Coen Tunnel schreef: ↑di 31 mar 2020, 12:59
De Schipholbrug is niet hetzelfde als de Schipholdraaibrug:
https://bezoekerscentrum.rijkswaterstaa ... oMYpIgzZPY
Verder staan de meeste van deze opmerkingen die ik bijna twee maanden geleden maakte ook nog:
Coen Tunnel schreef: ↑vr 07 feb 2020, 10:48
Een paar kleine details:
Op de N325 heb je afrit Arnhem-Burgemeester Matsersingel staan. Vanaf beide zijden is Winkelcentrum Kronenburg het bovenste afritdoel.
De N18 loopt ten oosten van de A35 formeel nog door tot

Usselo, de afrit met de Afinkstraat/Auke Vleerstraat. Dat stuk is nog rijksweg.
VZP De Markte en VZP Haerst aan de A28 staan verkeerd. Deze zitten zuidelijker, tussen aansluitingen 21 (Ommen) en 22 (Nieuwleusen).
Wirdum-Werpsterhoek is de N32, niet A32.
De VZP's op het oostelijk deel van de N31 staan wel vermeld, VZP 't Strand (met tankstation) op het westelijk deel echter niet.
VZP Zalkerbroek aan de N50 staat ook niet vemeld, terwijl alle aansluitingen wel vermeld staan.
VZP Meilanden aan de A50 ten noorden van KP Valburg richting Zwolle staat nog wel op de kaart maar is inmiddels al opgeheven.
VZP's De Vonken en De Wâlden aan de A7 tussen Tijnje en Beetsterzwaag ontbreken.
VZP Oosterveen aan de A37 tussen Emmen-Oost en Zwartemeer ontbreekt ook.
En als toekomstige aansluitingen ook vermeld gaat worden, dan ontbreekt afrit 40
Groningen-Centrum van de A28 nog (die al wel tijdelijk op één bord opdook):
Verder zie ik zo gauw nog:
- Afrit 15 van de A28 heet tegenwoordig Nunspeet-Oost
- Afritten 14 en 15 van de A6 heten tegenwoordig respectievelijk Emmeloord-West en Emmeloord
- Afrit 12 aan de A6 (Swifterbant) is onvolledig, evenals afritten 32a en 34 (Kampen-Noord en Emmeloord-Zuid) aan de N50. Moet een * bij volgens mij.
- Afrit 26 van de A12 (Arnhem-Noord) is volledig.
- Ik mis het aquaduct Langdeel en de Fonejachtbrug op de N31 tussen Leeuwarden-Oost en Garyp.
- Afrit 37 aan de A28 is gewoon bewegwijzerd als 'Eelde' en niet Eelde-Paterswolde. Dit staat ook verkeerd op de Wegenwiki. Het is een dubbeldorp, maar Paterswolde wordt via afrit 38 geleid.
- Langs de A59 tussen Waalwijk en Vlijmen ontbreken nog een aantal afritten. Ik weet dat daar het een en ander aangepast gaat worden maar daar is men nog niet mee bezig. Afrit Drunen-West is incompleet.
- Wat is de achterliggende gedachte om het stukje N33 tussen Farmsum en Delfzijl als zodanig aan te geven? Dit is gewoon enkelbaans.
- Aan de A2 zit tussen Budel en Weert-Noord nog een ongenummerde halve aansluiting t.b.v. wegrestaurant De Wildenberg (beetje hetzelfde idee als de afrit naar De Witte Bergen aan de A1): https://www.google.com/maps/@51.2835309,5.6460604,16z
- Afrit Maastricht-Noord aan de A2 en afrit Bunde aan de A79 zijn beiden incompleet (driekwart). Vanuit Maastricht moet je A79 afrit Bunde nemen, naar Maastricht de toerit Maastricht-Noord naar de A2.
- Afrit Eijsden is incompleet.
- Bij Eindhoven staat A2+N2. Zou bij Maastricht ook moeten staan aangezien afritten 53 en 54 alleen via de N2 bereikbaar zijn.
- De incomplete afrit 5a (Nuth-Centrum) aan de A76 ontbreekt: https://www.openstreetmap.org/#map=16/50.9188/5.8942
*wrijft in handen* Goed, ik zal ze nu dan even doornemen
- Schipholbrug: Ah ja, ik snap 'm. Jammer dat ie niet op Wegenwiki staat, zou er dan op moeten me dunkt? Ik lees dat eraan gewerkt wordt? Hij hoort sowieso op de kaart, inderdaad.
https://bezoekerscentrum.rijkswaterstaa ... dhoevedorp
- Afrit N325: Ik checkte het net op Streetview en inderdaad. Ook hier heet ie op Wegenwiki nog de Burg. Matsersingel. Op OSM is het Arnhem-Kronenburg. Maar, aangezien ik elders (bijv. bij Industrie) ook "Industrie" in de naam heb, zou "Winkelcentrum" hier ook horen. Dus wordt het "Winkelcentrum Kronenburg".
- N18 tot Usselo, heb ik gemist idd. Dank!
- VZP Markte en Haerst verplaatst, dank!
- Stukje N32 toegevoegd.
- VZP 't Strand over het hoofd gezien idd!
- VZP Meilanden verwijderd
- VZP Oosterven toegevoegd
- A28 Afrit 40 toegevoegd
---
- A28 Afrit 15 hernoemd naar Nunspeet-Oost
- A6 Afritten 14 en 15 hernoemd
- A6/12, A50/34 en A50/32a onvolledig gemaakt idd
- A12/26 volledig gemaakt
- Fonejachtbrug en Langdeel zaten er wel in, bij wijzigingen per ongeluk verwijderd. Goeie vondst!
- A28/37 ik zag het toen ik Groningen-Centrum erbij deed idd! Dank
- A59 heb ik vooruitlopend aangepast, dit is waarschijnlijk te vroeg maar ook omwille van de ruimte in het kaartbeeld. Waarschijnlijk wel een erg controversiële keuze.
- N33 Delfzijl/Farmsum, ik heb me verkeken op de in- en uitvoegstroken.
- A2/De Wildenberg, ik heb deze aangenomen bij afrit 38 te horen. Staat ook niet op Wegenwiki. Op Streetview zie ik dat er alleen een restaurantbord staat en inderdaad geen naam. Hmmm. Ik heb deze wel opgenomen als onvolledige aansluiting met als naam (schuingedrukt) Restaurant*, aangezien ook de naam van het restaurant er niet bijstaat. Aan de A1 is dit geloof ik wel aangegeven.
- Bunde en Maastricht-Noord onvolledig gemaakt en met een klein grijs lijntje verbonden.
- Eijsden onvolledig gemaakt
- Ik denk dat A2+N2 op de kaart in het geval van Maastricht meer verwarring oplevert dan oplost.
- A76/5a staat ook niet op Wegenwiki. Lastig plekje maar ik zet 'm erin.
Boel feedback, Coen! Dankjewel dat je de moeite hebt genomen.