Forumklassiekers

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Gebruikersavatar
harry
Wegnummerfotograaf
Berichten: 22841
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
Locatie: Leipendam
Contacteer:

Bericht door harry » di 02 mei 2006, 13:08

VTB schreef:Vinny laat gewoon even blijken dat hij nog steeds in het bezit is van de almacht van moderator. :twisted:
:D
En dit schijnt dus niet te mogen
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Rene » di 02 mei 2006, 13:27

VTB schreef:Vinny laat gewoon even blijken dat hij nog steeds in het bezit is van de almacht van moderator.
Dat valt wel mee, hoor... 8-)

Nu loop ik met die opmerking natuurlijk de kans dat de hele goegemeente overgaat op zich afzetten tegen de forumbeheerder...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » di 02 mei 2006, 16:46

Jullie weten toch dat ik een lijntje met Boven heb? :evil:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

VTB
autoweg
Berichten: 1344
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:42
Locatie: Tiel ... is viel

Bericht door VTB » di 02 mei 2006, 16:48

Dan ben je zeker vaak verkeerd verbonden. ;)
Wees niet ongerust:
VTB zal blijven meelezen en posten naar hartenlust. ;)

Alain
expressweg
Berichten: 3481
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 18:09
Contacteer:

Bericht door Alain » di 02 mei 2006, 20:21

René schreef:
VTB schreef:Vinny laat gewoon even blijken dat hij nog steeds in het bezit is van de almacht van moderator.
Dat valt wel mee, hoor... 8-)
Nou ja...Vinny heeft sinds kort wel wat meer posts op zijn naam staan dan de Hoofdmoderator... 8-)

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Rene » di 02 mei 2006, 20:49

Alargule schreef:Vinny heeft sinds kort wel wat meer posts op zijn naam staan dan de Hoofdmoderator... 8-)
Maar het aantal posts bepaalt niet wie er toegang heeft tot het admin-panel :mrgreen:

Overigens denk ik dat als Vinny werk heeft gevonden zijn post-tempo wel weer wat af zal nemen...

Gebruikersavatar
Hajo
2x3 autosnelweg
Berichten: 8634
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 11:17
Locatie: Zeist

Bericht door Hajo » do 04 mei 2006, 15:23

René schreef:
Hajo schreef::mrgreen:
Ingevolge artikel 5.1 van de Forumregels moet ik je hiervoor een straf opleggen.
Eens kijken, wat voor draconische straf kunnen we verzinnen voor zo'n futiliteit.
Ik weet het niet zo direct, dus laat ik K. Spee maar even bellen. Die is heel goed in het bedenken van dat soort straffen... :twisted:
:lol: Ach, die knijpt wel een oogje toe. Ex-agent, "hoge rang", jarenlange smetteloze staat van dienst... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jeroen
2x2 autosnelweg
Berichten: 6389
Lid geworden op: do 23 jun 2005, 17:27
Locatie: Ergens op de rechterrijstrook

Bericht door Jeroen » za 09 dec 2006, 22:03

*stof stof stof*.

