GM ziet de lus daardoor als 1 minuut sneller ondanks de extra afstand
Moderator: Moderatoren
Die lijkt me toch nog wel wat extremer dan dit. Op die A7 zitten talloze bochten die je met hooguit 60km/h kunt nemen en loopt het dwars door de bebouwing heen.Coen Tunnel schreef: ↑zo 05 mei 2019, 22:30of nog meer de Italiaanse A7 tussen Vignole Borbera en Genua.
De dingen die je in Australië zou willen zien, zijn grotendeels kust en hinterlands. Maar die zijn dan wel weer een stuk spectaculairder dan veel wat je in de VS zult vinden. Het maakt het land wel minder geschikt voor roadtrips.
Ik zit nu stukje bij beetje een video te bekijken (van een kleine 7 uur) van een integrale rit van LA naar New York. Het deel California-Denver is echt een heerlijke rit om te zien en een echte uitnodiging om daar zelf nog eens te gaan rijden. Gaat overigens wel buiten Utah om, maar Arizona en Colorado hebben ook een flinke wow-factor. Zit nu ergens in het deel op de Great Plains en dat is natuurlijk een heel ander verhaal.Ik kan dit deel van de VS wel waarderen, ik heb recent ook een aantal video's gezien van California ten oosten van de Sierra Nevada en delen van Nevada. Woeste, lege landschappen. Zoals het binnenland van delen van Spanje, maar dan 50 keer zo groot.
Voor de road trip vind ik het wel een leuk idee hoor, op deze manier Joshua Tree NP meepakken op weg van LA naar de Grand Canyon. I-15/I-40 zal uiteraard sneller zijn.