces.nl
Artistic & Creative Photography

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » za 05 nov 2016, 14:48

JochemV schreef:
Coen Tunnel schreef:Tussen Kampen en Kampen-Zuid? Lijkt me lastig worden: https://www.google.nl/maps/@52.5421072, ... 312!8i6656
In het rechtse landhoofd zit een middenpijler verstopt, zie het verschil tussen links en rechts. Dit was ook bij een aantal viaducten tussen Kampen en Hattemerbroek gedaan, wat bij de aanleg van de Hanzelijn erg goed uitkwam.

Iets groter probleempje is de geluidswal rechts verderop in beeld, die zal afgegraven moeten worden en verplaatst dan wel vervangen moeten worden door een scherm of iets dergelijks.
Dat die landhoofden er zijn weet ik, maar dan nog leg je hier niet even simpel weefstroken aan. Een echte quick-win is dus niet mogelijk.
nederland24 schreef:In hoeverre zorgen de aansluitingen Kampen-Zuid en Kampen voor vertragingen op de N50?
Op drukke tijdstippen ben ik toch wel 5-10 minuten extra kwijt ten opzichte van de wat rustiger tijdstippen.
JochemV schreef:Ik hoop dat naast de verdubbeling Kampen - Kampen-Zuid er ook weefvakken komen tussen Kampen [32] en de halve afslag naar de haven [32a] v.v., zodat invoegend (vracht)verkeer daar ook meer tijd heeft om in te voegen of rechts kan blijven houden om de haven te bereiken.
Ik gebruik aansluiting 32a elke werkdag en die is vrij rustig. Er maakt wel wat vrachtverkeer gebruik van. Invoegen richting Zwolle kan soms wat problematisch zijn doordat de afrit redelijk naar boven loopt en er soms een golf aan verkeer komt als de Eilandbrug even geopend is geweest. Maar dat kan enigszins gereguleerd worden middels de TDI op de toerit, die ik echter nog nooit in werking heb gezien.
Vahalis schreef:Is daar rechts niet voldoende ruimte voor verlenging van het viaduct? In het rechter landhoofd lijkt ook middenpijler te staan.
Ja, de N50 tussen Kampen en KP Hattemerbroek is bij viaducten wel voorbereid op een uitbouw tot 2x2 autosnelweg.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17415
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Kaaiman » za 05 nov 2016, 16:01

Coen Tunnel schreef:Tussen Kampen en Kampen-Zuid? Lijkt me lastig worden: https://www.google.nl/maps/@52.5421072, ... 312!8i6656
Een weefstrook in één richting zou wel moeten kunnen, namelijk op de ruimtereservering van de vluchtstrook. Je ontkomt alleen niet aan graafwerkzaamheden en een grondkering.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » za 05 nov 2016, 16:24

^^ Dan zou ik dat liever zien richting Zwolle. Maar probleem is dat uiteindelijk een heleboel verkeer op 1 rijstrook verder moet, en veel verkeer toch zo snel mogelijk wil invoegen. Inmiddels staan er al een paar maanden borden 'Gehele invoegstrook gebruiken' bij Kampen en Kampen-Zuid richting Zwolle, maar daar wordt nauwelijks gehoor aan gegeven. De meeste weggebruikers willen als het eenmaal is vastgelopen gelijk aan het begin van de invoegstrook invoegen. Dat helpt ook niet echt.

Mezelf14
polderweggetje
Berichten: 48
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 10:42

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Mezelf14 » zo 06 nov 2016, 22:28

Maar wat zou het eigenlijk grofweg kosten om het stuk tussen Kampen - Noord en Hattemerbroek op te waarderen naar A50? Volgens mij zijn er (zeker op het stuk tussen Zuid en Hattemerbroek) stukken hierop voorbereid.

JochemV
woonerf
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 23:36
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door JochemV » zo 06 nov 2016, 22:42

Voornaamste probleem is dan de aansluiting op de verzorgingsplaats Zalkerbroek. Wil je die voor beide richtingen bereikbaar houden dan blijf je een gelijkvloerse kruising houden, of er moeten binnen de smalle ruimte die er is viaducten worden gebouwd. Andere optie zou zijn om de VZP alleen vanuit noordelijke richting bedienbaar te houden en vanuit zuidelijke richting niet. Nadeel is dan dat er dan tussen Heerde en Bant (ongeveer 56 km) geen enkele VZP is in noordelijke richting. Maar wie weet ziet daar iemand wel weer brood in :)

Voor de rest: niets liever dan een 2x2 N50 of een A50 tot aan Kampen! :top:
HiddenPlaces.nl
Artistic & Creative Photography

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » zo 06 nov 2016, 23:14

^^ Vooral voor het hotel-restaurant zou het vervelend zijn als ze nog maar in één richting bereikbaar zijn. Een viaduct lijkt me echter lastig in te passen door de nabijheid van de Hanzelijn, maar wellicht lukt het met een terre-armée-keerwand.

