[A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bespreek hier alles wat specifiek aan een autosnelweg gerelateerd is, maar wat geen actuele plannen of uitvoeringsprojecten betreft

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Jackbauer1350 » do 04 aug 2016, 11:09

^^ Als het goed is wordt in 2019 ook gestart met de ombouw van knooppunt Hoevelaken.

Willy84
polderweggetje
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 20:16

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Willy84 » za 06 aug 2016, 14:09

Met de nadruk op het woord als. De ervaring leert dat plannen nogal eens uitgesteld worden vanwege geldgebrek. Na deze verbreding komt de druk nog meer op knp Hoevelaken te liggen. Als dat is aangepakt op de kruising A1 /A30 ( voor zover dat nog niet het geval is) en vervolgens op het stuk Hoevelaken-Apeldoorn. Ook de A1 door het Gooi wordt een nog grotere Flessenhals dan het stuk al is. Feitelijk is de hele A1 overbelast en dient geheel verbreed te worden.

Schelpenpaadje
2x2 autosnelweg
Berichten: 5805
Lid geworden op: wo 10 feb 2016, 9:54

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Schelpenpaadje » za 06 aug 2016, 15:54

Willy84 schreef:Met de nadruk op het woord als. De ervaring leert dat plannen nogal eens uitgesteld worden vanwege geldgebrek.
De opdracht voor de reconstructie van Knooppunt Hoevelaken is al gegund hoor.
Na deze verbreding komt de druk nog meer op knp Hoevelaken te liggen. Als dat is aangepakt op de kruising A1 /A30 ( voor zover dat nog niet het geval is) en vervolgens op het stuk Hoevelaken-Apeldoorn. Ook de A1 door het Gooi wordt een nog grotere Flessenhals dan het stuk al is. Feitelijk is de hele A1 overbelast en dient geheel verbreed te worden.
Ook al heb je gelijk, alles in één keer aanpakken is niet reëel en daar bewijs je de gebruikers ook geen dienst mee.

Jurjen
dorpsstraat
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 13:27
Locatie: Pijnacker

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Jurjen » za 06 aug 2016, 17:51

^^ De A2 had 5 jaar terug toch ook bijna over de hele lengte werkzaamheden tussen Amsterdam en Eindhoven, dat ging volgens mij best prima, dus het kan wel.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76300
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Chris » ma 08 aug 2016, 20:16

Over het deel ten westen van knooppunt Eemnes is een apart topic: viewtopic.php?f=8&t=16182

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76300
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Chris » wo 05 okt 2016, 20:06

Heijmans schreef:Financial close voor PPS-project A27/A1

3Angle B.V., een projectvennootschap bestaande uit Heijmans Capital (een joint venture van Heijmans en 3i Infrastructure), 3i Infrastructure en Fluor, heeft financial close bereikt voor het publiek-private samenwerking project A27/A1 Utrecht-Noord – Knooppunt Eemnes – Aansluiting Bunschoten-Spakenburg. De financial close volgt op de voorlopige gunning van het project op 30 juni 2016. Het project heeft een contractwaarde van circa € 220 miljoen (inclusief 25 jaar beheer en onderhoud).

Met deze mijlpaal is de benodigde financiering voor het project zeker gesteld. De financiering bestaat uit een deel vreemd vermogen en een deel eigen vermogen. Het vreemd vermogen wordt beschikbaar gesteld door DZ Bank AG, ING Belgium SA/NV, KBC Bank NV, Nederlandse Waterschapsbank N.V. en Sumitomo Mitsui Banking Corporation. KBC Bank NV treedt ook op als agent van de financiers. Het eigen vermogen wordt ingebracht door de drie aandeelhouders van 3Angle, elk met een gelijk aandeel.
http://www.heijmans.nl/nl/nieuws/financ ... ect-a27a1/

Gebruikersavatar
captain007
Forumbeheerder
Berichten: 8711
Lid geworden op: di 21 okt 2008, 16:21
Locatie: Beneden-Leeuwen
Contacteer:

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door captain007 » vr 17 feb 2017, 9:11

De eerste zichtbare werkzaamheden starten vanaf maandag 20 februari. Er worden bomen gekapt en kabels en leidingen verlegd. De daadwerkelijke werkzaamheden aan de weg beginnen in juli en zijn eind 2018 gereed.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Berrychello » do 02 mar 2017, 21:19

De kaalslag is deze week inderdaad begonnen, het ziet er direct al anders uit.

