Dank voor de verwijzing naar dat Britse stuk, we gaan er ons voordeel mee doen.Pino schreef: ↑do 08 aug 2019, 8:47Als de creditcard een MasterCard is, bedoel je dan vermoedelijk? Want die kaart en een bankpas lopen via dezelfde systemen.
Verder een vreselijk ergerlijk verhaal, vooral wanneer het bij iedere trip weer terugkomt. Ik kan alleen maar hopen dat dit met telepeage een definitieve oplossing kan krijgen, al weet ik niet of dat nog een risico brengt dat je achteraf automatische naheffingen krijgt omdat je met de "verkeerde badge voor je soort auto" reed en je dan wéér de volledige correspondentie moet overleggen aan -dit maal- een servicecentrum dat er ook geen zin in heeft en er de ballen van begrijpt.
Ter vermaak: het verhaal doet denken aan dit BBC-artikel van enkele dagen terug. Het eeuwige Franse 'non' is vaak een uitnodiging om ze naar een 'oui' te sturen. Alles best, maar ik als incidentele bezoeker beheers die magie maar matig en in het algemeen vreet het zoveel energie dat al heel snel een verlangen opkomt naar vakantie in een land waar je zonder omhaal meer servicegerichtheid en een glimlach krijgt.
O.a., de vraagstelling veranderen in discussies zou hun nee kunnen voorkomen of op z'n minst ombuigen.