Moderator: Moderatoren
Inmiddels gaan we richting medio 2020. Een update wat betreft de A3, Câmpia Turzii - Ogra : volgens Asociata Pro Infrustructura (API) zijn de werken op het gedeelteGuteFahrt schreef: ↑vr 13 dec 2019, 16:27 Volgend jaar moet de A10 tussen Sebeş en Aiud klaar zijn, evenals het sluitstuk in de A3 tussen Ogra en Câmpia Turzii. Tot slot nog 6 kilometer van de A3 aan de grens met Hongarije (Biharia - Borş), omdat de Hongaren de snelweg M4 halverwege 2020 verwachten te kunnen opleveren.
Wat recente foto's van die contreien:Kaaiman schreef: ↑vr 12 jun 2020, 20:02 De grondwerken van dat stuk en het omvangrijkste kunstwerk door dat stuwmeer zijn al jáááren geleden voor een aanzienlijk deel voltooid. Ik meen me te herinneren dat de vorige aannemer er een potje van had gemaakt en uiteindelijk het contract verbroken is. Het was bovendien ook een onderhandse aanbesteding dacht ik, waarvoor dus geen Europees geld beschikbaar was.
Wat dat betreft is het maar vreemd dat het nog zó lang heeft geduurd eer dit opnieuw aanbesteed werd.