Claus centrale

Moderator: Moderatoren
De eigenaar van dat bedrijf en die verzameling, Jacques van IJsseldijk, is deze week te zien in de serie Typisch Moerdijk op NPO 2. Vandaag was te zien hoe hij straatverlichting ging controleren
Weet iemand meer info over de blauwe verkeerszuil ?michaelgse schreef: ↑vr 16 sep 2016, 12:59 Helaas niet in het wild, maar hebben jullie zoiets ooit gezien? Ik kwam dit duo laatst tegen bij een rijschool.
![]()
Ik ga er morgen even kijken. Als ze inderdaad in zo'n slechte staat zijn, gaat er wel wat van af.Attietattie schreef: ↑di 17 mar 2020, 23:30 Facebook.
Ik zou er mijn geld niet voor over hebben. Ik ben erg blij met mijn perfect ogende zuil voor €35. Maar je kunt er je voordeel mee doen.![]()
Snelwegfreak schreef: ↑za 11 apr 2020, 23:31 Als ik de prijs hoor en de staat zie, ben ik toch heel blij met degene die ik in 2016 heb gekocht voor 75 euro in zo goed als nieuwstaat.
Goedkoper dan €100 waren ze er wel, maar dan slecht of ik moest er 200km voor rijden. En dat is het moment dat je een compromis moet zoeken. Oké, €125 is misschien veel, maar als ik voor €75 naar ik noem Den Haag had moeten rijden was ik net zo veel kwijt geweest.Snelwegfreak schreef: ↑za 11 apr 2020, 23:31 Als ik de prijs hoor en de staat zie, ben ik toch heel blij met degene die ik in 2016 heb gekocht voor 75 euro in zo goed als nieuwstaat.
Nog even een stapje verder:
Zo, zuiltje is opnieuw gespoten. Voor €150,= (€10 voor de personeelspot voor Staalstraal) heb ik een bijna perfecte en mooie zuil er weer voor terug gekregen. €125 er voor gegeven maakt dat ik in totaal €275 gespendeerd heb.