jelger schreef: ↑zo 26 apr 2020, 23:46En ook eigen burgers komen niet zomaar meer weg.
Als eigen burgers al niet weg mogen. Al is het maar om geld tegaan verdienen. hoeveel kans, of wanneer denk je dat ze dan toeristen willen hebben.
Zo keek ik vandaag het NOS Journaal.
Bij Brussels Airlines worden vliegtuigen ingepakt omdat ze voor langere tijd stil blijven staan.
Niet die voor 3 maanden niet gaan vliegen, maar voor langere termijn.
KLM denkt in 2023 pas terug naar normaal te zijn.
Ik lees op dit forum van mensen die aan vakantieplannen denken.
Als ik dan schrijf dat je dat waarschijnlijk wel kan vergeten, word het zwartzichtig genoemt.
Blijkbaar denken Brussel Airlines en KLM er toch net zo over.
De economie ligt voor een groot deel stil.
Ik denk dat toch eerst de economie weer op gang moet komen.
Finacieel merken we er nu nog niet zoveel van, want de regering strooit met Miljarden.
KLM 2-4 Miljard. Ok dat snap ik nog.
Nu de KNVB die voor geen balletje trap 400 Miljoen denkt nodig te hebben…….
Ik ben benieuwt hoe diep de zakken zijn………
De eerste scheurtjes kwamen vandaag al.
Klaver: Als grote bedrijven een tweede hulppakket willen, dan word dat als lening.
Mijn quote ging over Finland waar met een tekort gaat krijgen aan bessen, aardbeien plukkers.
Maar ook in NL hoor je zulke berichten. Aspergestekkers etc.
Duizende werkelozen die geld toe gesmeten krijgen, en terwijl kan met producten niet van het land krijgen.
Men mag mij een zwartkijker noemen. Maar ik denk dat dit nog wel 2 jaar gaat duren, en we zware tijden krijgen.
Heb ik geen gelijk, is het voor mij alleen een meevaller.
Mensen die denken dat over 2 maanden alles weer normaal is, die gaan een zware dobber krijgen als blijkt dat het nog wel 2 jaar gaat duren.
We kennen allemaal de maatregelen in NL. Blijf zoveel mogelijk thuis.
Het is mooi weer en……….
Snap ik ook wel, want er kwam een BOA in beeld. De boete is 399€, maar die schrijft die natuurlijk niet uit, hij waarschuwt mensen.
Want daar leren ze van.....
Ik ''lach'' straks als blijkt dat na Koningsdag, 2 weken later, het aantal ziekenhuis opname weer enorm toeneemt.
NL terug in een lock down, midden in de Zomer.
Zoals ik het ziet. Mensen gaan er 'massaal' op uit…….. Met 2-3-5 mensen in een park op het gras zitten.
Ga dat lekker thuis doen.
Of 'massaal'' door een winkelstraat lopen. Kijken kijken, en niet kopen.
Kopen doen we immers op internet.
@Sorry, ik liet me eigen even gaan. Maar mijn mening.