Hier is het mis:

Hier gaat het wel goed (ook al zijn de letters zo klein dat het nauwelijks te lezen is):

Moderator: Moderatoren
Merk op dat het A schildje hier nog in het oude model staat. Dat zie je niet veel meer. Ik vind de oude nummerschildjes echt duidelijker dan de nieuwe.22A i.p.v. A22:
http://maps.google.de/maps?q=Trentino-A ... 33,,0,1.54
Ik heb al veel fouten gezien, maar dit nog nooit.
Waarom?Pino schreef:de Italiaanse autosnelweg die misschien wel de best bewegwijzerde is van allemaal[/url]
Vier jaar later en je hebt helemaal gelijk: ik kan niet meer kiezen.SnarfFlevoland schreef: ↑vr 26 sep 2014, 9:56![]()
Je reactie doet me vermoeden dat je in Europa nog niet veel snelwegen door een berglandschap hebt bereden. Probeer ze eens allemaal uit zou ik zeggen en kijk daarna nog eens wat je favoriete snelweg is. Ik wed dat er iets anders uitkomt óf dat je niet meer kan kiezen. Dat laatste geldt eigenlijk ook voor mij. Een absolute favoriet heb ik niet.Ik ken zeker nog niet alle snelwegen in Europa, laat staan in de wereld, maar overal zijn er bijzondere en/of erg mooie exemplaren te vinden. De Interstate 70 in de USA vond ik bijvoorbeeld ook erg fraai. Maar het mooiste? Pfoe... nee, daarvoor kom ik ook steeds weer andere prachtige snelwegen tegen.
![]()
Dan wordt het tijd dat ze daar wat rola's gaan invoeren. Je krijgt zonder problemen op zaterdag in Verona een trein met vrachtwagens vol en die rij je dan 600 km noordelijker naar Nürnberg.Chris schreef: ↑zo 30 jun 2019, 10:24 Het gebeurt inmiddels op circa 30 dagen per jaar, nog bovenop de reguliere rijverboden. Bijvoorbeeld op een maandag wordt het gedoseerd omdat er dan van 3 dagen aan transportaanbod is wat door Oostenrijk wil, want zaterdag mochten ze niet rijden vanwege vakantieverkeer, zondag niet vanwege het algemene rijverbod dus is maandag de eerste dag dat ze weer mogen, met als gevolg een groot aanbod vrachtverkeer. Dan worden er maar 300 vrachtwagens per uur toegelaten bij Kufstein en Brenner.