Ik ben inmiddels enkele keren over de A1 gereden, weliswaar buiten de spits, maar wat een verademing zeg dat je niet meer opgehouden wordt door inhalende vrachtwagens. Maar de onvermijdelijke middenplakkers onder de automobilisten laten zich nu ook zien
Dit was de eerste keer dat ik gefilmd heb op 2.7K, gerenderd met 1440p resolutie. De Youtube compressie is dan toch wel een stukje minder dan wat ze tegenwoordig over 1080p gooien.
Die weg is toch maar 1 km lang of zo (een snelweg-aansluiting op de doorgaande N790) ? Ik denk wel dat het plan is beide wegnummers op de weg te zetten. Meestal is het andersom en wordt een nieuw weergegeven nummer vergeten door de bordenmakers op de snelweg (soms gekopieerd van oude versie bord en soms doordat slechts een deel van de borden vervangen wordt).
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
Dan zou dan een eerste keer zijn dat RWS een wegnummer (>400) op de snelwegafrit zet die op de onderliggende weg geheel niet wordt vermeld, denk ik. Maar misschien is de provincie gewoon laat.
130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Update zaterdag 10.10.2020 omstreeks 16:30 uur.
Werkzaamheden brug over Twentekanaal: De rijbaan richting Almelo wordt nu in beide richtingen gebruikt.
De extra rijstroken tussen Rijssen en Twello zijn zoals eerder vermeld al geopend, behalve bij de afrit 25 Bathmen in de richting van Deventer. Geluidswal is nog in aanbouw.
Spitsstrook Twello - Apeldoorn was in beide richtingen open, ook rondstreeks 9:45 uur.
Wat mij opviel was dat er op de uiterst linkerrijstrook veel auto's te hard reden (meer dan 100 km/u) en dan ook nog in de stromende regen.
Een route zonder oponthoud tussen Almelo en Amersfoort is altijd mooi meegenomen. Tussen andere plaatsen natuurlijk ook.
Nee, want de N470 staat gewoon vermeld op het OWN.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Ik zag deze week een tijdelijk (geel) bord staan, tussen beekbergen en afrit voorst, maar geen idee wat het betekend. Er staan de pijlen op van de rijstroken maar in deze pijlen staat een Z. Iemand enig idee wat het betekent?
Staat helaas net niet op het filmpje van Chris. Mischien dat hij er wel beelden van heeft.
De weg bij Voorst gaat dicht (of is dicht inmiddels). Dus vanaf die afrit naar Zutphen rijden lukt niet.
Althans, dat was wat ik zo op de borden zag staan, 2 weken geleden.
Chris schreef: ↑zo 18 okt 2020, 14:58
Ze zijn bezig bij de aansluiting Deventer om de definitieve aansluiting op de N348 te maken dacht ik. Dus dan kan je niet via de N348 naar Zutphen.
Ik heb het even opgezocht: volgend weekeinde is die afslag dicht en dan is de N345 weer even open.
Bobbje schreef:Ik zag deze week een tijdelijk (geel) bord staan, tussen beekbergen en afrit voorst, maar geen idee wat het betekend. Er staan de pijlen op van de rijstroken maar in deze pijlen staat een Z. Iemand enig idee wat het betekent?
Staat helaas net niet op het filmpje van Chris. Mischien dat hij er wel beelden van heeft.
Dit is omdat de N345 dicht gaat tussen Voorst en Zutphen vanaf morgen.
Die Z is niets meer dan de omleidingsroute.
Je hebt hier dis gewoon 3 rijstroken die je kunt volgen om naar zutphen te gaan.