Ik vind dat de appeltaartanekdotes van Vinny, waarin hij de vergelijking met onder andere diverse ideeen over gratis OV legt, toch eigenlijk wel aan de forumklassiekers toegevoegd mogen worden. :)
Vinny schreef:Het uitdelen van gratis appeltaart was een groot succes. Een van de uitdelers Vinny aan het woord: 'in één woord geweldig. Je ziet gewoon dat mensen daar behoefte aan hebben. Na een half uur had ik al 100 appeltaarten uitgedeeld. Ze werden bijna meteen opgegeten. Ik sluit niet uit dat er in de toekomst meer van dat soort acties komen. Heerlijk om iedereen te zien smikkelen. Sommigen komen gewoon terug als ze hun appeltaart op hebben. Het gaat echt snel. Tot nog toe is er nog niemand misselijk geworden. Dus dat valt erg mee'. De vrees vooraf dat bepaalde jongeren met de taarten zouden gaan gooien naar willekeurige voorbijgangers, één van de reden waarom bugemeester Cohen in eerste instantie de vergunning voor deze actie weigerde is niet bewaarheid geworden, vandaar dat er binnenkort meer van dergelijke acties te genieten valt
Vinny schreef:Vinny berispt forumleden
Na de succesvolle appeltaartactie, waar deze krant eerder over bericht heeft, heeft Vinny zijn eigen collega's op hun plaats gezet. Door de populariteit van de gratis appeltaarten die als warme broodjes over de toonbank gaan heeft Meester-Uitdeler Vinny besloten om mensen voortaan maar één gratis appeltaart te geven, nadat sommige mensen het wel heel bont maakte door maar liefst zeven apeltaarten mee te nemen. Een aantal collega's dacht daar wat op gevonden te hebben door snel de appeltaart mee te nemen, in een tas te stoppen en weer achteraan in de rij aansluiten. Dat is natuurlijk niet eerlijk ten opzichte van de andere mensen die nog appeltaart willen hebben. De regel dat iedereen maar één appeltaart per dag mag meenemen is er natuurlijk niet voor niets. Overwogen wordt of er een identificatieplicht moet gelden voor het meenemen van de appeltaart. Vinny ziet dat niet helemaal zitten: "Dat wordt een behoorlijk bureacratische puinzooi", hij hoopt dat het mensen aanspreken op hun 'asociale gedrag' effectief genoeg is. De gratis appeltaart actie loopt ook komende week nog door.
Vinny schreef:Geen slagrooom op appeltaart
Zolang er geen structurele bijdrage komt van de gemeente Amsterdam, komt er geen slagroom op de appeltaart die dagelijks gratis wordt uitgedeeld in de stad. Er zijn diverse klachten geweest over het ontbreken van de slagroom op de taart. Maar uitdeler Vinny wijst ze van de hand: "Vorig jaar werd er nog gewoon voor appeltaarten betaald. Toen kon de slagroom er nog af, maar met het huidige budget gaat dat natuurlijk niet.Zolang de gemeente niet voor de tekorten in staat, ga ik echt geen slagroom op de taart doen. Bovendien is de taart gratis. Mensen moeten gewoon niet zeuren."

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » ma 11 dec 2006, 21:17

Heeft Vinny nu al een weblog? :mrgreen:

We zouden een maandelijkse Snelwegenkrant kunnen maken op een weblog, met cartoons van belmanpoes en tekeningen van praatpaal. En natuurlijk de foto van de maand, de uitspraken van de week... :D
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » di 12 dec 2006, 15:13

Zo heb ik het geschopt tot Forum-klassieker? :o :lol: :oops:

Dank je wel... ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » wo 24 jan 2007, 23:26

Afbeelding
Dit kaartje mag natuurlijk niet ontbreken. Net nieuw, maar wmb nu al een klassieker ;)
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » wo 24 jan 2007, 23:48

[fluister] Ik heb de heel lang niet werkende plaatjes van bewerkte buitenlandse borden voor de situatie bij Leenderheide weer zichtbaar gemaakt [einde fluister]
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Bericht door Vinny » ma 02 apr 2007, 23:16

Afbeelding
Heinz klaagt over de tosti, maar de die-hard forummer klaagt natuurlijk over de inhoud van het bord. Gelukkig is een betere versie van het bord snel gemaakt:
Afbeelding
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » ma 02 apr 2007, 23:36

Wow, nog net 1,5 uur oud en nu is mijn bord al een forumklassieker! :shock:

Ik vind dat Vinny's oorspronkelijke N19 er ook wel bij mag, want die staat hier nog niet.

Afbeelding
Het kostte heel wat tijd om 'm te vinden, maar hier is ie dan. Met een routebevestigingsbordje in redesign, inclusief zwart kader. :D
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » vr 27 apr 2007, 22:29

Het is al een briljant artikel (let op de bronvermelding)... :mrgreen:
Vinny schreef:
De Krant van Slapend Nederland schreef:Badhoevedorpomlegging volstrekt overbodig
Opwaarderen Pirouette van de Hoek voldoet

