- TOEVOEGING
- Rechtstreeks klikken op de link hierboven werkt wel, maar intikken laat mijn browser redirecten...
Hmm, vreemd genoeg kan ik de website nu wel gewoon goed gebruiken en redirect hij me niet meer... Misschien deed mijn browser even raar
Autosnelwegen.nl
Moderator: Moderatoren
-
- Moderator
Re: Autosnelwegen.nl
Ik heb nog een ander vreemd iets, als ik http://www.autosnelwegen.nl/index.php typ in de adresbalk (wat normaal naar de normale indexpagina zou moeten gaan van de website), de website automatisch redirect naar een 404 op het wegenforum. Ik kan hierdoor je site helaas niet meer bezoeken, omdat ik nu in de adresbalk http://www.autosnelwegen.nl/ intik, ik dus automatisch wordt geredirect naar het Wegenforum. Misschien ergens in de bestanden deze redirect weghalen?
Flickr • EtienneMuis
Lidnummer 0016
Lidnummer 0016
-
- 4x5 autosnelweg
Ik heb zojuist de rewrite-rule aangepast, en bij mij werkt het nu in Chrome, Firefox en Opera wel goed.
-
- Voorzitter
-
- verkeersader
-
- 4x5 autosnelweg
IE maakt er nogal eens een puinhoop van.
Maar Chrome, Firefox en Opera niet.
Tijd om van browser over te stappen op iets minder aftands dan IE ?
Maar Chrome, Firefox en Opera niet.
Tijd om van browser over te stappen op iets minder aftands dan IE ?
-
- Voorzitter

Bij mij laat IE (verise 11) het overigens wel goed zien.
Laatst gewijzigd door Coen Tunnel op di 30 aug 2016, 9:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumbeheerder

-
- 4x5 autosnelweg
-
- Penningmeester
Bij ons ook, al hebben we ook Chrome voor zaken waar je wel fatsoenlijke sites moet bezoeken. En daarnaast kun je je afvragen of bedrijfscomputers de aangewezen middelen zijn om deze site mee te bezoeken, maar dat is een andere discussie.Coen Tunnel schreef:Bij veel bedrijven is IE de norm op bedrijfscomputers.

Ceterum censeo arcum Bodegravum construendam esse.
-
- 2x3 autosnelweg
Ik heb IE versie 11.0.9600.xxxx, en daar gaat het net zo mis als op het plaatje.Coen Tunnel schreef:Bij mij laat IE (verise 11) het overigens wel goed zien.
-
- Moderator
Zoiets kun je checken met de website http://downforeveryoneorjustme.com (of http://isup.me )captain007 schreef:In Edge (opvolger IE) werkt het wel goed. Heeft te maken met de brakke SVG ondersteuning die in IE zit. Nu niet overigens want de site lijkt plat te liggen.

Flickr • EtienneMuis
Lidnummer 0016
Lidnummer 0016
-
- Voorzitter
Ik idem dito, en hier is het wel goed zichtbaar.Wesso schreef:Ik heb IE versie 11.0.9600.xxxx, en daar gaat het net zo mis als op het plaatje.Coen Tunnel schreef:Bij mij laat IE (verise 11) het overigens wel goed zien.
-
- Wegnummerfotograaf
Kennelijk kan IE niet tegen de resizing van SVG-images.Rene schreef:IE maakt er nogal eens een puinhoop van.
Een mogelijke oplossing is dus zelf die images resizen en ze zonder height/width in de img-regel opnemen.
Bij mij (Firefox) werkte trouwens zojuist autosnelwegen.nl niet meer en autosnelwegen.nl/ ook niet. www.autosnelwegen.nl/ werkte wel.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.
--Harry.
-
- 4x5 autosnelweg
Ik ga dat echt niet doen voor dat brakke IE.harry schreef:Kennelijk kan IE niet tegen de resizing van SVG-images.Rene schreef:IE maakt er nogal eens een puinhoop van.
Een mogelijke oplossing is dus zelf die images resizen en ze zonder height/width in de img-regel opnemen.
Mensen moeten maar een andere browser nemen als ze de informatie tot zich willen nemen.
Ik heb de redirect helemaal uitgeschakeld, want bewegwijzering.autosnelwegen.nl was niet meer te benaderen.harry schreef:Bij mij (Firefox) werkte trouwens zojuist autosnelwegen.nl niet meer en autosnelwegen.nl/ ook niet. www.autosnelwegen.nl/ werkte wel.
-
- Wegnummerfotograaf
Oei. Dan waarschijnlijk http://wegnummers.autosnelwegen.nl ook niet. En dat willen we niet hebben natuurlijk.Rene schreef:bewegwijzering.autosnelwegen.nl was niet meer te benaderen.

--Harry.
--Harry.
-
- expressweg
-
- Voorzitter

-
- expressweg
-
- Wegnummerfotograaf

Dan nog maar even vermelden:
Herstel: dat willen we wel hebben.harry schreef: ↑di 30 aug 2016, 22:35Dan waarschijnlijk http://wegnummers.autosnelwegen.nl ook niet. En dat willen we niet hebben natuurlijk.

Die site is verplaatst naar http://notab.outducks.org/nl
--Harry.
--Harry.
-
- 4x5 autosnelweg
Ik had nog aangeboden om de laatste stand van zaken over te nemen zodat die versie altijd online beschikbaar kan blijven. Jammer genoeg is daar nooit op gereageerd.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- expressweg
Als iemand mij de foto's gecategoriseerd op wegnummer en richting naar mij toe wil sturen in een zip wil ik best een subdomein op tregion.net openen met allerlei foto's van wegen erop via een externe host. Front-end vind ik eenmaal leuk om te doen.
Svenlo
-
- Wegnummerfotograaf
Het probleem is dat het niet een maal is. Je zult het ook continu moeten bijwerken. Tenzij je het echt als een archief beschouwt.
--Harry.
--Harry.
-
- expressweg
Vind ik geen probleem. Ik wil het best 1 keer in de maand of 1 keer in de 2 maanden updaten.
Svenlo
-
- Wegnummerfotograaf
Ik ben nu begonnen aan een vervanging van bewegwijzering.autosnelwegen.nl. Ik heb hiervoor 2 redenen:
1. Heel veel foto's zijn van mij. Op deze manier kan ik mijn eigen foto's weer on-line kwijt.
2. Het is leuk werk.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat er iets on-line is. Ik ben alle afritgegevens in een structuur aan het gieten. Daarna wil ik alle foto's (opnieuw) bewerken en op de goede plek zetten.
1. Heel veel foto's zijn van mij. Op deze manier kan ik mijn eigen foto's weer on-line kwijt.
2. Het is leuk werk.

Het zal nog wel een tijdje duren voordat er iets on-line is. Ik ben alle afritgegevens in een structuur aan het gieten. Daarna wil ik alle foto's (opnieuw) bewerken en op de goede plek zetten.
--Harry.
--Harry.
-
- Voorzitter