[N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Discussies over N-wegen en het overige onderliggend wegennet - ook voor wat betreft planvorming.

Moderator: Moderatoren

Bas12
polderweggetje
Berichten: 44
Lid geworden op: di 21 feb 2012, 17:52
Locatie: Groningen

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Bas12 » zo 22 apr 2018, 18:05

Afgelopen zaterdagmiddag heb ik een filmpje geschoten van de heropende N34, vanaf de Witte Paal (N36) tot aan de J.C. Kellerlaan. Hier een link naar de video.

De meeste oversteken zijn opgeheven; enkele zijn nog aanwezig omdat de tunnels nog niet gereed zijn. Mede hierom is de maximumsnelheid op het moment nog 80. Bij het sportpark afslaan is niet meer mogelijk; rechtdoor oversteken kan nog wel.

Verder is ter hoogte van camping de Klimberg een (naar ik vermoed permanente) doorgang voor hulpdiensten aangelegd tussen de N34 en de parallelweg.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » za 05 mei 2018, 18:26

Wat foto's van de N34 tussen De Witte Paal en Hardenberg van vanmiddag.

Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-1 by European Roads, on Flickr

Tunneltje ter hoogte van de Lentersdijk.
Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-3 by European Roads, on Flickr

Vanaf een tijdelijke voetgangersbrug.
Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-4 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-5 by European Roads, on Flickr

Deze tunnel was volgens mij ter hoogte van de Willemsdijk.
Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-6 by European Roads, on Flickr

Zelfs wat overbreedte.
Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-7 by European Roads, on Flickr

Bij Hardenberg. Het overstekend verkeer is ter hoogte van het sportpark. Op de terugweg had ik hier een vrachtwagenchauffeur op de bumper die duidelijk dacht dat verkeersregels niet voor hem gelden.
Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-8 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N34 De Witte Paal - Hardenberg-9 by European Roads, on Flickr

Gebruikersavatar
JaN34
dorpsstraat
Berichten: 240
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 11:09
Locatie: Hardenberg

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door JaN34 » do 10 mei 2018, 17:06

Het smalle viaduct bij Gramsbergen wordt dit najaar vervangen. Dit stond gepland voor 2030, maar is naar voren gehaald. Dit meldt de Stentor: link

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Kaaiman » do 10 mei 2018, 21:06

Dat zal nog het originele viaduct uit 1952 zijn. Een beetje jammer vanuit historisch oogpunt, maar wel begrijpelijk.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » wo 20 jun 2018, 17:25

De N34 gaat ruim twee maand (!) dicht tussen Hardenberg en Coevorden.
Provincie Overijssel schreef:Afsluiting N34 vanaf de J.C. Kellerlaan tot Coevorden

Op woensdag 27 juni 2018 organiseert de provincie Overijssel samen met de gemeente Hardenberg en de aannemerscombinatie FLOOW een informatiebijeenkomst over de afsluiting van het deel van de N34 vanaf het kruispunt J.C. Kellerlaan tot aan ’t Klooster bij Coevorden. Van 3 september tot en met 10 november is dit deel van de weg afgesloten.

De N34 vanaf de JC Kellerlaan tot aan Coevorden (inclusief Klooster) wordt vanaf 3 september tot 10 november afgesloten voor al het verkeer. Tijdens deze 10 weken durende afsluiting wordt de rijbaan over 11 kilometer vernieuwd en verbreed, duurzame bermverharding aangelegd, viaduct de Vaart vervangen en de tunnels bij de Pothofweg en Holthonerweg geplaatst. De omleidingsroutes voor het verkeer worden met borden aangegeven. Alle percelen langs de weg blijven tijdens de werkzaamheden toegankelijk.

Na de afsluiting van de N34 worden de toe- en afritten van de twee nieuwe tunnels afgebouwd. De N34 hoeft hiervoor niet afgesloten te worden. Deze werkzaamheden duren tot eind 2018.

Gebruikersavatar
mavas
2x5 autosnelweg
Berichten: 18186
Lid geworden op: do 31 mar 2005, 17:27
Locatie: Zuid-Kennemerland
Contacteer:

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door mavas » wo 20 jun 2018, 18:31

Dat is inderdaad een behoorlijke tijd, maar als ze daarin alle werkzaamheden in 1 keer kunnen uitvoeren is dat wel mooi.