Gebruikersavatar
Jackbauer1350
2x3 autosnelweg
Berichten: 7874
Lid geworden op: ma 21 nov 2011, 22:03
Locatie: Wijdemeren
Contacteer:

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Jackbauer1350 » vr 26 mei 2017, 23:19

Op dit gedeelte is men inmiddels ook begonnen. Net ten oosten van VZP De Haar, die over een twee weken permanent gesloten zal worden is een opslag waar een hele vracht barriers liggen opgestapeld. Het nodige kapwerk langs de A1 is inmiddels verricht.

Bij de aansluiting Bunschoten-Spakenburg is men de taluds aan het verbreden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De huidige viaducten van de aansluiting:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wellicht dat deze tussenruimte ook nog benut gaat worden.
Laatst gewijzigd door Jackbauer1350 op zo 25 jun 2017, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.

vithar
polderweggetje
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 08 nov 2015, 22:31

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door vithar » zo 25 jun 2017, 23:07

Ter informatie de website van dit project: https://www.verbredinga27a1.nl/: hier is al veel informatie te vinden. Zo is aangegeven dat de werkzaamheden aan de kunstwerken in de A1 tot en met februari 2018 duren (brug over de Eem is het laatste kunstwerk dat klaarkomt). Ik zou verwachten dat dan op de A1 de extra rijstroken ruim voor het einde van 2018 beschikbaar zullen zijn: na februari alleen nog wat asfalteren, dus wellicht al voor de zomer 2018 4 rijstroken gereed?

vithar
polderweggetje
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 08 nov 2015, 22:31

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door vithar » zo 25 jun 2017, 23:30

Jackbauer1350 schreef:Afbeelding
Wellicht dat deze tussenruimte ook nog benut gaat worden.
Dat is correct: het zuidelijke viaduct wordt aan de noordzijde met 3,4 meter verbreed.

Bij dezen de tekst van de website met betrekking tot dat viaduct:
www.verbredinga27a1.nl schreef:Het viaduct bij de aansluiting Bunschoten-Spakenburg bestaat uit twee delen: een noordelijk en een zuidelijk dek. Het noordelijk dek wordt met 12,6 meter aan de noordzijde verbreed en opgevijzeld om na de verbreding voldoende doorrijhoogte te bieden. Het zuidelijk dek wordt aan weerskanten verbreed: aan de noordzijde met 3,4 meter en aan de zuidzijde met 5,1 meter.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Berrychello » do 29 jun 2017, 20:27

De gele lijnen liggen er op sommige plekken ook al, net als het krijtlijntje voor de gele lijn die tussen de rijstroken moet komen.

Nog een gekke vraag: mijn auto heeft soms een lichte trilling. Ik merk echter elke keer, maakt niet uit met welke wielen, dat die trilling het best te voelen is op het nieuwe stuk A1 tussen Bunschoten en Amersfoort-Noord. Hoe kan zoiets? Merken jullie ook een trilling aan de auto als je daar rijdt? Het is niet de snelheid, het ligt echt aan de weg. Ook andere auto's lijken op dat stuk asfalt 'gevoeliger' te zijn.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18237
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door boe! » do 29 jun 2017, 21:48

^^ Nooit iets van gemerkt.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76300
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Chris » do 29 jun 2017, 21:55

Ik ook niet specifiek op dat traject, maar van die rare trillingen / vibraties / hobbels heb ik op andere wegen wel eens gemerkt. Optisch zie je niks aan het wegdek maar toch trilt of hobbelt het op sommige stukken. De ringweg van Zwolle heeft ook een stuk waarvan ik in het begin dacht dat het wel een lekke band leek omdat het maar aan één kant en gelijkmatig hobbelde. Later hoorde ik van meerdere mensen dat ze dat ook gemerkt hadden. Het is inmiddels al jaren zo.

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5070
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Rogier » vr 30 jun 2017, 7:22

Waarschijnlijk zitten er hele kleine onevenheden in het asfalt, doordat de spreidmachine het asfalt niet volledig vlak heeft aangelegd (in automatische stand). Ik merk ook soms als ik tussen Amersfoort en Utrecht rijdt.