Dagelijks staat er een lange rij auto's zich door Badhoevedorp heen te wurmen. Maar waarom eigenlijk? Met minimale middelen is een ideale congestie-vrije omrijroute zo gecreeërd. Het betreft hier het plan om van aansluiting Hoofddorp een Pirouette te creeëren. Als er van de A 4 of A 5 uit uitgevoegd wordt richting Hoofddorp zijn er liefst twee rijstroken ter beschikking voor het verkeer richting Hoofddorp, industrieterrein De Hoek, Aalsmeer en overige bestemmingen ten zuiden van Schiphol. Wanneer er één baan bij komt en die exclusief reserveren voor terugbuigend verkeer richting Schiphol/Amsterdam kan worden bereikt dat verkeer van de A 5 naar de A 4 in noordelijke richting volledig verkeerslichtenloos kan worden afgewerkt. Modelstudies hebben berekend dat deze bocht theoretisch het extra verkeer op de A 9 kan opvangen wanneer de N 201 wordt omgelegd en elders op de A 4 wordt aangesloten. Wat let Rijkswaterstaat om deze supergoedkope oplossing uit te voeren?
:twisted:
...maar het wordt nog briljanter als onze immer wakkere René er serieus op reageert! :hahaHAHA:
René schreef:
Vinny schreef:Modelstudies hebben berekend dat deze bocht theoretisch het extra verkeer op de A 9 kan opvangen wanneer de N 201 wordt omgelegd en elders op de A 4 wordt aangesloten.
Een krap bochtje dat 13.000 voertuigen per uur aankan ? Dan praat je volgens mij over iets van 8 of 9 rijstroken...
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door Kaaiman » za 12 mei 2007, 19:50

Van mij de derde nominatie op rij... :D

Juerd, met zijn filebestrijdende rijstrokendoseringskantelwalsportaalborden.
Afbeelding
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Wouter N14
Moderator
Berichten: 21917
Lid geworden op: vr 08 jul 2005, 12:56
Locatie: Roosendaal

Re: Forum klassiekers

Bericht door Wouter N14 » vr 16 nov 2007, 13:14

Bij de verkiezing Foto van de Maand - November 2007 duurde het nogal lang voordat sommige doorhadden wie welke foto had gemaakt. PW100 vatte een en ander samen en voorzag van commentaar:
PW100 schreef:Ik kan verder nog melden dat ik me werkelijk kostelijk vermaakt heb over de discussie waar Harry zijn bomenfoto gemaakt zou zijn [foto 1] . . .
Het duurde even voordat iedereen in de gaten had dat Harry zelf de fotograaf was van foto 1 :)
Bart schreef:De locaties:
1: lastige... 2 rijstroken, 2 vangrails en 2x begroeiing. Ik denk de A20 vlak na kp. Gouwe.
Ed schreef:Over de lokatie van foto 1: kan dit de A44 bij Wassenaar zijn? Er is daar een loopbrug over de weg van waaraf de foto genomen zou kunnen zijn. Ook door de file (voor de verkeerslichten bij Wassenaar) zou het de A44 kunnen zijn.
René schreef:Ik denk dat je gelijk hebt.
Wouter N14 schreef:De A44 heeft geen bomen in de middenberm, in elk geval niet ter hoogte van dat voetgangersviaduct.
Harry schreef:Toch maar eens beter kijken dan! :) De hele middenberm staat er vol mee.
Ed schreef:Wellicht zijn de bomen gerooid?
Harry schreef:Als je goed kijkt (en flink inzoomt) zie je struiken in de middenberm. Die zijn inmiddels zo gegroeid (of er zijn hogere struiken geplant) dat de fotograaf foto 1 heeft kunnen maken vanaf die voetgangersbrug.
Wouter N14, voelt nattigheid . . . schreef:Deze foto van Palance geeft jou meer gelijk...
Harry - Briljant! schreef:Ik vond eigenlijk dat foto 1 mij al voldoende gelijk gaf...
Ed schreef:Is foto 1 dan misschien van Harry?? :blauweduim:
Wouter N14, begrijpt het nu waarschijnlijk . . . schreef:Dat zou natuurlijk ook zo maar kunnen...
:rofl2: :rofl2: :rofl2:
Harry vulde nog aan:
harry schreef:
harry schreef:En bij deze ook maar een van mijn eigen foto's.
Het laat in ieder geval duidelijk zien dat er wel degelijk begroeiing is in de middenberm van de A44 in Wassenaar. :)
Wouter N14 schreef:Wat een mooie bomen daar :mrgreen:
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge

JeroenF1
autoweg
Berichten: 1482
Lid geworden op: ma 20 aug 2007, 14:09
Locatie: A7 & A28
Contacteer:

Re:

Bericht door JeroenF1 » do 22 nov 2007, 18:11

Kaaiman schreef:Juerd, met zijn filebestrijdende rijstrokendoseringskantelwalsportaalborden.
Het is dat er een afbeelding bij staat, maar is daar geen normale term voor? Dit is leuk voor Snelwegen-Galgje. :D

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Kaaiman » za 08 dec 2007, 13:26

We hebben er twee echte forumbegrippen bij! :D

Pi·no·prin·ci·pe (het ~, ~s)
1. door meer lege ruimte op bewegwijzering ontstaat meer overzichtelijkheid
(bedacht door Kaaiman)

o·li·fant·prin·ci·pe (het ~, ~s)
1. pijlen op bewegwijzering zouden zonder verlies van informatie vervangen moeten kunnen worden door andere symbolen, waarbij een olifant als voorbeeld werd gebruikt.
2. synoniem voor tweede Pinoprincipe
(bedacht door Juerd)
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Juerd
expressweg
Berichten: 3362
Lid geworden op: di 25 apr 2006, 11:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Juerd » vr 14 dec 2007, 21:43

Ik teken protest aan. Het oorspronkelijke olifantenprincipe gaat uit van het tegenovergestelde: als het kan vervangen worden door een willekeurig symbool, zoals 'n olifant, benut je de mogelijkheden niet optimaal!

Pino
4x3 autosnelweg
Berichten: 21916
Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 9:17
Locatie: Sesamstraat
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Pino » za 15 dec 2007, 10:35

Precies. Bij wat verdere discussie bleek dat Juerd en ik dat van die olifant toch verschillend uitleggen. Juerd ziet het als negatief, wanneer je een pijl zonder informatieverlies door een olifant kunt vervangen. Ik zie dat juist als positief, omdat dat betekent dat het bord zelf al voor zich spreekt. Maar goed, die discussie hoeft niet in de terminologie te zitten, namelijk door een waardeneutrale term te gebruiken.

Olifantentest (de ~, ~s) Gaat er informatie op het bord verloren, wanneer de pijlen worden vervangen door een willekeurig ander symbool, bijvoorbeeld een olifant?

Ook het Pinoprincipe zou ik iets anders verwoorden. Het is in mijn ogen niet zo dat een bord overzichtelijker wordt, naarmate er meer lege ruimte op staat. Het principe gaat niet verder dan: "Om een bord overzichtelijk te maken heeft het lege ruimte nodig."

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Kaaiman » do 20 dec 2007, 17:10

Over de A(1)4...
Vinny schreef:Jantje bouwt snelwegen. Jantje komt geld te kort voor de A 4. Bovendien is Pietje boos. De A 4 werkt hem op de zenuwen. De weg moet bij hem in de achtertuin komen. Jantje wil geen ruzie met Pietje. Bovendien wil Jantje graag met autotjes spelen. Jantje gaat naar Jip om raad vragen. 'Jip', vraagt Jantje, 'Jij bent toch zo goed in bouwen? Je hebt al een hele garage van lego gebouwd, een racebaan én een zandkasteel. Je weet vast wel hoe het moet, toch? Ik wil graag een A 4 maken...', 'Jip antwoord: 'Ga maar snel naar de supermarkt van Janneke, daar zijn snelwegen in de aanbieding. Veertien halen, vier betalen'.