JochemV
woonerf
Berichten: 67
Lid geworden op: vr 06 nov 2009, 23:36
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door JochemV » ma 07 nov 2016, 0:20

Of met een voetgangerstunneltje onder de weg door. Parkeren aan de ene kant, slapen en eten aan de andere kant. Niet de meest fraaie oplossing, maar kosten en baten afwegend denk ik geen verkeerde optie.
HiddenPlaces.nl
Artistic & Creative Photography

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5087
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Rogier » ma 07 nov 2016, 9:16

^^

Dat gaat lastig worden i.v.m. de Hanzelijn. Aan de oostkant is geen ruimte om een parkeerplaats aan te leggen.
Persoonlijk denk ik dat het verdubbelen van dit wegvak ongeveer 15 - 20 miljoen euro gaat kosten.
De ruimte is aanwezig en de grond is al in bezit van het Rijk. Echter er geen zandlichaam voor het wegvak opgebouwd.

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Lekkere Kwal » ma 07 nov 2016, 9:47

JochemV schreef:Of met een voetgangerstunneltje onder de weg door. Parkeren aan de ene kant, slapen en eten aan de andere kant. Niet de meest fraaie oplossing, maar kosten en baten afwegend denk ik geen verkeerde optie.
Je ziet daar meestal een voetgangersbrug voor gebouwd worden. Ziet er wat minder naargeestig uit dan zo'n tunneltje 's avonds.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » ma 07 nov 2016, 10:32

^^ Het aantal mensen wat van zo'n tunneltje of voetgangersbrug gebruik maakt lijkt me klein. Het is toch een soort barrière. Volgens mij is het hotel-restaurant nu al niet heel druk, en als het maar in één richting toegankelijk is kunnen ze de tent gelijk wel sluiten. Terwijl er juist kansen liggen als het een snelweg wordt en er meer verkeer komt.

Dan zie ik liever, indien het past, een smalle haarlemmermeer aan de noordkant van de weg met een viaduct of tunneltje om de N50/A50 te kruisen. Dan blijft de VZP gewoon bereikbaar.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17415
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Kaaiman » ma 07 nov 2016, 11:58

Als dit technisch kan, is iedereen tevreden. Uiteraard met bewegwijzering naar de VZP vanuit beide richtingen.
Afbeelding

De kneep zit 'm vooral in de uitbuiging, door de rijbanen iets op te schuiven naar het zuiden om ruimte te maken voor een aansluiting aan de noordzijde. Desondanks blijft het krap.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

jms
dorpsstraat
Berichten: 237
Lid geworden op: di 29 mei 2012, 10:38
Locatie: Groningen

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door jms » ma 07 nov 2016, 12:12

Heeft de eigenaar van die VZP iets van een contract met RWS dat zijn hotel vanuit beide richtingen bereikbaar moet blijven?

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5542
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door nederland24 » di 08 nov 2016, 20:46

Ik denk dat het ook wel belangrijk is om de aansluiting met de N307 wat vloeiender te maken, zodat je voorkomt dat je na de verbreding alsnog terugslag krijgt op de N50 met files bij de afrit.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » wo 09 nov 2016, 7:39

^^ Een langere uitvoegstrook (een beetje zoals bij Lelystad van de A6 naar de N309) kan ook al helpen, al is er bij Kampen wel dermate veel afslaand verkeer dat je eigenlijk wel een betere oplossing zou willen hebben. Misschien is een halfklaverblad een betere oplossing, met de aansluitingen in het noordoostelijke en zuidwestelijke kwadrant en bypasses voor het verkeer N50 <-> N307.

In een ideale situatie was er een fly-over van de N50 vanuit Zwolle naar de N307 richting Lelystad aangelegd.

Gebruikersavatar
Coen Tunnel
Voorzitter
Berichten: 32169
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:39
Locatie: Aan de 🅰2️⃣8️⃣

Re: [N050] Hattemerbroek - Emmeloord

Bericht door Coen Tunnel » za 19 nov 2016, 19:31


Plaats reactie