Het is al een tijdje stil op dit topic. Qua weginrichting is er weinig nieuws te vermelden, maar wel voor de rest van de afronding van het project.
Ik heb bijna al deze informatie van
de digitale supersnelweg 
, want door een gebroken teen

ben ik al sinds 14 december niet in staat geweest tot de A9 te wandelen. Geen foto's dus.
Op
Facebook wordt gemeld dat de grond bovenop het park, na 6 jaar in depot heeft gelegen, te slecht is geworden om bomen te planten. Daarom wordt er rogge geplant, dat verbetert de zuurstofhoeveelheid en in de winter 2021/2022 worden pas de bomen en struiken geplant.
Ik zag dat boven de oostelijke tunnelingang al een grondbed is klaargelegd voor de uiteindelijke afrit naar de X Loosdrecht/Langbroek/Karspeldreef
Het viaduct van de oude (tijdelijke) A9 bij het Haarlerbergpad (direct naast de IKEA, dat alpenviaductje) is al verwijderd, dit pad is nu weer open maar gaat van 1 tot 19 feb weer dicht om een duiker aan te leggen (neem aan dat daarvoor ook het grondlichaam verwijderd moest worden).
Grootste project is nu de
sloop van het viaduct boven de metrolijn, dat gaat van morgen (20 jan) tot 12 feb duren.
Aankomende 3 nachten worden er gootjes aangebracht die het tussen de liggers doorvallende betongruis opvangen.
Zaterdag 6 en zondag 7 februari worden de liggers daadwerkelijk uitgehesen.
Tot 12 feb wordt de rest van het viaduct afgebroken, een deel van de liggers wordt zelfs hergebruikt in een ander project.
Verder gaan ze komende weken bezig met de bouw van de
fietsbrug in het Kelbergenpad, en wordt de grond voorbelast voor het Reigersbospad, dat pas in juli afgebouwd wordt.
Op 3 februari 19:00 is er weer een
webinar. Aanmelden is verplicht, vragen kan je vooraf indienen, zie link.