Boerenkool
autoweg
Berichten: 1207
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 20:21

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Boerenkool » ma 03 jul 2017, 20:53

Ik ken dat wel, ik heb een bus met smalle bandjes en weinig belading, dan voel je alles.
A1 heb je inderdaad geen heel perfect wegdek.
Ik denk dat dat vooral overbelasting is. Asfalt is plastisch en rekt mee en uit op de stenen na. Als het veel rekt steken de stenen meer omhoog.
De A1 wordt waanzinnig intensief gebruikt, er staat vele uren per dag file en start-stopsituaties. Dat asfalt slijt als een malle en vervormt de hele tijd naar opzij en andere kanten oo en dan wordt er natiurlijk vaak weer een laag overheen gesmeerd maar daar onder is het natuurlijk als een stuk kauwgom waar al een miljoeb menssn over liepen waar het ingeplakte zand minder slijt als het rubber.
Zijn daar ook heel vaak vorstgaten gevallen en provisorisch gerepaeerd en weer overlaagd etc.
Ter plekke is grond ook niet ideaal vermoed ik.
Je hebt het ook op de A27 ten noorden van Gorinchem.op stukken, op de A2 bij Zaltbommel, de A20 bij Gouda etc

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5070
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Rogier » ma 03 jul 2017, 21:31

^^

Het asfalt op de A1 is zo oud als de weg naar Rome en is gewoon aan stevige onderhoudsbeurt toe. Echt zijn er maar weinig scheuren (mogelijke tekenen van bezwijken) op dit wegvak te vinden (i.t.t. de A28 tussen Amersfoort en Nijkerk).

YORAMRW
dorpsstraat
Berichten: 130
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 21:48
Locatie: Nederland

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door YORAMRW » ma 03 jul 2017, 22:53

^^ Dat komt omdat het asfalt op dat wegvak van 2015 is, veel nieuwer dan de rest

Boerenkool
autoweg
Berichten: 1207
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 20:21

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Boerenkool » di 04 jul 2017, 0:32

De toplaag is vrij nieuw ja. Maar bij zeer zwaar gebruik en niet denderende onderlagen kan je al na paar jaar al wat merken. En als de onderlagen niet stabiel zijn door slijtage..
In Hilversum.op een weg met een intensiteit van ca 30.000 was een stuk straat al na 5 jaar op. Daarwaren.grote gaten in gevallen en het oogde stevig versleten.
Voor Zoab geldt geloof ik een gebruikelijke levensduur van 8 jaar.
Op de A1 bij de invoeging uit de A27 heb je een van de meest filebelaste plekken van NL waar zelfs op zondag de vrachtwagens telkens remmen en optrekken. Dat zijn tropencondities voor wegbeheer.
In dat licht moet ik zeggen dat RWS het zeker niet slecht doet

Overigens is dit.maar een theorie hoor.

Berrychello
stadsweg
Berichten: 406
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 0:42
Locatie: Vreeland

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Berrychello » di 04 jul 2017, 7:34

Ik vind de kwaliteit van het asfalt op de A1 wel redelijk, alleen dat nieuwere stuk heeft dus iets geks
Zou idd kunnen dat ze het wat snel hebben aangelegd destijds.

Iets anders: op de A27 hebben ze tussen de gele lijntjes drie rijstroken geplakt. Zoiets zou ideaal zijn tussen Eemnes en Bunschoten. De gele lijn ligt er al op sommige plekken. Zal hier ook een extra tijdelijke rijstrook bij komen?

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5070
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Rogier » di 04 jul 2017, 8:10

YORAMRW schreef:^^ Dat komt omdat het asfalt op dat wegvak van 2015 is, veel nieuwer dan de rest
Je bedoelt het gedeelte tussen Bunschoten en KNP Hoevelaken?
Met een stevige onderhoudsbeurt bedoel ik dat men naast de toplaag, ook de tussenlaag vervangd en \ of een versterkingslaag aanbracht.
Bij het groot onderhoud van de A28 tussen Nunspeet en KNP Hattemerbroek werden op sommige plekken 2 lagen asfalt verwijderd en werden er 2 - 3 lagen asfalt aangebracht.

YORAMRW
dorpsstraat
Berichten: 130
Lid geworden op: do 22 jun 2017, 21:48
Locatie: Nederland

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door YORAMRW » di 04 jul 2017, 14:49

^^ @Rogier Ik bedoelde inderdaad het stuk tussen Bunschoten en KNP Hoevelaken.