Ik heb wel zo mijn vraagtekens bij de geplande datum, ik zou dat zelf in de zomervakantie hebben gepland.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer

Rogier
2x2 autosnelweg
Berichten: 5069
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:54

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Rogier » wo 20 jun 2018, 19:22

Lijkt op het N50 project van 12 jaar geleden. Toen ging de N50 tussen KNP Hattemerbroek en Kampen ook in het najaar voor 10 weken op slot en dit werk kwam ook op tijd klaar.

verfmeer95
expressweg
Berichten: 3549
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 19:37

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door verfmeer95 » wo 20 jun 2018, 19:27

mavas schreef: wo 20 jun 2018, 18:31 Ik heb wel zo mijn vraagtekens bij de geplande datum, ik zou dat zelf in de zomervakantie hebben gepland.
De omleidingsroute loopt pal langs atractiepark Slagharen. Waarschijnlijk is het daar in de zomervakantie dus drukker dan daarbuiten.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » do 06 sep 2018, 8:47

Als ik het goed begrijp is het viaduct van de J.C. Kellerlaan op 3 september in gebruik genomen. Maar alleen voor kruisend verkeer, want de N34 zelf is nu 10 weken (!) dicht tussen Hardenberg en Coevorden.
  • Tijdens deze afsluiting wordt het nieuwe viaduct aangesloten op de J.C. Kellerlaan en de N34, worden de rotondes afgebouwd, de verkeerslichten verwijderd en worden de markeringen en verkeersborden op de weg geplaatst. Het verkeer vanaf de J.C. Kellerlaan richting Coevorden kan door blijven rijden via de tijdelijke bypass.
  • Op 3 september om 7:00 uur start de afsluiting vanaf de J.C. Kellerlaan tot en met Coevorden. De wegafsluiting duurt in totaal 10 weken. Tijdens de afsluiting wordt de rijbaan over 11 kilometer vernieuwd en verbreed, wordt duurzame bermverharding aangelegd, wordt viaduct de Vaart vervangen en worden de tunnels bij de Pothofweg en Holthonerweg geplaatst. Ook worden er faunaduikers geplaatst en komen er nieuwe sloten, bomen en beplanting.

    Na afloop van de werkzaamheden worden de toe- en afritten van de twee nieuwe tunnels afgebouwd en de directe omgeving verder afgewerkt. De N34 hoeft hiervoor niet afgesloten te worden. Deze werkzaamheden duren tot maart 2019.

    De provincie Drenthe start tijdens deze fase met de werkzaamheden bij ’t Klooster. Deze werkzaamheden vallen samen met de werkzaamheden van de provincie Overijssel.
https://www.overijssel.nl/actueel/nieuw ... ingen-n34/

Gebruikersavatar
JaN34
dorpsstraat
Berichten: 240
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 11:09
Locatie: Hardenberg

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door JaN34 » do 06 sep 2018, 10:41

^^ Even voor de duidelijkheid, de N34 is nu afgesloten vanaf het nieuwe viaduct bij Hardenberg. Je kunt nu wel vanuit de Witte Paal de Kellerlaan (Afslag Hardenberg Oost) oprijden en v.v.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » do 11 okt 2018, 15:13

Provincie Overijssel schreef:Open dag N34

Zaterdag 10 november is het zover! Dan rijdt het verkeer weer op een vlotte en veilige manier over de N34 van de rotonde Witte Paal naar Drenthe. Deze weg is een belangrijke schakel tussen het noordoosten van de provincie Overijssel en het zuidoosten van de provincie Drenthe. Vanaf het voorjaar van 2017 hebben we hard gewerkt om de N34 om te bouwen naar regionale stroomweg.

Over een lengte van 16 kilometer hebben we een nieuwe en bredere weg aangelegd. De gelijkvloerse overgangen en verkeerslichten zijn verwijderd en vervangen door tunnels en twee viaducten. De uitritten van woningen hebben nu een aansluiting op de parallelweg. Al deze maatregelen zorgen er voor dat het verkeer makkelijk, vlot en veilig met 100 kilometer per uur kan doorrijden.

De openstelling van de N34, op zaterdag 10 november 2018, willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Het is een bijzonder moment dat zeker aandacht verdient.