Dit was aflevering 1 in de soap: 'Goede wegen, slechte wegen', kijkt u morgen weer...
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Kaaiman » do 28 feb 2008, 11:04

Juerd schreef:Het zou wel grappig zijn om een parallelle Belgische wedstrijd te zien. De thema's zouden gelijk kunnen lopen, en anders heb ik nog wel wat voorstellen:

- April: Donkere lichtbakken
- Mei: Slecht snelwegdek
- Juni: Inhaalverbod voor vrachtwagens, bij slecht weer, bepaalde wegprofielen, en/of tonnages.
- Juli: Wuivende mannetjes
- Augustus: Zwarte zaterdag
- September: Bewegwijzering die meer stroken lijkt aan te wijzen dan er zijn
- Oktober: Het bord met de meeste doelen
- November: (On)leesbaarheid
- December: Ongevallen in de regen
Ach, waarom ook niet? :rofl2:
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Kaaiman » do 28 feb 2008, 22:50

En het staat weer 1-1 :D
vynkce schreef:Ik weet anders ook nog wel een aantal leuke thema's voor Nederland :mrgreen:

Maand 1: Zichzelfafsluitende tunnels zonder reden
Maand 2: A4-eindes
Maand 3: Onbegrijpelijke duurzaam-veilig brol
Maand 4: Filevrij stuk snelweg
Maand 5: Studies en procedureslagen ifv het wegennet
Maand 6: ......... :PP:
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Forum klassiekers

Bericht door Vinny » do 28 feb 2008, 22:52

Tja vooral die 'maand 6' intrigeert me. Ergens waar ze puntjes hebben in plaats van wegmarkering? Ergens waar ze smileys op DRIPS hebben geplakt, of de mededeling: U bent geflitst, lekker puh! :P
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Kaaiman
Secretaris
Berichten: 17386
Lid geworden op: ma 26 jun 2006, 16:54
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Forum klassiekers

Bericht door Kaaiman » ma 08 sep 2008, 0:10

Na een paar maanden radiostilte vond ik de volgende conversatie toch wel een vermelding waard.

Eerst komt Harry met zijn primeur van bruine doelen op handwijzers:
Afbeelding

Wesso is het er echter niet met de kleurkeuze eens.
Wesso schreef:De Posbank en Beekhuizen zijn nu nog bruine plaatsen, maar als de heide in bloei staat is het paars. Ze zullen bij de ANWB toch wel paarse panelen klaar hebben liggen? ;)
Vinny trekt meteen zijn conclusies...
Vinny schreef:Bij de eerstvolgende sneeuwbui hebben we dus alleen nog maar witte bestemmingen op de bewegwijzering in Nederland... :dyn_hyp:
... en Willem heeft de oplossing voor het probleem.
Willem schreef:Daarom wordt iedere wegwijzer standaard voorzien van kantelpanelen, die zich qua kleur automatisch aan de omgeving aanpassen.
Tenslotte weet Waldo er een naam aan te verbinden.
waldo79 schreef:Schutkleurbewegwijzering :dyn_hyp:
Is het idee van Willem trouwens niet iets voor de A12 Regenboogroute? :mrgreen:
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet
@DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon

Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 7932
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Forumklassiekers

Bericht door Wesso » do 25 sep 2008, 0:09

En we gaan voor de volgende radiostilte. Deze draad mag vaker een schop krijgen want ik weet het nu pas te vinden.
Laat ze maar komen, die klassiekers! :blauweduim:

Leuk dat ik er ook in voorkom...

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Forumklassiekers

Bericht door Vinny » do 25 sep 2008, 0:39

De coke-snuivende OV potten die er harder aan moeten trekken voor een tram in Zaanstad vond ik ook wel leuk :)
http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?f=34&t=11499
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 41327
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: Forumklassiekers

Bericht door Vinny » do 25 sep 2008, 0:41

Overigens de echte klassieker: Deze maand is het precies 5 jaar geleden dat René aan het forum begon, toen nog in het stenen tijdperk van 'Bravenet' een uiterst onhandige boomstructuur, maar wel al super gezellig. Ik herinner me nog ene 'Philip' die nadien toch nauwelijks meer gepost heeft.

René van harte gefeliciteerd :biertjes:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.

Gebruikersavatar
Rene
4x5 autosnelweg
Berichten: 36661
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 11:48
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Forumklassiekers

Bericht door Rene » do 25 sep 2008, 7:53

Jemig, is dat al weer 5 jaar ?

Destijds was de site nog als homepage bij HCC gehost, en inderdaad het gratis Bravenet-forumpje. 't Kan verkeren...
Enfin, dank voor de felicitaties :)<>:

Gesloten