Hier is het overal precies andersom... handig die consistentie...

Moderator: Moderatoren
Dat is conform de landelijke richtlijn aldus een woordvoerder van de provincie.Noordhollands Dagblad (22-3-19) schreef:De komborden passen volgens wegbeheerder de provincie in de redenatie dat ’Zwaag’ niet op de bewegwijzeringsborden langs de autoweg hoeft, omdat de weggebruikers dan al op het grondgebied van Zwaag rijden.
Mijn fout, bedankt voor de correctie!Lekkere Kwal schreef: ↑di 09 apr 2019, 19:37de Marker Wadden en de opspuiting bij de dijk zelf zijn twee verschillende zaken
De Wadden liggen kilometers verwijderd van de dijk (en liggen aan de Marker kant van de dijk natuurlijk).
Excuus, dat bedoelde ik ook. In elk geval niet zuidelijk
Heb er vandaag over heen gereden. Alleen bijna bij Enkhuizen stuift er nog wat zand op en wordt er nog steeds op de DRIPS voor gewaarschuwd. Ik ben daar bewust met 70 overheen gereden want ik wou geen risico nemen op wegslippende bandjes.
Dan kan wellicht vanaf de A9 de N23 beginnen. Dat is een 'belangrijker' nummer dan N242, aangezien de oostring van Alkmaar mooi bij het Rijk zou passen gezien de intensiteiten tot 70.000 voertuigen per dag. Of droom ik nu teveel
Waarschijnlijk omdat een stad als Dronten interessanter wordt voor verkeersgenererende activiteiten en voor meer woningbouw waardoor het autoverkeer ook weer toeneemt...De Hanzelijn werd in december 2012 in gebruik genomen. In 2013 lagen de intensiteiten gemiddeld 500 voertuigen per dag lager, maar daarna was het alweer tot boven de waarden van voor de openstelling gestegen.