We organiseren deze dag tussen 10.00 en 14.30 uur verschillende activiteiten voor jong en oud! Zo kun je hardlopen en fietsen op de N34, allerlei voertuigen bekijken en nog veel meer te weten komen over de N34!
Daar ga ik denk ik wel een kijkje nemen.

Gebruikersavatar
JaN34
dorpsstraat
Berichten: 240
Lid geworden op: do 29 dec 2011, 11:09
Locatie: Hardenberg

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door JaN34 » do 11 okt 2018, 15:57

^^ Ik zeker!

Gebruikersavatar
Robbert297
expressweg
Berichten: 2867
Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 10:27
Locatie: Гронінген

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Robbert297 » do 11 okt 2018, 16:03

Klinkt wel verleidelijk ja!
Слава Україні

Gebruikersavatar
mhkamp
2x2 autosnelweg
Berichten: 6129
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 21:32
Locatie: Nieuw Buinen
Contacteer:

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door mhkamp » do 11 okt 2018, 19:44

Chips... ik heb die dag een VCA cursus en een bedrijfsuitje aansluitend :|
Als je wilt worden wie je nog nooit bent geweest, zal je moeten doen wat je nog nooit hebt gedaan!
WeFo Lidnummer 0010.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » do 08 nov 2018, 17:26

Provincie Overijssel schreef:Zaterdag 10 november open dag N34 in Hardenberg

Op zaterdag 10 november gaat de N34 tussen Hardenberg en Coevorden, na een afsluiting van 10 weken, weer open voor het verkeer. De verschillende gelijkvloerse overgangen, met of zonder verkeerslichten zijn verwijderd en vervangen door tunnels en twee viaducten. De nieuwe rijbaan is verbreed van 8 naar 8,5 meter en heeft over de gehele lengte van 16 kilometer geluidsreducerend asfalt gekregen. Aan beide kanten van de N34 is een strook duurzame bermverharding aangelegd van 1,6 meter breed. De bermen zijn aan beide kanten over een breedte van 8 meter vrijgemaakt van bomen en andere obstakels. De verbetering van de N34 is zowel in de planfase en bij de uitvoering samen opgepakt met de omgeving. Om deze belangrijke mijlpaal te vieren, organiseert de Provincie Overijssel op zaterdag 10 november een open dag voor jong en oud. Aansluitend wordt de N34 om 15.45 uur geopend voor het auto- en vrachtverkeer door gedeputeerde Bert Boerman en wethouder Alwin te Rietstap van Hardenberg.

Open dag van 10.00 tot 14.30 uur
Voordat het auto- en vrachtverkeer van de N34 gebruik gaat maken, is de provinciale weg voor één keer het domijn voor wandelaars, hardlopers en fietsers. Tijdens de open dag is op de N34 onder het nieuwe viaduct ’t Holt, tussen 10.00 en 14.30 uur, een verkeersplein ingericht. Hier kan jong en oud zijn of haar rijvaardigheid testen bij onder andere het Veilig Verkeer Nederland BOB-team met een BOB-auto, een rijsimulator en de ANWB Streetwise verkeersbus. Voor de jeugd zijn er luchtkussens en een verkeersplein. Plastic Fantastic is met een stand aanwezig waar oud plastic ter plekke wordt gerycled naar sleutelhangers.

Fietstocht
Een fietstocht over en langs de N34 laat bezoekers kennis maken met de werkzaamheden die zijn verricht om de doorstroming en de verkeersveiligheid te verbeteren. Fietsers kunnen starten bij viaduct ‘t Holt in Hardenberg of in Ane of Holthone. De volledige route heeft een lengte van 22 kilometer en komt langs de verschillende kunstwerken die zijn aangelegd en informatiepanelen in Ane en Holthone over het project N34.

Tijdrit voor wielrenners
Tussen 10.00 en 11.00 uur is er een tijdrit op de N34 voor wielrenners. Deze tijdrit heeft een lengte van 5 kilometer en start vlak voor Ane en eindigt vlak voor het nieuwe viaduct in Hardenberg. De inschrijving loopt via de Hardenberger Wieler Vereniging.

N34 Loop
Tussen 11.30 en 12.30 uur wordt de N34 loop gehouden. Deze hardloopwedstrijd van 5 kilometer gaat over hetzelfde parcours als de tijdrit. In totaal doen 400 lopers mee aan de N34 loop.

