Centrum...

Einde A10?

Een voetganger een een fietser liepen hand in hand. Totdat ze wreed werden gescheiden, want dat kan niet in ons land.
Moderator: Moderatoren
Het geeft 'einde omleiding' aan, dus dat je juist WEL via die route naar de A10 kunt, maar dat je vanaf dat moment niet meer de gele omleidingsborden hoeft te volgen maar de reguliere indirecte A10 verwijzingen.Wat geeft dat doorgestreepte A10 bordje aan? Dat je niet meer via die route naar de A10 kan?
Vergeet niet de aan te geven bestemmingen vooraf uit uw hoofd te leren, want de app raadplegen tijdens het rijden door het drukke stadsverkeer is uit den boze...gemeente Amsterdam schreef:stel, u wilt het Rijksmuseum bezoeken en weet vooraf dat u wilt parkeren in de parkeergarage Museumplein. U kunt dan de route Museumkwartier volgen.
Oei, dit is inderdaad niet erg handig. Het heeft ook niet mijn voorkeur.
Op het bord dat hier boven geplaatst is, doen ze dat al: (foto). Persoonlijk vind ik het geen verkeerde keuze om stadsdelen in wit-op-blauw te bewegwijzeren. De overvloed aan witte bestemmingen maakte de borden in Amsterdam tamelijk onrustig. Het is natuurlijk wel tegen de richtlijn.Pino schreef: ↑di 15 jan 2019, 23:34 Het houdt het bord rustiger dan dat Burgwallen (al dan niet met spoel) in zwart op wit neer te zetten. Maar ja, hiervoor bestaat natuurlijk nul basis in de Richtlijn Bewegwijzering. Als ze dan toch bezig zijn, laten ze dan alle stadsdelen maar wit op blauw zetten.
Nee, ik wil een scheiding tussen lokaal en niet lokaal. Die uitvalsweg volgt dan vanzelf wel.