Je wordt dus via de A20 naar de A4 gestuurd.
Moderator: Moderatoren
Ik had eerst nog staan "voor mijn part vanaf Valburg" maar had dat toch maar weggehaald om discussie te voorkomenCoen Tunnel schreef: ↑zo 19 apr 2020, 23:06 Maar jouw voorstel heeft alleen maar zin als je Antwerpen in een vroeg stadium (vanaf Valburg) aangeeft.
Als Meerkerk het rechtdoordoel was, wat stond er dan op dit bord onder Meerkerk? De regelafstand is hier wat groter, dat kan betekenen dat er een industrieterrein of een andere zwart op wit bestemming eronder zat. Dat was dan ook de reden waarom ik dacht dat er bij mijn vorige post een industrieterrein onder Breda zat.Coen Tunnel schreef: ↑ma 20 apr 2020, 18:03Ik heb slechts herinneringen. Meerkerk was rechtdoordoel, ik geloof met een afstand van 11 km, en stond onder Gorinchem en Breda op het bord. In de bordendatabase van RWS is niet te zien wat er stond afgedekt, en Streetview gaat maar terug tot 2009. De wegwijzer is al een oudje, uit 1997. Meerkerk heeft daar sowieso gestaan tot ergens in de eerste helft van de jaren '00.
Onder Lexmond stond, als ik het goed heb, Ameide als tweede afslaan doel aangegeven.
Op weg naar Utrecht is het vanaf Hoek van Holland min of meer gelijkwaardig om over Rotterdam of Den Haag te rijden. Kom je vanaf de Westlandse veiling, dan kom je toch echt op de A12 uit. Dus mogelijk is dat een reden dat Utrecht niet vermeld staat aan het begin van de A20. Het had zeker niet misstaan, maar je zit op zich ook nog wel op een punt waarvan je kunt zeggen dat Rotterdam wel zo'n beetje alles daarachter dekt. Kom je vanzelf weer terug op het A50-verhaal van eerder vandaag.
Schoonhoven? Dat staat namelijk bij de "rotonde " beneden vermeld.Coen Tunnel schreef: ↑ma 20 apr 2020, 20:47Goede vraag. Inderdaad is daar bij Noordeloos Meerkerk ook over een ander doel gepopnageld, en een beduidend langer doel.
Ja (blijkt uit oude aantekeningen).
Eindhoven is wel wat dichterbij komen te liggen! Toevallig viel dat mij gisteren op.
Ook de afstand naar Bad Nieuweschans is overgeplakt en lijkt bij elk bord een kilometer verder te liggen dan weleer.
Bremen op de A37 vanaf Hoogeveen zou niet verkeerd zijn. Hannover op de A1 prima, maar niet ten koste van Osnabrück, maar als extra doel er bij. En Köln vanaf Waterberg of minstens Oud-Dijk.nickdh schreef: ↑wo 22 apr 2020, 18:58 Dat werd eens tijd. Ik ben ook wel benieuwd of er op de A37 nog Bremen toegevoegd gaat worden aangezien dat bijna direct na de grens vermeld wordt.
Nu ook nog Hannover op de A1 naBuren en Koblenz op de A73 na
Rijkevoort, en dan zit het wel snor met de Duitse doelen op de Nederlandse snelwegen.
Op basis van wat er tot nu toe verschenen is, lijkt men in te zetten op een route over de A61. En dan vermoed ik over Kerpen, maar A52-A57 blijft een optie. Met DRIPs kan dan uiteraard nog een suggestie worden gedaan om onder concrete omstandigheden toch de A40 te pakken, gevolgd door hetzij A57 hetzij A3.nickdh schreef: ↑do 23 apr 2020, 18:19 Alleen zit het echte probleem hem in Zaarderheiken. Juist daar heb je teveel rechtdoordoelen (Koblenz, MG, Köln, Maastricht en Roermond). Want hoe ga je Köln sturen, ook via de BAB61 of de BAB40? Ikzelf zou zeggen, plaats een volgbord of geef het op een DRIP aan over welke route Köln het best te bereiken is...
...maar ook daar zit weer een keerzijde aan. Als het goed is hadden NRW en RWS een pact gesloten Köln op de A67 vanaf Eindhoven ook al aan te geven, wat de lege regels op de afstandenborden dus verklaart.
Ik reed er op 14 maart nog toen ik mijn achtkleppertje even ging testen in Duitsland (voor zover dat kan met een achtklepperharry schreef: ↑wo 22 apr 2020, 18:52 Op de A7 vanaf Groningen staat Oldenburg op de borden.
Bij Zuidbroek staat een bord "Oldenburg route Bremen", op het knooppunt zelf Bremen rechtdoor, en vervolgens een bord "Bremen route Oldenburg".
Dit laatste is nu gewijzigd: er is een nieuw bord geplaatst bij Oudeschans (zal wel vervanging van schade zijn).
Men heeft daar Bremen op gezet en op alle andere borden vanaf Zuidbroek de tekst "Oldenburg" overgeplakt.
En uiteraard is het bord "Bremen route Oldenburg" verwijderd.
Foto's:
Het nieuwe bord na afrit 48.
https://www.google.nl/maps/@51.8981737, ... 312!8i6656nickdh schreef: ↑ma 20 apr 2020, 22:23Schoonhoven? Dat staat namelijk bij de "rotonde " beneden vermeld.Coen Tunnel schreef: ↑ma 20 apr 2020, 20:47Goede vraag. Inderdaad is daar bij Noordeloos Meerkerk ook over een ander doel gepopnageld, en een beduidend langer doel.
Vanuit het netwerkdoelen perspectief had hier naast Bremen eigenlijk ook Hengelo moeten staan.
Nog steeds geen E19 op Klaverpolder als ik het goed zie?
Ik heb begrepen dat E-nummers vanaf zijwegen niet meer worden aangegeven.
Alleen het vorkbord is daar nog niet op aangepast.