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door nederland24 » vr 09 nov 2018, 23:24

Ik heb morgenmiddag nog niks gepland staan, dus misschien dat ik nog even een kijkje ga nemen.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » za 10 nov 2018, 12:29

De weg heeft druppelmarkering en zo te zien enkelzijdige geleiderails...

Afbeelding

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » za 10 nov 2018, 15:54

Ik ben er toch nog even heen gereden toen het droog was. Er stond nog nergens definitieve bewegwijzering. En de maximumsnelheid is nog 80 km/h vanaf de Witte Paal tot Hardenberg (en verder).

1. De nieuwe aansluiting Hardenberg-Oost met de J.C. Kellerlaan.
Afbeelding
N34 Hardenberg-1 by European Roads, on Flickr

2. De rotondes zijn in beton uitgevoerd.
Afbeelding
N34 Hardenberg-2 by European Roads, on Flickr

3. De aansluiting Hardenberg-Oost.
Afbeelding
N34 Hardenberg-4 by European Roads, on Flickr

4. Begin autoweg.
Afbeelding
N34 Hardenberg-5 by European Roads, on Flickr

5. Een verkeersbord K14. Dat zie je niet zo vaak meer nieuw geplaatst worden naar mijn idee.
Afbeelding
N34 Hardenberg-6 by European Roads, on Flickr

6. De N34 is een provinciale weg.
Afbeelding
N34 Hardenberg-9 by European Roads, on Flickr

7. Blijkbaar voorlopig 80 km/h. Het traject van De Witte Paal (N36) naar Hardenberg is ook nog 80, ondanks dat dit project al een half jaar klaar is.
Afbeelding
N34 Hardenberg-10 by European Roads, on Flickr

8. Een groot model UIT-bord.
Afbeelding
N34 Hardenberg-12 by European Roads, on Flickr

9. Een hectometerpaal met 100 km/h.
Afbeelding
N34 Hardenberg-13 by European Roads, on Flickr

10. Kantmarkering die lawaai maakt, rammelstrook, bermverharding en dan pas de eigenlijke zachte berm.
Afbeelding
N34 Hardenberg-16 by European Roads, on Flickr

11. Overal staan dit soort bordjes rond de aansluiting Hardenberg-Oost. De onderdoorgang is in een foliepolder gebouwd, bij doorsteken zou deze vol water lopen. Ik vraag me af of dit soort paaltjes voldoen aan eisen van obstakelvrije ruimte.
Afbeelding
N34 Hardenberg-18 by European Roads, on Flickr

Gebruikersavatar
GuteFahrt
2x2 autosnelweg
Berichten: 7136
Lid geworden op: di 07 jun 2011, 22:39
Locatie: Waddenstad Harlingen
Contacteer:

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door GuteFahrt » za 10 nov 2018, 16:55

Mooie foto's. Die schanskorven zijn blijkbaar 'in' momenteel. Dat soort opleuking zie je ook bij Lemelerveld, met die naam en 't Febriek erin
"gegraveerd." Vmax hangt mogelijk samen met asfalt dat stroef genoeg moet zijn, al is het dan wellicht opvallend dat dit op dat andere stuk dan al een halfjaar niet is aangepast.
krusefahrer's photostream

"Geloof niet te veel. Verbaas u niet te weinig."

Gebruikersavatar
Mark
Forumbeheerder
Berichten: 10234
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 21:11
Locatie: Spijkenisse

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Mark » za 10 nov 2018, 19:32

Fraaie foto's!
Schermafbeelding 2018-11-10 om 19.33.15.png
Wat voor symbool is er in die voegovergang geplaatst?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Kaaiman » za 10 nov 2018, 19:34

Zo te zien de letter S uit het logo van Schagen Groep?
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » za 10 nov 2018, 19:49

Dat klopt, dat hebben ze bij meerdere projecten gedaan.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » zo 11 nov 2018, 11:49

Toen de N34 in mei werd geopend tussen De Witte Paal en Hardenberg waren de tunnels nog niet gereed. Inmiddels zijn die wel klaar. Opvallend is dat de tunnels met hout bekleed zijn, dat heb ik nog niet eerder gezien zo.

