Moderator: Moderatoren
Zeker wel, tegenwoordig gebruikt het gros van de mensen wel navigatie.
Er zijn bij ons heel wat mensen die zich met dit soort problemen bezighouden. Het is gewoon niet zo gemakkelijk als het lijkt ...mavas schreef: ↑do 30 jul 2020, 12:45Maar mijn punt is meer of het realistisch is dat navigatiesystemen rekening houden met incidentele zaken als langdurige incidenten of afsluitingen. Is dat niet gewoon heel complex om te programmeren? De vraag is dan ook waarom Google dat nog niet heeft ingebouwd?
Dat klopt inderdaad.Chris schreef:De berekening zal ook wel hoofdzakelijk gebaseerd zijn op de historische data.
Zeker, als bekend is dat iets uren gaat duren is dat (in ieder geval in Duitsland) vaak wel uit de verkeersinformatie op te maken. Ik heb ook het gevoel dat dit soort dingen in Duitsland vaker voorkomt omdat het de autoriteiten schijnbaar weinig kan schelen om mensen urenlang vast te zetten terwijl men in Nederland eerder moeite zou doen om het verkeer van de weg af te leiden.Chris schreef:Daarom is het goed om de realtime verkeersinformatie van Google Maps e.d. te combineren met de meer traditionele verkeersinfo die meer hoe en wat geeft, zeker in Duitsland waar het filebeeld op lange afstanden toch wel onvoorspelbaar is.
Volgens mij is het gewoon simpel:Het is gewoon niet zo gemakkelijk als het lijkt ...