Waar de lagen onder de toplaag kapot zijn mogen ze die van mij ook zeker allemaal vervangen

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5070
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Rogier » di 04 jul 2017, 16:09

^^ Op dit wegvak is inderdaad alleen het ZOAB in 2015 vernieuwd, omdat het wegvak toch binnen 5 - 10 jaar weer aangepakt mag worden. Dan mag de nieuwe aannemer de boel stevig gaan aanpakken (ook verantwoordelijk voor het onderhoud voor de eerste 15 - 20 jaar).

vithar
polderweggetje
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 08 nov 2015, 22:31

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door vithar » di 04 jul 2017, 17:50

In de kaarten bij het tracebesluit vallen twee zaken op rondom de rijstrookindeling voorafgaand aan de afrit Bunschoten:
1) Direct na de afrit naar verzorgingsplaats De Slaag valt de vierde rijstrook af. Waarom is deze vierde rijstrook niet 1,5km doorgetrokken tot na de afrit Bunschoten of eventueel over laten gaan in de afrit Bunschoten? Al het verkeer richting Amersfoort centrum gaat bij afrit Bunschoten eraf dus dat zou een logische plek zijn geweest om de vierde rijstrook eraf te laten vallen. Nu moet het verkeer eerst terug naar 3 rijstroken en gaat daarna pas veel verkeer eraf; dat is een recept voor opstopping.
2) Op dit moment gaat de oprit van verzorgingsplaats De Slaag over in de afrit Bunschoten (weefstrook). In de nieuwe situatie zijn deze los getrokken waardoor verkeer dat van de verzorgingsplaats komt en naar Amersfoort moet, eerst moet invoegen op de A1 om vervolgens een paar honderd meter later weer uit te voegen.

Iemand een idee waarom deze keuzes gemaakt zijn?

DjIdee
autoweg
Berichten: 2396
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 22:19
Locatie: Marum

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door DjIdee » di 04 jul 2017, 19:04

Oh, die heb ik niet gezien / is niet benoemd.

In het OTB, lopen de 4 rijstroken tot net na het puntstuk van de afrit Bunschoten
In het TB is het inderdaad nog maar 3 rijstroken. Wtf?
:wall:

edit:
Ah, verklaring is tekstueel te vinden in het TB. Paragraaf 3.3 Raakvlakken met de reeds gerealiseerde verbreding vanaf Bunschoten naar Hoevelaken.
Het wordt dus 4 rijstroken tot aan Bunschoten, variant 2
Tijdelijke fasering zuidbaan A1
Op het moment dat de wegaanpassing als gevolg van het Tracébesluit gerealiseerd wordt,
kunnen zich twee situaties voordoen op de zuidbaan van de A1. Voor beide situaties is een
andere wegconfiguratie noodzakelijk. Het Tracébesluit voorziet in twee wegconfiguraties en in de
voorwaarden waaronder deze zullen vigeren. Hieronder worden de configuraties en de
voorwaarden beschreven. De eerste situatie is opgenomen op de Kaarten (IV).
In dit besluit moet worden geanticipeerd op twee toekomstige situaties:
1. dit besluit is uitgevoerd, verder is er niets gewijzigd aan de A1;
2. dit besluit is uitgevoerd en door het programma Beter Benutten is een derde rijstrook
gerealiseerd op de zuidbaan tussen Bunschoten en Hoevelaken.

Ad1. In de huidige situatie bestaat de zuidbaan van de A1 tussen aansluiting Bunschoten en
knooppunt Hoevelaken uit 2 rijstroken. Hoewel er voor het tracédeel Bunschoten-Hoevelaken
een Ontwerp-Tracébesluit is vastgesteld voor de aanleg van een derde rijstrook, is er ten tijde
van het nemen van dit besluit nog geen onomkeerbaar besluit genomen. In deze situatie moet
de zuidbaan van de A1 worden afgebouwd van 4 rijstroken naar 2 rijstroken. Dat gebeurt in
twee stappen. De eerste afstreping van 4 naar 3 rijstroken is gesitueerd bij verzorgingsplaats De
Slaag ter hoogte van km 36,9. De tweede afstreping ligt tussen de afrit en toerit van aansluiting
Bunschoten ter hoogte van km 39,1. Dit is op de Kaarten (IV) aangeduid.

