Update:
Van de (ongeveer) 1682 beslispunten waar (misschien) NBA staat heb ik nu 742 afgedekt, met in totaal 2390 foto's.
Moderator: Moderatoren
Update:
Update: Van de (ongeveer) 1592 beslispunten waar (misschien) NBA staat heb ik nu 841 afgedekt (dat is 52,8%), met in totaal 2818 foto's.Ik schreef:Van de (ongeveer) 1682 beslispunten waar (misschien) NBA staat heb ik nu 742 afgedekt, met in totaal 2390 foto's.
Dat zou nog wel eens heel lang kunnen duren...
Nee, maar wel meermaanden. Mijn eigen foto's zijn na het weekend zo ongeveer allemaal on-line, maar de foto's van andere mensen moet ik van allerlei plekken halen. Dat gaat wat meer tijd kosten.
Ga je alleen de meest recente plaatsen of laat je ook nog de ontwikkeling door de jaren heen zien?
We naderen de 3000 foto's...ik schreef:Van de (ongeveer) 1592 beslispunten waar (misschien) NBA staat heb ik nu 841 afgedekt (dat is 52,8%), met in totaal 2818 foto's.
Update:
IJdele hoop, ik spreek uit ervaring
Hier kun je een mooi NBA-afstandenbord van maken
Daar staat inderdaad deze tekst naast: "@@@@@@@@@ ??" - dit geeft aan dat ik er nog naar moet kijken.
Of iets compleet is of niet, staat nog niet overal aangegeven. Meestal bepaal ik dat door zelf nog een keer over die weg te rijden. Maar ik geloof dat de N310 geen NBA heeft.
Misschien dat meer witruimte en/of betere alignering al helpt?Snelwegfreak schreef: ↑di 03 jul 2018, 9:14Ik vind hem heel erg druk met al die losse schildjes achter elkaar.
Is dat echt nodig? Dan wordt het nóg drukker.Snelwegfreak schreef: ↑di 03 jul 2018, 9:14En kun je de titels (A7 (richting noord/oost):, bijvoorbeeld) aanklikbaar maken, zodat je direct naar die pagina toe gaat?
Ik heb wat zitten stoeien. Hoe vind je het er nu uitzien?Snelwegfreak schreef: ↑di 03 jul 2018, 9:14Ik vind hem heel erg druk met al die losse schildjes achter elkaar.
Ik had die even uitgezet om mijn gemiddelde foto-score wat omhoog te brengen.