Afbeelding
N34 fietstunnel Watergat-2 by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N34 fietstunnel Watergat-4 by European Roads, on Flickr

de enkelzijdige geleiderail:
Afbeelding
N34 geleiderail by European Roads, on Flickr

Afbeelding
N34 Tunnel Willemsdijk-1 by European Roads, on Flickr

Rechts is een faunapassage denk ik.
Afbeelding
N34 Tunnel Willemsdijk-3 by European Roads, on Flickr

Het kunstwerk is al aangereden...
Afbeelding
N34 Tunnel Willemsdijk-4 by European Roads, on Flickr

Lekkere Kwal
autoweg
Berichten: 2416
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 1:30

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Lekkere Kwal » zo 11 nov 2018, 12:31

^^ apart lettertype voor :G13: of wordt dat wel vaker gebruikt?

Gebruikersavatar
Snelwegfreak
Hoofdmoderator
Berichten: 18029
Lid geworden op: do 21 sep 2006, 16:02

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Snelwegfreak » zo 11 nov 2018, 12:45

Lijkt wat homemade te zijn. Letters zijn te groot waardoor ze te dicht op elkaar staan.
Enne gojje mins blieft altied leave.

Gebruikersavatar
GuteFahrt
2x2 autosnelweg
Berichten: 7136
Lid geworden op: di 07 jun 2011, 22:39
Locatie: Waddenstad Harlingen
Contacteer:

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door GuteFahrt » zo 11 nov 2018, 13:57

Ik vind dat het totaalplaatje wel mooi is geworden. :top:
krusefahrer's photostream

"Geloof niet te veel. Verbaas u niet te weinig."

nederland24
2x2 autosnelweg
Berichten: 5540
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 19:22
Locatie: Breda

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door nederland24 » zo 11 nov 2018, 14:08

Ik ben ook even wezen kijken gisteren en ik vond de openstelling van de weg wat rommelig verlopen. Tussen Coevorden en Gramsbergen was de weg nog afgesloten. :dontknow: En bij Gramsbergen heb ik tot na 16:00 moeten wachten tot dat de weg zijn deuren opende. Was het niet handiger om de weg gewoon op maandagochtend 05:00 open te stellen als er minder verkeer rijdt. Ik vond veel mensen een beetje zoekend rijden op de wegen in de omgeving, omdat ze misschien verwacht hadden dat de weg al open zou zijn.

boe!
2x5 autosnelweg
Berichten: 18233
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 20:02
Locatie: Leusden

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door boe! » zo 11 nov 2018, 14:35

nederland24 schreef: zo 11 nov 2018, 14:08En bij Gramsbergen heb ik tot na 16:00 moeten wachten tot dat de weg zijn deuren opende.
Kwartiertje te laat. Valt mee.

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » di 20 nov 2018, 13:34

Er zijn al de nodige incidenten geweest op de nieuwe N34 bij Hardenberg;
* auto in de berm
* vrachtwagen vast in de berm bij keren
* uitgebrande auto.

Hier zie je een foto van de geleiderails, is dat echt veilig om zulke zwakke geleiderails pal naast zo'n steil talud te zetten?

Afbeelding

>> https://www.rtvoost.nl/nieuws/302616/Af ... -autobrand

Gebruikersavatar
Chris
Moderator
Berichten: 76266
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 15:19
Locatie: NL

Re: [N034] Witte Paal - Hardenberg - Gramsbergen - Coevorden

Bericht door Chris » za 16 feb 2019, 15:40

Ik ben vanmiddag even naar Coevorden gereden voor wat foto's van de nieuwe aansluiting Het Klooster. Deze vervangt een oversteek.

1. Daar is hij; de Hunebed Highway!
Afbeelding
N34 Het Klooster-1 by European Roads, on Flickr

2. Het verkeer op de N34 wordt via de toe- en afrit geleid, de hoofdrijbaan over het viaduct is nog in aanbouw.
Afbeelding
N34 Het Klooster-5 by European Roads, on Flickr

3. De kruisingen zijn een bottonde.
Afbeelding
N34 Het Klooster-6 by European Roads, on Flickr

4. Het viaduct moet nog gebouwd worden. De deadline is mei 2019, dus dat viaduct moet in de komende 2,5 maand gereed komen.
Afbeelding
N34 Het Klooster-7 by European Roads, on Flickr

5.
Afbeelding
N34 Het Klooster-9 by European Roads, on Flickr

6.
Afbeelding
N34 Het Klooster-11 by European Roads, on Flickr

Plaats reactie