Ad2. Volgens de huidige planning zal in 2015, dus vóór realisatie van dit besluit, een derde
rijstrook worden aangelegd op de zuidbaan van de A1 tussen Bunschoten en Hoevelaken (van
km 38,88 tot km 44,50). De besluitvormingsprecedure hiervoor is inmiddels gestart. Het
Ontwerp-Tracébesluit A1 Bunschoten-Hoevelaken, dat voorziet in deze wegaanpassing, is op 26
maart 2014 vastgesteld. Het Tracébesluit A1 Bunschoten-Hoevelaken zal naar verwachting eind
2014 worden genomen, dus na het Tracébesluit voor de wegaanpassing van de A27 en A1. Het
project A27/A1 heeft een overlap met het project A1 Bunschoten-Hoevelaken van km 38,88 tot
39,30. In de situatie waarin beide Tracébesluiten onherroepelijk zijn en beide projecten zijn
opengesteld moet de wegconfiguratie van het TB A27/A1 tussen 38,88 en 39,3 vigeren (in het
Tracébesluit A1 Bunschoten-Hoevelaken zal hier ook op worden geanticipeerd). In deze situatie
moet de zuidbaan van de A1 worden afgebouwd van 4 naar 3 rijstroken. De afstreping zal dan
gesitueerd worden ter hoogte van de afrit Bunschoten bij km 38,7, waarbij vanaf km 39,3
aangesloten zal worden op de derde rijstrook van het project A1 Bunschoten-Hoevelaken.

Boerenkool
autoweg
Berichten: 1207
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 20:21

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Boerenkool » za 08 jul 2017, 20:22

Ik zag een hoop piepschuimblokken ten zuiden van de weg ter hoogte van de Eem liggen. Ze zullen op de veenstukken dus vast op piepschuim funderen. Slim.

Willy84
polderweggetje
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 20:16

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Willy84 » zo 09 jul 2017, 10:02

Ik zag dat Heijmans vannacht bezig was tussen Eemnes en Baarn. Leek op strepen trekken. Er is zelfs al een stukje geasfalteerd. Wellicht om ruimte te creeere voor een tijdelijke configuratie.

vithar
polderweggetje
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 08 nov 2015, 22:31

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door vithar » zo 09 jul 2017, 14:02

DjIdee schreef:edit:
Ah, verklaring is tekstueel te vinden in het TB. Paragraaf 3.3 Raakvlakken met de reeds gerealiseerde verbreding vanaf Bunschoten naar Hoevelaken.
Het wordt dus 4 rijstroken tot aan Bunschoten, variant 2
Ah, thanx! Blijft dan alleen jammer dat ze de oprit van de verzorgingsplaats niet hebben doorgetrokken naar de afrit Bunschoten, maar met 4 rijstroken ter plekke is dat als het goed is geen probleem meer.

Seat
autoweg
Berichten: 1192
Lid geworden op: do 09 apr 2009, 16:26
Locatie: Utrecht

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door Seat » ma 10 jul 2017, 12:14

Willy84 schreef:Ik zag dat Heijmans vannacht bezig was tussen Eemnes en Baarn. Leek op strepen trekken. Er is zelfs al een stukje geasfalteerd. Wellicht om ruimte te creeere voor een tijdelijke configuratie.
De nacht ervoor waren ze ook al bezig, het werk begon bij de invoeger vanuit de A27 richting Amersfoort. Lijkt mij de start van de fundering van de zachte berm.

vithar
polderweggetje
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 08 nov 2015, 22:31

Re: [A001] Eemnes - Hoevelaken: verbreding 2x4

Bericht door vithar » ma 10 jul 2017, 13:07

^^ Tijdelijke configuratie met 3 rijstroken is nu inderdaad actief: invoeger van A27 gaat over in rechterrijstrook waardoor er nu dus 3 versmalde rijstroken met 90 km/u zijn tot aan afrit Eembrugge. Daar gaat de rechterrijstrook weer over in de uitvoegstrook van de afrit Eembrugge, waarna dus de reguliere indeling weer actief is (2 rijstroken + vluchtstrook).
Laatst gewijzigd door captain007 op ma 10 jul 2017, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Graag ^^ gebruiken ipv quote wanneer je reageert op voorgaand bericht.

Plaats reactie