Een drone-bord:

Moderator: Moderatoren
De ochtendspits van vanmorgen bewees het tegendeel. Weer een ongeval en file van Hattemerbroek tot aan Kampen (13 km; vertraging een uur).
Alleen zit in de spits de N50 te vol, waardoor het niet meer tot inhalen komt (ja, aan het begin van het 2 strooks gedeelte, want halverwege of aan het eind mag je vol in de ankers omdat je file aan het rijden bent om weer te ritsen)... En dan werkt 1+2 alternerend juist averechts itt de B54 (al is het laatste stuk naar Munster soms ook wel op de grens)CasablancaMarocco schreef: ↑za 08 feb 2020, 15:15N50 vind ik persoonlijk ook minder prioriteit hebben, de N35 is gewoon een zeer belangrijke route van Zwolle naar Twente, (En Duitsland)
Ik vind het juist erg prettig dat je op de N50 kunt inhalen, zo zouden meer provinciale wegen moeten zijn.![]()
Tussen Gronau en Münster heb je ook zo'n constructie, werkt erg prettig.
Beide wegen hebben een belangrijk interregionaal belang. De N35 verbindt de twee grote stedelijke regio's van Overijssel met elkaar, de N50 verbindt niet alleen Zwolle en Kampen met elkaar, maar ook Overijssel en Gelderland met de Noordoostpolder en Oostelijk Flevoland. De N50 heeft duidelijk de hogere verkeersintensiteiten en kent wat meer doorgaand verkeer. Beide wegen hebben zo hun eigen problematiek.CasablancaMarocco schreef: ↑za 08 feb 2020, 15:15N50 vind ik persoonlijk ook minder prioriteit hebben, de N35 is gewoon een zeer belangrijke route van Zwolle naar Twente, (En Duitsland)
En Friesland-Twente. Maar dat is ook de enige wat langere verbinding, en A32-A28-N48-N36 is vrijwel net zo snel en rijdt prettiger.Geisterfahrer schreef: ↑di 11 feb 2020, 22:08De N35 is eigenlijk alleen maar onderdeel van de verbinding Overijssel-Overijssel.